Cagiva Mito-tråden

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Har ni inte sett min feting stoppie jag gör i DKF MC filmen Tröjor?! :yoparty Fy fan vilken stoppie, slog nästan över!! :yoparty Härnborg kanske till och med har kvar filmen på sin dator och beundrar mitt skickliga sätt att hantera hojen! :yoparty

Och Härnborg! Jag ska nästan köra förbi dina hoods den 16/17:e Juni, så om du ser en blå CBR i backspeglen som du drar iväg från på hälften av tiden som jag gör 0-100 så kanske det är jag! :yoparty
 

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Har ni inte sett min feting stoppie jag gör i DKF MC filmen Tröjor?! :yoparty Fy fan vilken stoppie, slog nästan över!! :yoparty Härnborg kanske till och med har kvar filmen på sin dator och beundrar mitt skickliga sätt att hantera hojen! :yoparty

Och Härnborg! Jag ska nästan köra förbi dina hoods den 16/17:e Juni, så om du ser en blå CBR i backspeglen som du drar iväg från på hälften av tiden som jag gör 0-100 så kanske det är jag! :yoparty

:hihi den som lever får se ;)

Jaså? vadå nästan? vad roligt, äntligen en värdig motståndare :hihi
 

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Ja nästan förbi dina hoods :banana Kolla bild! Jag kommer tjöra från Dalarna ner till öppnare landskap söderut, fast inte ända till Skaune, Blekinge!

]

Åfan, men det är ändå 4 mil härifrån :tungan
Men att jag glider runt i dom krokarna är inte omöjligt :hihi
Det är en jävla resa du ska på! Är du ensam?

Btw, Het bild ;) haha

Mmm. :) Får hoppas på lite bättre väder bara. :)

Du visste att frågan skulle komma. ;) Fan va min kropp är död. :död

Ja, det är fortfarande taskigt väder här med :(

Hehe, ja ni är ju på mig som gamar :rolleyes:
Wheelies, stoppies och sånt tar på kroppen ja ;)
 
Last edited:

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Åfan, men det är ändå 4 mil härifrån :tungan
Men att jag glider runt i dom krokarna är inte omöjligt :hihi
Det är en jävla resa du ska på! Är du ensam?

Btw, Het bild ;) haha

4 mil är ingenting, särskilt inte med din Mito, gör du på max 20 minuter! :yoparty Jo ska köra ensam, inte direkt många som ska ner till Blekinge och hälsa på famlijen och umgås med polarna man inte sett sen i julas.

Sitter och planerar lite nu, är och virrar bort mig i de småländska skogarna på eniro just nu :3freak Att dom inte kan bygga vägar som folk istället, snåla smålänningar :rolleyes: Och så har jag memorerat hela vägen från Falun till Jönköping :3freak

Jag är grym på att rita bilder! :banana
 

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
4 mil är ingenting, särskilt inte med din Mito, gör du på max 20 minuter! :yoparty Jo ska köra ensam, inte direkt många som ska ner till Blekinge och hälsa på famlijen och umgås med polarna man inte sett sen i julas.

Sitter och planerar lite nu, är och virrar bort mig i de småländska skogarna på eniro just nu :3freak Att dom inte kan bygga vägar som folk istället, snåla smålänningar :rolleyes: Och så har jag memorerat hela vägen från Falun till Jönköping :3freak

Jag är grym på att rita bilder! :banana

Ne, men jag hatar motorväg, det är så tråkigt :tungan
Jävlar du, hur många mil blir det? :näsblod

Haha, lycka till :tummenupp Har du någon utsatt tid eller får det ta så länge det tar?
Fyfan, det är mycket jobb med det där..

Ja, som fan! :banana
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
2973570 Åfan, men det är ändå 4 mil härifrån :tungan
Men att jag glider runt i dom krokarna är inte omöjligt :hihi
Det är en jävla resa du ska på! Är du ensam?

