Dagbokstråden

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Fan oxå, börjar gå utför :( Jag får städa men inte köra hoj och hon ska ha hästar finns det ingen jävla rättvisa?

Ska tjika på jänk imorn, 100 lakan och man får prestanda som kan jämföras med en GS650, tragiskt!

:D Var nöjd. Du kommer ju ha ett fett bensinutlägg i framtiden också..
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Fan oxå, börjar gå utför :( Jag får städa men inte köra hoj och hon ska ha hästar finns det ingen jävla rättvisa?

Ska tjika på jänk imorn, 100 lakan och man får prestanda som kan jämföras med en GS650, tragiskt!

Med jänkare kan du ha byxorna nere på halva arslet, supa som fan och somna under bilen. :)
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Igår provade jag nog den minsta hoj jag kört hittils, Gabor 2:s grabbs hoj. En Liten cross/Fiddy Orion 30 4-takt, hade lite problem först då jag ville peta växlarna åt fel håll, men är det riktig maskin ligger de i omvänd ordning:tummenupp Bra tryck för vara så liten maskin(50cc).:tummenupp
 
Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Fan oxå, börjar gå utför :( Jag får städa men inte köra hoj och hon ska ha hästar finns det ingen jävla rättvisa?

Ska tjika på jänk imorn, 100 lakan och man får prestanda som kan jämföras med en GS650, tragiskt!

Hmmm...hEst-TJärring alltså, då har hon verkligen inget att säga till om, köp jänk OCH ny knarr (jänk är hårt, om det är rätt jänk...).

/J
 

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
Hmm ryktet säger att Gabor2 gjorde en Chorizo....:va dikeskörning med pw50 :D:D:D:banana

Igår provade jag nog den minsta hoj jag kört hittils, Gabor 2:s grabbs hoj. En Liten cross/Fiddy Orion 30 4-takt, hade lite problem först då jag ville peta växlarna åt fel håll, men är det riktig maskin ligger de i omvänd ordning:tummenupp Bra tryck för vara så liten maskin(50cc).:tummenupp
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Hmm ryktet säger att Gabor2 gjorde en Chorizo....:va dikeskörning med pw50 :D:D:D:banana

ha ha..det måste han berättat själv..wheelie och han gled av bakstänkaren, men han höll fortfarande i styret..tror aldrig jag sett Gabor springa så fort någon gång:DFlipp flopp tofflorna flög som ett par missiler över huvudet på honom, skyddsmudering var, kortbrallar, t-shirt, stekarbrillor och flipp-flopp sandaler.. och jag tror han gjorde en kullerbytta ner i diket...han gjorde även en kullerbytta tidgare på dagen hos mig, när han skulle kliva över vår kompostgaller/hundhinder..Gymnastik is tha shit för Gabor2:yoparty

Orion 30 dikeskörning, även liillgrabben hans vurpade, dock med skyddsmuddering.
 
Last edited:

Smedis

The annoying thing...
Gick med
9 Sep 2003
Ort
Storstan
Hoj
KTM 990 Adventure, 2008 edition
ha ha..det måste han berättat själv..wheelie och han gled av bakstänkaren, men han höll fortfarande i styret..tror aldrig jag sett Gabor springa så fort någon gång:DFlipp flopp tofflorna flög som ett par missiler över huvudet på han honom, skyddsmudering var, kortbrallar, t-shirt, stekarbrillor och flipp-flopp sandaler.. och jag tror han gjorde en kullerbytta ner i diket...han gjorde även en kullerbytta tidgare på dagen hos mig, när han skulle kliva över vår kompostgaller/hundhinder..Gymnastik is tha shit för Gabor2:yoparty

Varför finns inte videokameror alltid tillgängliga? :D
 

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
Detta är ett obligatorium för oss i haverikommissionen så nästa gång vet du att du lika gärna kan dyka rätt ner i diket :fakta det är ju bara du kvar !!!

ha ha..det måste han berättat själv..wheelie och han gled av bakstänkaren, men han höll fortfarande i styret..tror aldrig jag sett Gabor springa så fort någon gång:DFlipp flopp tofflorna flög som ett par missiler över huvudet på honom, skyddsmudering var, kortbrallar, t-shirt, stekarbrillor och flipp-flopp sandaler.. och jag tror han gjorde en kullerbytta ner i diket...han gjorde även en kullerbytta tidgare på dagen hos mig, när han skulle kliva över vår kompostgaller/hundhinder..Gymnastik is tha shit för Gabor2:yoparty

Orion 30 dikeskörning, även liillgrabben hans vurpade, dock med skyddsmuddering.
 
