ERF Mantorp - 2006-09-03

leffe75

NEC team Mortec 2007
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Suzuki GsxR 1000-08
cbjorkman skrev:
2407962 Efter all misslyckad planering i sommar passar det äntligen för mig att åka med Team Nordic Roadracing till Mantorp. Med mig som depåslav borde väl teamets konkurrenskraft öka med minst 500% :D

Öhhh, med lite facit på hand så vet jag inte om det blir en ökning rent placeringsmässigt....(16:e på andertorp, 15:e på knudan...:D ) men däremot ser vi fram emot en lika bra redigerad film som från förra gången du hängde med:tummenupp
Kul att vi får med hela depåstyrkan till denna tävling:yoparty
Mantorp Nästan hemmabana för oss, bara 85 mil enkel väg...:tungan

Bingo skrev:
2408037 Ähum... Jag vill inte verka sån men faktum är att de haft absolut förstklassig depåpersonal tidigare :gnissla :crash

Word!!!
Tur att någon kan ställa upp när ens nära vänner från norr sviker för att inta flaskan istället:7peta

Åker du på någon fler tävling?

Tack än en gång för att du ställde upp på knudan!
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Peter Linden & Christer Miniin lär dyka upp :)
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
nr12 skrev:
2421630 Och tillsammans så ska vi dansa regndansen
väder prognosen är :arsele
EMR kör inte om det regnar säger han, men RRacer & Jag få väl sladda runt på bakelitregndäcken från -89, RRacer har aldrig kvaddat en GSXR1000 så det ska bli kul sägar han.
 

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
08
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
jag ska dit å köra sig lite, teamar ihop med "CrazyLegs" (Jim Funk) och hans mek, Martin "prinsen" Bronspung.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Varning har utfärdats inför ERF 5 på Mantorp, om ni råkar komma i Mumlans baksug på rakan så försök att bromsa bort er från luftdraget, annars riskerar ni att sugas med likt en gråsparv bakom en långtradare på E4:an.
 

RRacer

Medlem
Gick med
13 Jun 2003
Ort
Lerum
Hoj
PW50
GSXR1100R skrev:
2424561 Varning har utfärdats inför ERF 5 på Mantorp, om ni råkar komma i Mumlans baksug på rakan så försök att bromsa bort er från luftdraget, annars riskerar ni att sugas med likt en gråsparv bakom en långtradare på E4:an.

Det är livsfarligt att ligga i Mumlans baksug. Rätt vad det är så tvärnitar de på rakan pga warpspeed-desillusioner/hyperdrive-skrämselhicka.
Man vill ju inte sitta med huvudet i den baken...

Själva kallar de fenomenet stiftloppa. :rolleyes:
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Inför denna tävling så lättas hojen, tanken ersätts av PET flaska med snabbkoppling, bromsskivor behövs inte fram om man har 1000 cc motorbroms säger valmers, kåpor och annat bjäfs väger onödiga kilon och går bara sönder när RRacer vurpar, vi har lättat liket 30 kg nu och känner redan nu segervittring.

Räddy to race :yoparty
 

Bifogat

  • DSCF0006.JPG
    DSCF0006.JPG
    72.3 KB · Visningar: 112

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
2426569 Inför denna tävling så lättas hojen, tanken ersätts av PET flaska med snabbkoppling, bromsskivor behövs inte fram om man har 1000 cc motorbroms säger valmers, kåpor och annat bjäfs väger onödiga kilon och går bara sönder när RRacer vurpar, vi har lättat liket 30 kg nu och känner redan nu segervittring.

Räddy to race :yoparty
Det där är bara nys. EMR ställer givetvis upp med den fullkittade superbiken. Farbror får hålla i hatten när motorn drar över 9000 varv, vilket du aldrig upplevt med din fulhoj.
 

RRacer

Medlem
Gick med
13 Jun 2003
Ort
Lerum
Hoj
PW50
valmers skrev:
2426973 Det där är bara nys. EMR ställer givetvis upp med den fullkittade superbiken. Farbror får hålla i hatten när motorn drar över 9000 varv, vilket du aldrig upplevt med din fulhoj.

