Dagens Blocket! (mc-relaterat)

notrightrider

I see you...
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Sporthoj.com går före kunderna varje gång:D

Ja dessa djävla kunder som stör...:D

Man måste tvinga sig att komma ihåg varför man jobbar...

work.jpg


För att kunna köpa fler hojar på Blocket!
(Trådämnet...)
 

Mookachacka

Medlem
Gick med
20 Jan 2011
Ort
Kristianstad
Hoj
RC51
"Säljer nu min prinsessa!

Det ni ser på bilderna är infon jag ger.
Vid intresse besvaras fler frågor. Besiktigad sommar 2015 utan anmärkning.
Folksam har billigast försäkring för folk som inte får gubbavdrag.

Vill ni pruta, så gör ni det på plats eller inte alls."

Jävligt informativ annons, känner killen ensam och vill bli bombaderad med mail? :gnissla

http://www.blocket.se/alvsborg/Honda_CBR_900_65386474.htm?ca=23&w=3
 

Reset000

Ny medlem
Gick med
20 Oct 2012
Ort
Sthlm
Hoj
En dekaltrimmad en..
"Säljer nu min prinsessa!

Det ni ser på bilderna är infon jag ger.
Vid intresse besvaras fler frågor. Besiktigad sommar 2015 utan anmärkning.
Folksam har billigast försäkring för folk som inte får gubbavdrag.

Vill ni pruta, så gör ni det på plats eller inte alls."

Jävligt informativ annons, känner killen ensam och vill bli bombaderad med mail? :gnissla

http://www.blocket.se/alvsborg/Honda_CBR_900_65386474.htm?ca=23&w=3

well, reg nr är ju med. Så den vanliga annons-infon, förutom exakta mil, kan man ju ta reda på.
 

FSN

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696 -10
well, reg nr är ju med. Så den vanliga annons-infon, förutom exakta mil, kan man ju ta reda på.

nej det kan man ju inte. Mil vid senaste besiktning, antalet ägare och hur långt det är att åka och titta är i princip den enda intressanta infon man kan få från regnumret. Ja, jag förutsätter att hojen inte är belånad då....96:eek:r brukar inte vara det.
 

Mookachacka

Medlem
Gick med
20 Jan 2011
Ort
Kristianstad
Hoj
RC51
nej det kan man ju inte. Mil vid senaste besiktning, antalet ägare och hur långt det är att åka och titta är i princip den enda intressanta infon man kan få från regnumret. Ja, jag förutsätter att hojen inte är belånad då....96:eek:r brukar inte vara det.

Precis! Har man betalat för en annons har man ju 2000 tecken att disponera, så det är för mig en gåta när det inte skrivs ut basal information....som sagt vem vill svara på mail och telefon ang saker som kunde besvarats i annonsen?
 

FSN

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696 -10
Precis! Har man betalat för en annons har man ju 2000 tecken att disponera, så det är för mig en gåta när det inte skrivs ut basal information....som sagt vem vill svara på mail och telefon ang saker som kunde besvarats i annonsen?


Kanske inte "han" som bestämt att den skall säljas?
 

Reset000

Ny medlem
Gick med
20 Oct 2012
Ort
Sthlm
Hoj
En dekaltrimmad en..
nej det kan man ju inte. Mil vid senaste besiktning, antalet ägare och hur långt det är att åka och titta är i princip den enda intressanta infon man kan få från regnumret. Ja, jag förutsätter att hojen inte är belånad då....96:eek:r brukar inte vara det.

Vad är det du INTE kan få reda på i denna annons, som finns i de allra flesta annonser? Visst kan man skriva nåt mer, men det är en konstig grej att hänga upp sig på, då den inte skiljer sig nämnvärt från de flesta andra.
 

FSN

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696 -10
Vad är det du INTE kan få reda på i denna annons, som finns i de allra flesta annonser? Visst kan man skriva nåt mer, men det är en konstig grej att hänga upp sig på, då den inte skiljer sig nämnvärt från de flesta andra.

Brist på fantasi?

Finns originalprylarna? Blinkers, slip-on?

Billig hoj för 15-19000kr så kan det vara mycket intressant att veta skicket på däck, broms, drivpaket. Blir lätt 40% + på priset om det behöver bytas.

Hitta det på regnummer om du kan! Eller det kanske är helt orelevant info som man inte har nån nytta av?

Den skiljer sig en hel del från andra, även om det finns liknande som denna. Det är precis som om han tror sig sälja guld till reapris. Dikterar villkoren för köparen, kaxig attityd redan i annons. Skulle du själv ringa på en sån jävla skitannons?

Visst, det är löjligt när det radas upp datum när den tvättades och vaxades och varenda skruv som är utbytt men detta är för lågt.
 
Last edited:

SoLdIeR_boy

push it to the limit
Gick med
25 Aug 2007
Ort
sthlm
Hoj
Långsam men underbar
http://m.blocket.se/stockholm/Suzuki_GSX_R_1000_65760142.htm?ca=11&w=1
Är det bara jag som tycker att dessa priser ligger i överrrrkant
Köpte min k8 2010 med 600mil såldes vid 1200mil.
I mina ögon är denna cykel inte värd mer än 50 i detta skick. Alla dessa fantastiska drömpriser. känns som om verklighetsuppfattning försvunnit spårlöst
Håller inte med argumentet om nypriserna, nästan alla har uppdateringar med godis som tillval samt original från start, medans alla dessa äldre cyklar tror sig stå högt i kurs
 
Last edited:
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top