Feta stunt-pix med Marcus_136, Andreas, Matti Tepsa, Gabbe, Ingel, Thomas osv osv

Proskin

#60
Gick med
21 Aug 2003
Ort
# 0371
Hoj
R1 - Rmz450
På tal om att lägga märke till avatarer och att trådens ämne redan frångåtts rättså ordentligt så måste man väl ändå tacka Proskin för hans fina avatar. :p hehe

Tack! Det va fan inte lätt att komma i den stringen ska du veta :tungan
 
Last edited:

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Coola bilder!

I våran film som kommer snart så ska jag hålla i en ak4a mot min polares huvud samtidigt som jag står och slänger pengar till fjortis negertjejer med stora rövar!
That's the shit! :D :rolleyes:
 

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Som någon vis man sa i en annan tråd. Att stunta med flaxande ben och armar är ungefär lika manligt som det här... ;)


Det finns how to wheelie - dvder att köpa så att även du kan lära dig wheela på ett vettigt sätt.


Fina bilder!! Men tycker ALLA som visar upp bilder på hur duktig man är på sådant borde föregå med GOTT exempel för newbies och åtminstone bära hjälm, el har de utan hjälm inget att skydda
När t om proffsen andvänder det, och ni är bara amatörer.......

Varför ska jag föregå med gott exempel? Folk får väl själva välja vilka skydd dom kör med och inte kör med, inte mitt bekymmer!



Nä nu ska jag ta på mig shortsen och flipfloppen och dra ut och stunta lite på gatan!
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
mm och det är tackvare er som vi har råd att köra utan hjälm

hade vi fått betala själv så skulle jag alltid köra med hjälm

HAhahaha...
om du har tur får du gratis klippning o då tjänar du pengar på köra omkull :yoparty

Föresten jääävligt sköna bilder
 

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/"Brumma"
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Jag tycker det är fjantigt att fjantarna som tycker det är coolt måste ge sig på fjantarna som tycker det är ocoolt, speciellt då fjantarna vet om att dom kommer reta upp fjantarna. Ni är alla fjantiga! :sissy

Så sluta fjanta er nu! :pannkyss

Själv är jag cool :)cdevil) och tycker bilderna hade blandad kvalitet. Vissa var sådär medans andra var superbra. Min favvo var den här: (vad är det för kamera och objektiv som ni använt till denna?)

Peace!

9.jpg
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S

Missförstå mig inte nu, ni är jätteduktiga på det ni gör, men det handlar som sagt om vem som gör de snyggaste stunten, inte de svåraste. :pannkyss
! ;))

Gör det? Är det du som bestämmer det? Jag tycker det handlar om att göra det man tycker är kul och om man impar på andra (vilket också är kul) så handlar det väl om show? ett 30 m dropp med snowboard är klart ballare än att snurra på en rail men det senare bra mycket svårare. Om ett gäng grabbar är och lajjar nå´nstans och kör sina insideskämt för varran så kan väl inte andra komma och förklara för dom vad de ska tycka är kul och vad de ska göra när de träffas?
 

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Ort
Tidaholm
Hoj
XT600E
Gör det? Är det du som bestämmer det? Jag tycker det handlar om att göra det man tycker är kul och om man impar på andra (vilket också är kul) så handlar det väl om show? ett 30 m dropp med snowboard är klart ballare än att snurra på en rail men det senare bra mycket svårare. Om ett gäng grabbar är och lajjar nå´nstans och kör sina insideskämt för varran så kan väl inte andra komma och förklara för dom vad de ska tycka är kul och vad de ska göra när de träffas?