Vi får sätta upp taggtrådsstängsel runt tältet för att hålla vallfärdande Valmerspilgrimer på behörigt avstånd.
Efter vad jag förstår så har sekten just passerat frälsningsarmén i antal troende anhängare och de växer fortare än islam.
Enligt Mulla Nursey, Valmeristernas motsvarighet till påven, kommer deras tideräkning att utse innevarande år till år 0 (noll) - året då Valmers körde sitt första rejs.
Valmeristerna är i allmänhet fredliga, men radikala fraktioner förekommer. Den senaste i raden av utbrytargrupper är den ortodoxa Lex Valmers, som med militanta medel vill förgöra alla som kan köra fortare än sin andlige ledare. Kopplingar finns till Hizbollah.



Det är sant, jag har läst det på nätet!
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
RRacer skrev:
2427412 Vi får sätta upp taggtrådsstängsel runt tältet för att hålla vallfärdande Valmerspilgrimer på behörigt avstånd.
Efter vad jag förstår så har sekten just passerat frälsningsarmén i antal troende anhängare och de växer fortare än islam.
Det är sant, jag har läst det på nätet!
Dom otrogna hundarna i Team Emil #74 skall stenas med lecakulor och Mammon skall hemsöka deras depåtält.

Åskguden Tor skola hänga ett regnmoln öfver Freppa under hela racet och Oden skola radara minnet i CDI boxen på deras moped.

Ragnarsrök (Freppas morbror röker pipa) skola svida i ögonen på Grusjohan.

valmers skrev:
2426973 Det där är bara nys. EMR ställer givetvis upp med den fullkittade superbiken. Farbror får hålla i hatten när motorn drar över 9000 varv, vilket du aldrig upplevt med din fulhoj.
Nej...
 
Last edited:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Nursey skrev:
2427040 En och annan Uppsala flicka kommer och plåtar och beskådar detta race:yoparty
Jag förväntar mej att du kommer fram och presenterar dej. Jag har mitt namn på ryggen och är störst i hela depån.
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
RRacer skrev:
2427412 Vi får sätta upp taggtrådsstängsel runt tältet för att hålla vallfärdande Valmerspilgrimer på behörigt avstånd.
Efter vad jag förstår så har sekten just passerat frälsningsarmén i antal troende anhängare och de växer fortare än islam.
Enligt Mulla Nursey, Valmeristernas motsvarighet till påven, kommer deras tideräkning att utse innevarande år till år 0 (noll) - året då Valmers körde sitt första rejs.
Valmeristerna är i allmänhet fredliga, men radikala fraktioner förekommer. Den senaste i raden av utbrytargrupper är den ortodoxa Lex Valmers, som med militanta medel vill förgöra alla som kan köra fortare än sin andlige ledare. Kopplingar finns till Hizbollah.



Det är sant, jag har läst det på nätet!
Det där är onekligen ett problem. Vi får fanimej säga till på förarmötet att depån ska hållas fri från obehöriga. :mad:

Nr:18 skrev:
2427513 Jag förväntar mej att du kommer fram och presenterar dej. Jag har mitt namn på ryggen och är störst i hela depån.
Snuskgubbe, du kunde vara hennes morfar. :mad:
 
Last edited:

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Vi åker minihoj för att jämna ut oddsen lite.....en annan varning är att jag fått smak på Suzukihäckar....hittar ni mig på er skjutspall i nån inbromsning får ni nu skylla er själva :näsblod
 

RRacer

Medlem
Gick med
13 Jun 2003
Ort
Lerum
Hoj
PW50
valmers skrev:
2427519 Det där är onekligen ett problem. Vi får fanimej säga till på förarmötet att depån ska hållas fri från obehöriga. :mad:

Jag har svurit mig fri från all inblandning i Sekten, men om fokus flyttas från andlighet till mer fysisk (läs: lack & läder, spanking, bondage etc.) så kan jag tänkas låta mig övertalas att bli Fader Hugo - Kvinnliga Lärjungarnas beskyddare och själslige mentor 'Med rätt att röra'.
 

nr12

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Furulund
Hoj
honda rs
GSXR1100R skrev:
2427501 Dom otrogna hundarna i Team Emil #74 skall stenas med lecakulor och Mammon skall hemsöka deras depåtält.

Åskguden Tor skola hänga ett regnmoln öfver Freppa under hela racet och Oden skola radara minnet i CDI boxen på deras moped.

Ragnarsrök (Freppas morbror röker pipa) skola svida i ögonen på Grusjohan.

Nej...

vad dricker ni för nåt ni f.. inte kloka
tack för ett gott skratt:D ses på mantorp
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top