Btw, Het bild ;) haha



Ja, det är fortfarande taskigt väder här med :(

Hehe, ja ni är ju på mig som gamar :rolleyes:
Wheelies, stoppies och sånt tar på kroppen ja ;)
Ehh, jo! Även att kuta 8 km för att sedan spela streethockey samtidigt som man är förkyld. :3freak
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Ne, men jag hatar motorväg, det är så tråkigt :tungan
Jävlar du, hur många mil blir det? :näsblod

Haha, lycka till :tummenupp Har du någon utsatt tid eller får det ta så länge det tar?
Fyfan, det är mycket jobb med det där..

Ja, som fan! :banana

Men kör upp till Frövi då :tungan Den vägen såg ju inte allt för rak ut. Jag kommer bara brumma små vägar hela vägen ner, Våga Vägra Motorväg!! :yoparty :) Tror det kommer bli 70-80 mil, inte riktigt säker, det är sånt man får se. ;)

Inga tider, har ingen aning om hur lång tid det kommer att ta på småvägar, kör man stora rakt-fram vägar så tar det 6-7 timmar beroende på trafik, men hur kul är det att köra raktfram? Ska köra vid 7 tiden från Falun och räknar väl med att vara hemma i Blekinge senast vid 7 snåret, det kan ju inte ta mer än 12 timmar att köra ändå :rolleyes:

Endel jobb, men nu är jag nästan hemma! :yoparty På Eniro i alla fall :rolleyes: Precis svängt ut från Växjö på väg 25, svängt höger i Furuby in på 847 och fortsatt nån mil. :)
 

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Ort
Trollhättan
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)


för att se hur det ser ut:) och satt där och drömde:D och sen var det ett vettigt syfte mitt skinnställ e så stelt så måste töja lite så därför har jagd et på mig lite då och då;D ochd et ahr hjälpt:D

första gången jag körde i det kunde jag inte sätta ner ena foten innan en rondell:D
 

MEKOMACKAN

Ny medlem
Gick med
15 May 2007
Ort
ESKILSTUNA
Hoj
CAGIVA MITO SST 125 EV
Skruv i cdiboxen

Cdiboxen på min mito....

Någon har satt en skruv i min cdibox där dom vitblåa kablarna går ut!!!

Kan någon förstå varför lr sett något liknande!!??:confused:
 

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Men kör upp till Frövi då :tungan Den vägen såg ju inte allt för rak ut. Jag kommer bara brumma små vägar hela vägen ner, Våga Vägra Motorväg!! Tror det kommer bli 70-80 mil, inte riktigt säker, det är sånt man får se. ;)

Inga tider, har ingen aning om hur lång tid det kommer att ta på småvägar, kör man stora rakt-fram vägar så tar det 6-7 timmar beroende på trafik, men hur kul är det att köra raktfram? Ska köra vid 7 tiden från Falun och räknar väl med att vara hemma i Blekinge senast vid 7 snåret, det kan ju inte ta mer än 12 timmar att köra ändå

Endel jobb, men nu är jag nästan hemma! :yoparty På Eniro i alla fall :rolleyes: Precis svängt ut från Växjö på väg 25, svängt höger i Furuby in på 847 och fortsatt nån mil. :)

Jo, det finns mycket fina vägar häromkring :)
Eller hur, motorväg sucks! Fyfan :näsblod tur att du har 4-t.

ja, 12h lär du ju klara ;)

:hihi fyfan, bara leta på vägarna är ju jobbigt. :tungan
Men det går nog bra ;)
 

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
för att se hur det ser ut:) och satt där och drömde:D och sen var det ett vettigt syfte mitt skinnställ e så stelt så måste töja lite så därför har jagd et på mig lite då och då;D ochd et ahr hjälpt:D

första gången jag körde i det kunde jag inte sätta ner ena foten innan en rondell:D

Jaha, jo töj ut det så mycket du kan nu ;)
Haha, då är det stelt :tummenupp

Cdiboxen på min mito....

Någon har satt en skruv i min cdibox där dom vitblåa kablarna går ut!!!

Kan någon förstå varför lr sett något liknande!!??:confused:

Bild?
 
Last edited:
Nyheter
Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Top