Frågor man aldrig vågar ställa

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Finns bara fördelar med att ha kvinnan på vänstersidan, tänk följande scenario:
Du är ute på en liten promenad med din käresta, svärdet hänger givetvis med eftersom det gäller att kunna försvara sig. Plötsligt hoppar stråtrövar-sune fram för att råna dig och besudla din kvinna. Här gäller det att tänka snabbt, hur mycket älskar du kvinnan egentligen, har hon släppt till på sistone, eller bara gnällt och varit allmänt f*ttig? Beroende på utfallet av din snabba kalkyl kan du använda vänsterhanden till att antingen knuffa henne ur vägen eller dra in henne som en skydd mellan dig och buset samtidigt som du med en elegant rörelse drar ditt svärd och visar vad som händer om man ger sig på en medlem i sporthäst.stentavla och dessutom medlem i kjettingjeNgeT:yoparty. Om du väljer att använda henne som skydd och hon överlever får du dock räkna med att sova i stallet de närmaste veckorna.

Jamen det är ju det jag säger, hon ska stå till vänster med andra ord:D :tummenupp
 

empo021

Bannad
Gick med
29 Mar 2009
Ort
eskilstuna
Hoj
kawaskaki kx250
tar några frågor på engelska för skojs skull.

1: when you drink lots of beer you cant shut up and you cant drive a car... does that mean you are a woman?

2: if womens think they arent meant to cook, then why they have milk and eggs inside them?

3: if women say men think only with their penis... will she be offended if i ask her to blow my mind?

4: if life is a bitch, then wouldnt the earth be a kitchen?

HEHEH förväntar mig seriösa svar nu.
 

Daphi

Tjusig
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Ja
Hoj
Chief Drifter
tar några frågor på engelska för skojs skull.

1: when you drink lots of beer you cant shut up and you cant drive a car... does that mean you are a woman?

2: if womens think they arent meant to cook, then why they have milk and eggs inside them?

3: if women say men think only with their penis... will she be offended if i ask her to blow my mind?

4: if life is a bitch, then wouldnt the earth be a kitchen?

HEHEH förväntar mig seriösa svar nu.

1: Nej, det betyder bara att du är feminin.
2: Det har med anatomin att göra, inte matlagning.
3: Nej då, såvida du inte är trög och har en liten hjärna!
4: Livet är jättebra, det är ju det du har längst innan du dör. Så nej, jorden är inte ett kök. Finns många kök på jorden, men själva jorden i sig är inget kök.
 

empo021

Bannad
Gick med
29 Mar 2009
Ort
eskilstuna
Hoj
kawaskaki kx250
1: Nej, det betyder bara att du är feminin.
2: Det har med anatomin att göra, inte matlagning.
3: Nej då, såvida du inte är trög och har en liten hjärna!
4: Livet är jättebra, det är ju det du har längst innan du dör. Så nej, jorden är inte ett kök. Finns många kök på jorden, men själva jorden i sig är inget kök.

tack för svar, många frågetecken som suddades ut där:tummenupp
 

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Varför anses rasavling vara fullt normalt när det gäller djur men helt avskyvärt när det gäller människor?
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Troligtvis för att djur är djur och människor är människor. Människor är i ALLA lägen mer värdefulla än djur. Oavsett vad aktivisterna säger.
 

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Troligtvis för att djur är djur och människor är människor. Människor är i ALLA lägen mer värdefulla än djur. Oavsett vad aktivisterna säger.

Nu hänger jag inte med i resonemanget riktigt, är det på grund av att man inte värdesätter hundar som man inte låta dom korspara sig åt höger och vänster?
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Varför anses rasavling vara fullt normalt när det gäller djur men helt avskyvärt när det gäller människor?

För hundraser har olika egenskaper i form av vakt, apportering, sök etc och är något man vill bibehålla.

Gällande människor känner jag inte till att det skulle förhålla sig på samma sätt, men det kanske du kan upplysa om?
 

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
För hundraser har olika egenskaper i form av vakt, apportering, sök etc och är något man vill bibehålla.

Gällande människor känner jag inte till att det skulle förhålla sig på samma sätt, men det kanske du kan upplysa om?

Läs inte in något mellan raderna här tack, jag tog bara tillfället i akt och gjorde som trådstartaren föreslog att ställa en fråga som man inte direkt tar upp på släktmiddagen.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Varför anses rasavling vara fullt normalt när det gäller djur men helt avskyvärt när det gäller människor?

Jag är helt inne på din linje där, man borde se till att folk med defekter inte för sina gener vidare!

Laktosintolerant, glasögon eller rött hår = sterilisering

Själv är jag ju ett perfekt exemplar, så honor som uppfyller kraven kan börja köa...
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Läs inte in något mellan raderna här tack, jag tog bara tillfället i akt och gjorde som trådstartaren föreslog att ställa en fråga som man inte direkt tar upp på släktmiddagen.

Hundar har egenskaper man vill bevara.

Den kan man inte säga om människan så den får para sig bäst den vill, det kan inte bli sämre :D

Jag är helt inne på din linje där, man borde se till att folk med defekter inte för sina gener vidare!

Laktosintolerant, glasögon eller rött hår = sterilisering

Själv är jag ju ett perfekt exemplar, så honor som uppfyller kraven kan börja köa...

Är du helt säker!

redhead_love_591.jpg
 
Last edited:

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Hundar har egenskaper man vill bevara.

Den kan man inte säga om människan så den får para sig bäst den vill, det kan inte bli sämre :D

Men om vi bortser från rasbiologin och koncentrerar oss på det GuW skrev, om kärnfriska människor utan psykiska åkommor och släktsjukdomar (kräfta osv) endast parar sig med folk som är lika friska som dom själva i ett antal generationer borde väl ungarna till slut vara betydligt rejälare än kreti och pletis snorisar?
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top