Last edited by a moderator:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
ha ha..det måste han berättat själv..wheelie och han gled av bakstänkaren, men han höll fortfarande i styret..tror aldrig jag sett Gabor springa så fort någon gång:DFlipp flopp tofflorna flög som ett par missiler över huvudet på honom, skyddsmudering var, kortbrallar, t-shirt, stekarbrillor och flipp-flopp sandaler.. och jag tror han gjorde en kullerbytta ner i diket...

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
ha ha..det måste han berättat själv..wheelie och han gled av bakstänkaren, men han höll fortfarande i styret..tror aldrig jag sett Gabor springa så fort någon gång:DFlipp flopp tofflorna flög som ett par missiler över huvudet på honom, skyddsmudering var, kortbrallar, t-shirt, stekarbrillor och flipp-flopp sandaler.. och jag tror han gjorde en kullerbytta ner i diket...han gjorde även en kullerbytta tidgare på dagen hos mig, när han skulle kliva över vår kompostgaller/hundhinder..Gymnastik is tha shit för Gabor2:yoparty

Orion 30 dikeskörning, även liillgrabben hans vurpade, dock med skyddsmuddering.


One aim to please:D
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Detta är ett obligatorium för oss i haverikommissionen så nästa gång vet du att du lika gärna kan dyka rätt ner i diket :fakta det är ju bara du kvar !!!

Skall akta mig för diken och små vilda 50 cc..att jag varit i backen med Hondan, moppe 2 dar efter varandra och även 125cc scootern räknas inte el, kan jag tänka mig..:va
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Kära dagboken. Idag passerade man 1000mila gränsen för iår :yoparty
 

Bifogat

  • DSC00418 copy.jpg
    DSC00418 copy.jpg
    156.8 KB · Visningar: 49

NeonMan

#62 Superbike 2015
Gick med
8 May 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
BMW S1000RR racehoj
Team RatBike på Mantorp

Första turen på Mantorp Park slutade bra. Detta trots att arrangören hade bestämt sig för att köra utan klassindelning och använda sig av öppen depå och blanda bilar och hojar på banan samtidigt. Fast det visade sig faktiskt fungera hur bra som helst. Troligtvis pga att det bara var 3 bilar på banan och en handfull hojar.

Det var lite nervöst och svårt att hitta runt på banan under de första passen. Men efter lite tillvänjning började man hitta någorlunda bra runt på banan och satte 1.27 tider som bäst. En bana som är riktigt kul och SNABB, 255 km/h på långa rakan och över 200 km/h på start och mål (GPS fart).

Största lärdomen från dagen, Hur det känns att bli frånåkt som ett möte....
Vi hade 3 PRO Suberbike killar med på banan samtidigt som oss. Jag behöver nog egentligen inte säga mer :D. När jag tycker att jag bromsar sent efter långa rakan, då har somliga inte ens börjat fundera på att börja bromsa.
 

Bifogat

  • IMG_0463.jpg
    IMG_0463.jpg
    246.9 KB · Visningar: 47

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Husan borta, enduron läggs på is - och det letade sig in en tillfällig buskamrat i garaget i form av en kåtte seKsförti'. :) Kan bli kul till söndagens BKK på Hälla.

/J
 

Insane87

SuperRetard
Gick med
7 Sep 2008
Ort
Västerås
Hoj
Ktm 625 -03
Idag blev det en tur till skinnskatteberg för däckbyte...fint i Västerås men regnet kom efter surahammar...skit tråkigt..men nu har man nytt framdäck på iaf...
 

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
Vänstern efter depårakan var ju iaf jävligt fin när jag var där.. bästa jag varit med om.. sen peta ned och sen högerkurvorna efter det.. jävla bra bana..

Första turen på Mantorp Park slutade bra. Detta trots att arrangören hade bestämt sig för att köra utan klassindelning och använda sig av öppen depå och blanda bilar och hojar på banan samtidigt. Fast det visade sig faktiskt fungera hur bra som helst. Troligtvis pga att det bara var 3 bilar på banan och en handfull hojar.

Det var lite nervöst och svårt att hitta runt på banan under de första passen. Men efter lite tillvänjning började man hitta någorlunda bra runt på banan och satte 1.27 tider som bäst. En bana som är riktigt kul och SNABB, 255 km/h på långa rakan och över 200 km/h på start och mål (GPS fart).

Största lärdomen från dagen, Hur det känns att bli frånåkt som ett möte....
Vi hade 3 PRO Suberbike killar med på banan samtidigt som oss. Jag behöver nog egentligen inte säga mer :D. När jag tycker att jag bromsar sent efter långa rakan, då har somliga inte ens börjat fundera på att börja bromsa.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top