Dagens Blocket! (mc-relaterat)

NisseHt

Yamaha samlare
Gick med
11 May 2004
Ort
Skånelandet
Hoj
MT10, FZR1000, RD350, DT125
Lillbilen nybesiktigad med Osram LED istället för original H4, inte ett ord om ljuset.
Ljusbilden perfekt.
En gång körde jag förbi en polisman i 230 km/h utan att få böter. Han nöjde sig med att vinka glatt. Det betyder inte att jag nödvändigtvis kommer undan med det om jag gör det en gång till
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Lillbilen nybesiktigad med Osram LED istället för original H4, inte ett ord om ljuset.
Ljusbilden perfekt.
Är ljusbilden perfekt så är det ju bra, vidare undersökning eller välkommen tillbaka behövs ju inte då.
Om ljusbilden är "fel" så kanske de kollar lite extra vad det sitter för lampa i....... Å andra sidan så funkar det ju inte med den lamptypen.
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Hehe nästan så man skulle misstänka att det är en ploj eller 40-årshyss från kompisarna.
 

notrightrider

I see you...
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Hahaha

han säljer en annan hoj också. En ”CFR”. Och kolla bilden. Killen är ju en ghettokung
🤣🤣🤣

View attachment 496685


Bra med spons har han i vart fall.
En Adidasklibba säger att hans management har varit ovanligt framgångsrika när det gäller att sälja plats på hojen.

Undrar om han säljer sin hospitalitypaviljong i samma vända?
 

Nofacemoto

Ny medlem
Gick med
30 Jul 2022
Hoj
Mt-07
Hehe nästan så man skulle misstänka att det är en ploj eller 40-årshyss från kompisarna.

Haha tro om han får någon såld. När en polare fyllde år la en slug rackare ut en bild på en renoverad flakmoped med en snyfthistoria om varför den såldes billigt. Det blev några samtal med sugna köpare 😅
 

fleece

fleece
Gick med
23 Oct 2004
Ort
nybro
Hoj
Z1000SX -14/ KX250F -14/ SX250 -13
Haha tro om han får någon såld. När en polare fyllde år la en slug rackare ut en bild på en renoverad flakmoped med en snyfthistoria om varför den såldes billigt. Det blev några samtal med sugna köpare 😅

På den gamla goda tiden när jag var snorvalp och en kompis fyllde år så satte några in hans moped på annons i dagstidningen på lördagen (många år innan internet) givetvis till ett lågt pris.
Telefonen började ringa och väckte hans föräldrar klockan 05:00 och det ringde konstant hela helgen. Han var jätteglad när kom till skolan efter helgen
 

Felix83

Biker n00b
Gick med
18 Jan 2022
Ort
Örebro
Hoj
2017 Street Triple RS, 1999 Varadero
Inte ens den lökiga annonstexten kan få mig att bli osugen på att köpa och renovera denna. Men eftersom tid är en bristvara så får det vara för nu.
Edit: den såldes under tiden jag skrev inlägget och innan jag hunnit skärmdumpa annonsen. TL;DR: Aprilia RSV Mille -99 för 15'
 

Mr_Firestorm

Gudomlig sporthojare
Personal
Gick med
9 Jun 2003
Ort
Avesta
Hoj
Suzuki Gsx650f och Sfv650

sundström

bara grusleksaker kvar
Gick med
29 Nov 2006
Ort
sunne
Hoj
XR 650R 690r/sm
😂ja usch det är tur det inte syns många numer -jag gjorde en tolva som gick åt skogen 😅
klotad med den frontkåpan funkar ju men tyskröv känns lika illa nu som då
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top