Finansiera elitsatsning med bandagsarrangemang ??

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Taipei, Palma, STHLM
Hoj
KTM 950 SM
Hon kan instrueras av en smc instruktör i steg 6. Jag skrev aldrig att hon skulle köra en trafikövning i nuvarande form.

Förut försökte många bandagsarr. att dölja sin raceverksamhet under benämningen trafikövning för slippa konflikt med svemo. Det verkar nästan ha försvunnit hos dom privata arrangörerna som ofta indelar efter hastighet.

Bara nyfiken på var du hittar raceverksamheten i bandagsverksamheten, har varit både deltagare och föråkare på ett flertal bandagar arrangerade av RPAB och aldrig varit med om att det varit någon form av tävling under dessa. Det har också varit tydligt att eventuella skador med stor sannolikhet inte täcks av trafikförsäkringen och absolut inte av SVEMO eftersom de inte har med saken att göra ö.h.t

Vad vill du egentligen uppnå med ditt debatterande, kan du skriva ner det i några enkla punkter så att till och med jag förstår det?
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Vad vill du egentligen uppnå med ditt debatterande, kan du skriva ner det i några enkla punkter så att till och med jag förstår det?

Jag och flera andra har frågat detta vid upprepade tillfällen, utan att få några som helst svar. Jag vill fortfarande veta vad som syftas med det allra första inlägget. Har Christoffer begått något brott och vad handlar det i så fall om...?
 
Last edited:

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Ort
Gustavsberg
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
Får man handla på ICA om man har ett Coop medmera kort?
Kan du få sparken från ICA om du extraknäcker på Coop?

Frågan är inte helt enkel eftersom förbundet satsar en del pengar på att utbilda funktionärer vilka skulle kunna ses som väldigt likt anställda medans vissa utövare inte får något annat för licenspengen än de likt kundreferensen i din frågeställning.
 
Last edited:

Busaberg

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skogen
Hoj
Husqvarna TE300i Kawasaki KX450
Man är knappast livegen för att man gått någon utbildning genom svemo och inte blir man anställd av förbundet heller...
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top