Cagiva Mito-tråden

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Ort
Trollhättan
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)
jaha nu e det så att jag väntar på en tid kl 20:45 på vårdcentralen här i trollhättan:D jag har klantat mig och gjorde en nofoot på cykeln och drog upp smalbenet :/ (igen) så nu blir det till att kanske sy (igen)
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
2960755 Nee, det är ju lite jobbigt :p

Jag vill ha rwd, det är därför, och en volvo skulle jag ALDRIG sätta mig i.
Men VR6:eek:r är det inget fel på :tungan
Inte jag heller, hata Volvo! :fakta (Ojdå, vi hade visst en V70... :näsblod Men den räknas inte för det är pappas jobb-bil. :mattias) En VR6 däremot ligger lagom i pris också, runt 30k kr. :) Dock lite sådär med framhjulsdrift, menmen...

Nu ska jag köpa fonder, kan bli några tusenlappar om ett tag... :)

2961070 jaha nu e det så att jag väntar på en tid kl 20:45 på vårdcentralen här i trollhättan:D jag har klantat mig och gjorde en nofoot på cykeln och drog upp smalbenet :/ (igen) så nu blir det till att kanske sy (igen)
Jag var också ute och lekte med cykeln, dock är jag helt värdelös på det. :näsblod
MEN jag har börjat träna stoppies med Miton, om jag bara hade vågat skicka upp bakhjulet i luften också så hade det ju varit riktigt bra. :hihi
 
Last edited:

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Ort
Trollhättan
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)
jag anser mig själv som inte bra men duger^^ lägger typ trixen 180, nofoot, one hand, tweek och lite så sen kan jag hoppa lite på bakhjulet och stegra såklart;) hahah.... men jag klantade mig :D jag har sytt tre gånger tack vare cykeln:D två smalben och ett ögonbryn:D
 

DanielJ

Ny medlem
Gick med
25 May 2007
Ort
Göteborg
Hoj
-
Tjenare alla mitoägare! Har hittat ett tillfälle att köpa en billig mito med lite småfix och kom fram till att om man behöver veta något så är det er här på sporthoj man ska vända sig till. Vart kan man köpa reservdelar? antar att de inte finns i Sverige utan det är väl Tyskland i så fall..
http://www.motorize.de/index.php/cPath/1
har kollat lite där men det verkar lite för billigt för att vara riktigt seriöst.. eller är det någon av er som har köpt något därifrån? Tacksam för svar
MVH
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Tjenare alla mitoägare! Har hittat ett tillfälle att köpa en billig mito med lite småfix och kom fram till att om man behöver veta något så är det er här på sporthoj man ska vända sig till. Vart kan man köpa reservdelar? antar att de inte finns i Sverige utan det är väl Tyskland i så fall..
http://www.motorize.de/index.php/cPath/1
har kollat lite där men det verkar lite för billigt för att vara riktigt seriöst.. eller är det någon av er som har köpt något därifrån? Tacksam för svar
MVH

biscaya i sverige, eller http://www.geiwiz.de har jag hört.
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
Vet bara att Biscaya är sjukt bra, men tar lite tid ibland... Priserna på det sidan verkade iaf. sjukt bra. :)
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
2968435 Hehe, aa :tummenupp Jo, det gör ju det.

Vi hade perfekt väder i helgen, men nu ska det tydligen regna mån-ons. :gnissla
Körde stoppies med brorsans cykel hela förra sommaren, lagom glapp i bakhjulet nu. :död Låter även fint när bahjulet slår i marken...

Här har det varit halvdant sen... längesen :hihi
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top