Äh fan, jag orkade inte med mig själv så jag tog bort mitt inlägg. Du han ju dock citera essensen. :)

Det är naturligtvis mina egna helt personliga åsikter, men lägger man ut sina bilder på ett forum som detta vill man väl ha någon slags respons? Alla får såklart göra precis som de vill när de stuntar. I övrigt skulle jag nog säga att det är svårare att droppa 30 meter än snurra på en rail, men det är ju bara vad jag tycker som sagt. ;)
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
I övrigt skulle jag nog säga att det är svårare att droppa 30 meter än snurra på en rail, men det är ju bara vad jag tycker som sagt. ;)

Ska inte dra ut på det men droppa kan alla göra mer eller mindra bra...
Du hajar vad Jag menar. Det är svårare att spela humlans flykt på harpa än att köra en fisig stående wheelie med fladdrande jeans i kvällssolen men vem orkar kolla/lystna på en harpa? ingen i de här gänget kan Jag tänka mig.
 

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Ort
Tidaholm
Hoj
XT600E
Det är svårare att spela humlans flykt på harpa än att köra en fisig stående wheelie med fladdrande jeans i kvällssolen men vem orkar kolla/lystna på en harpa? ingen i de här gänget kan Jag tänka mig.

Det är ju exakt det jag säger! :rolleyes:
 
Last edited:

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Tranicos: Om du inte tycker att stunt är kul att titta på, varför går du ens in och kommenterar?
Inte fan går jag in i din tråd och skriver att ditt hojbygge är skitfult bara för att jag tycker det...
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Det är ju exakt det jag säger! :rolleyes:

Förvisso men det Jag det Jag påpekar är att det handlar nog mer om att ha kul i det här fallet. Vad de har för insidejokes och till vilka här de riktar sig har andra ingen koll på, därför fattar inte Jag varför alla blir så upprörda över det.
 

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Ort
Tidaholm
Hoj
XT600E
Tranicos: Om du inte tycker att stunt är kul att titta på, varför går du ens in och kommenterar?
Inte fan går jag in i din tråd och skriver att ditt hojbygge är skitfult bara för att jag tycker det...

Men seriöst, tona ner atityden!

Läser du inte vad jag skriver eller vill du bara inte förstå? Angående mitt hojbygge så är all konstruktiv kritik mer än välkommen! :tummenupp

Det jag skrev i inlägget som jag sedan tog bort (just för att det kanske var lite onödig kritik) var typ: Ni är duktiga, men jag tycker att det är viktigare med stilrena stunts än att försöka göra så svåra som möjligt (typ trassla in armar och ben på alla möjliga och omöjliga sätt). Tycker det var ganska harmlöst, eller hur? Jag ber om ursäkt om jag trampade på några ömma tår och lovar att lämna din tråd i fred. Kör hårt!

Förvisso men det Jag det Jag påpekar är att det handlar nog mer om att ha kul i det här fallet. Vad de har för insidejokes och till vilka här de riktar sig har andra ingen koll på, därför fattar inte Jag varför alla blir så upprörda över det.

Du har naturligtvis helt rätt.
 
Last edited:

Andreas!

Viva La france!
Gick med
2 May 2006
Ort
Stockholm Stolthet Haninge!
Hoj
Yamaha YZF-R6 Yamaha Gokart 360 cc Yamaha Aerox , Yamaha Xt 600 -03
Jag tycker det är fjantigt att fjantarna som tycker det är coolt måste ge sig på fjantarna som tycker det är ocoolt, speciellt då fjantarna vet om att dom kommer reta upp fjantarna. Ni är alla fjantiga! :sissy

Så sluta fjanta er nu! :pannkyss

Själv är jag cool :)cdevil) och tycker bilderna hade blandad kvalitet. Vissa var sådär medans andra var superbra. Min favvo var den här: (vad är det för kamera och objektiv som ni använt till denna?)

Peace!

Jag gilla den som fan jag med! :tummenupp
det är en nikon d70s verkar funka skit bra! :tummenupp
/Andreas

Tänker inte påstå att ni inte är duktiga, men vilka JÄVLA fjantar!!

LÅTSAS VATOS!!

Vilka syftar du på?:va
 
Last edited:
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top