Gävle

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
Forsberg skrev:
Kul hojväder ikväll... Satt två hojkillar med utlandsreggade hojar utanför statoil hagaström 23:30 idag (igår), de såg inte så muntra ut... såg ut som dom suttit där och väntat ut vädret ett bra tag...

attans. fy fan va trist :brinnerup säg inte att du var ute & åkte hoj ? :näsblod
 

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
granath_ skrev:
attans. fy fan va trist :brinnerup säg inte att du var ute & åkte hoj ? :näsblod

Tankade bilen och köpte Cola för jag skulle på fest, men mycket till fest blev det inte, så det blev en omgång biljard på Interpool istället...
 

mafo

Snygg, prydlig och pretto!
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
Letar..
B 12 skrev:
Vi får väl försöka få till en tur en annan dag...

Jao, måndag t.ex.! :)

Tuvängen är stängd idag pga regn så det lär bli duktigt med folk på Rörken på måndag, och SMHI har ju lovat halvklart så det kan bli kanon!

Trist nog så har inte mina låsbara väskor dykt upp än så kameran får stanna hemma.
 

Wibbe

Tidsoptimist!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gefle
Hoj
GSX-R 1100 '91 från början..., S.P.S.B. 1200 turbo '89-'95, FYM 107, GSX-R 1100 '91 orginal, visstja en Sachs Compact oxo!
lpdata skrev:
Jepp så är det, har nött på den i 3 år men nu skall den säljas till förmån för en Hayabusa :banana

Känner du "farbror" Böe :confused:

//Lasse

Jodå, han känner jag! plus övriga som håller till i det garaget där han hade hojjen.

mmMMMMmm...en Hayabusa! :tummenupp
 

mafo

Snygg, prydlig och pretto!
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
Letar..
Midlanda 11/8

Har precis anmält mig till B&K på Midlanda 11/8 och noterade att det finns gott om plats kvar på både sporthojskurs och B&K. Någon som hänger på upp? Det är ju inte direkt toklångt och man skulle ju kunna ta vägen via järvsö/ånge för att få intressant väg.

500:- kostar det iaf och mer info kan fås på www.teampyamas.se.
 

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Gävle
Hoj
-
MrRoadSnail skrev:
Har precis anmält mig till B&K på Midlanda 11/8 och noterade att det finns gott om plats kvar på både sporthojskurs och B&K. Någon som hänger på upp? Det är ju inte direkt toklångt och man skulle ju kunna ta vägen via järvsö/ånge för att få intressant väg.

500:- kostar det iaf och mer info kan fås på www.teampyamas.se.
Låter intressant! helt klart! ska kolla lite hur det funkar planeringsmässigt för mej, vi kanske kan surra lite mer om vi ses i morrn oxå..
 

storken

långsammast på hojen
Gick med
24 Mar 2004
Ort
kingrivertown
Hoj
05 yamaha Y.. bla bla bla R6
vilken tid kommer vi till uppsala? det öppnar väl 1800 har jag för mig.. eller är det nån som vet mer?
 

mafo

Snygg, prydlig och pretto!
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
Letar..
storken skrev:
vilken tid kommer vi till uppsala? det öppnar väl 1800 har jag för mig.. eller är det nån som vet mer?

Registrering från 1700, körning från 1800.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Hallåba allihop.

Jag o fruntimret mitt håller på o planerar att flytta ner till gävle här i höst, om vi hittar nån bra lägenhet, och jag ser ju att twinnar inte är överrepresenterade i Gävle, bara en?

Så om det är nån som vet av ett hyggligt jobb åt en talanglös 24 åring med hojintresse så kan ni ju hojta till.

Så kommer vi nog att ses på nån väg där i stan så småningom.
 

storken

långsammast på hojen
Gick med
24 Mar 2004
Ort
kingrivertown
Hoj
05 yamaha Y.. bla bla bla R6
Ricken skrev:
Hallåba allihop.

Jag o fruntimret mitt håller på o planerar att flytta ner till gävle här i höst, om vi hittar nån bra lägenhet, och jag ser ju att twinnar inte är överrepresenterade i Gävle, bara en?

Så om det är nån som vet av ett hyggligt jobb åt en talanglös 24 åring med hojintresse så kan ni ju hojta till.

Så kommer vi nog att ses på nån väg där i stan så småningom.


hahaha du kan få städa hos mig för nästan ingen ersättning alls.. du vet väl att arb.lösheten är väl högst i landet här i gävle..
 

Bonjin

SDK Socio#2366
Gick med
21 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Hypermotard 821 -14 Husa 650 -04
Ricken skrev:
Hallåba allihop.

och jag ser ju att twinnar inte är överrepresenterade i Gävle, bara en?

Nog finns det väl fler än en twin i Gävle :hihi
men en till är inte fel det heller :tummenupp Välkommen till stan...
 

mafo

Snygg, prydlig och pretto!
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
Letar..
Däckkrängare

Jag är i småakut behov av nytt bakdäck på bumsen. Ni som kan trakten, vilka däckkrängare finns det i Gävle/Sandviken med omnejd som man kan lita på, är billiga, kan palla upp en hoj med enkelsving etc och som framförallt säljer Metzeler.

Funderar även på att beställa från Tyskland. Nån som vill vara med för att få ner frakten?
 

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Gävle
Hoj
-
Jag provade att handla helt nyligen av http://www.mcdackonline.com Metzeler roadtec z6, fram å bakdäck 2693 kr inklusive frakt. Funkade över förväntan, beställde på Tis å fick däcken levererad hem till dörren på Fre, inga extraavgifter å skit, färskt tillvdatum..

Verkar bli acceptabelt väder för en Rörken tur i e.m ? Har inte klart för mej var "rastplatsen" i Gysinge är, he he å andra sidan kan det inte finnas så många att välja på så det ger väl sej...
 

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Skulle vara jäkligt kul att hänga med till Rörken idag. Undertecknad har dock lite skumma problem med att köra långa sträckor emellanåt, höfterna säger ifrån, men det är ju bara att kasta in handduken om det skulle skita sig.

Var träffas alla och när?
 

storken

långsammast på hojen
Gick med
24 Mar 2004
Ort
kingrivertown
Hoj
05 yamaha Y.. bla bla bla R6
MrRoadSnail skrev:
Jag är i småakut behov av nytt bakdäck på bumsen. Ni som kan trakten, vilka däckkrängare finns det i Gävle/Sandviken med omnejd som man kan lita på, är billiga, kan palla upp en hoj med enkelsving etc och som framförallt säljer Metzeler.

Funderar även på att beställa från Tyskland. Nån som vill vara med för att få ner frakten?


tja!

jag har köpt både från tyskland och sverige.. alla gånger har det fungerat bra men var mest nöjd med en firma som hette sten & grus har klickat på deras hemsidan och den verkar inte fungera :( men de var skit bra fort som en r1, hyfsat billigt som en gammal gixxer och så fick man lite extra som vikter och smet att det ska vara lättare att kränga på däcket. kan rekomendera.
 

storken

långsammast på hojen
Gick med
24 Mar 2004
Ort
kingrivertown
Hoj
05 yamaha Y.. bla bla bla R6
Forsberg skrev:
Skulle vara jäkligt kul att hänga med till Rörken idag. Undertecknad har dock lite skumma problem med att köra långa sträckor emellanåt, höfterna säger ifrån, men det är ju bara att kasta in handduken om det skulle skita sig.

Var träffas alla och när?


ju vi från gävle träffas vid rodellen 1445 (mot valbo, utanför HIG), jag ska se till att vara där i tid och då kan du ta sikte på en röd italienare :tummenupp . sedan vid rastplats gysinge 1530

blir du trött så stannar vi och så får du vila det är gått om tid så det är lugnt!
haka på vet jag!!! :7peta
 

mafo

Snygg, prydlig och pretto!
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
Letar..
B 12 skrev:
Verkar bli acceptabelt väder för en Rörken tur i e.m ? Har inte klart för mej var "rastplatsen" i Gysinge är, he he å andra sidan kan det inte finnas så många att välja på så det ger väl sej...

Där 67 och 272 möts (precis innan bron över dalälven) finns en liten rastplats, det är den jag menar. :)

Mitt bakdäck är lite på gränsen så jag kanske inte släpps in på banan, men jag testar iaf.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top