Boots - tufft eller bonnigt?

Lord Melchet

Same Same but Different
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Ett antal med och utan motor
Att vara sig själv och att bära de kläder och skor man finner rätt utan att bry sig om andras värderingar är cool.

Att klä sig efter andra synpunkter på vad som är OK innebär ju att man värderar andras synpunkter högre än sina egna, och det är allt annat än cool.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Lord Melchet skrev:
Att vara sig själv och att bära de kläder och skor man finner rätt utan att bry sig om andras värderingar är cool.

Att klä sig efter andra synpunkter på vad som är OK innebär ju att man värderar andras synpunkter högre än sina egna, och det är allt annat än cool.
Du är inte gift va? :D
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Lord Melchet skrev:
Jo, min fru har Boots :yoparty
Jag tänkte mer på vems värderingar som styr kädvalet. "Ska du verkligen haaaa de där kläderna på dig!? Du har ju en jääättesnygg skjorta, som jag köpte åt dig förra veckan." :D
 

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Höllviken-Skåne
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Bingo skrev:
Jag tänkte mer på vems värderingar som styr kädvalet. "Ska du verkligen haaaa de där kläderna på dig!? Du har ju en jääättesnygg skjorta, som jag köpte åt dig förra veckan." :D

Sluta nu att skämma ut dig. Lord Melchet är liksom undertecknad karl i sitt eget hus och har på sig va f*n han vill, oavsett va käringa säger.

Här har man trott att du var en riktig karl. Usch.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Jalle skrev:
Sluta nu att skämma ut dig. Lord Melchet är liksom undertecknad karl i sitt eget hus och har på sig va f*n han vill, oavsett va käringa säger.

Här har man trott att du var en riktig karl. Usch.
:rodnar Äh... Jag vet inte vem som skrev det förra inlägget. Är det svårt att använda andras signatur? Är det det?
 

Mingves

Guest
EEEEEEEEEEEEEEhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ja jag skulle då inte ha boots.....var inne typ 1990....men sedan är man ju ett mode-lejon.

///M
 

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Höllviken-Skåne
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
valmers skrev:
Årets trådlyft!

Undrade va i h*lvete det var för tråd som kom i mailen.......var inte det för ett par år sedan.......men o andra sidan kan en boots-tråd ALDRIG bli för gammal för att återstartas!!!!!
 

CamaroR1

Däckbrännare
Gick med
24 Mar 2003
Ort
Lite här och där
Hoj
R1
Jalle skrev:
Undrade va i h*lvete det var för tråd som kom i mailen.......var inte det för ett par år sedan.......men o andra sidan kan en boots-tråd ALDRIG bli för gammal för att återstartas!!!!!

Självklart inte!! Snart är det vår å då kommer bootsen fram igen!
Visst, det kanske passar bättre att köra Camaro med boots än sporthoj, men det ar ju jä-ligt skönt och coolt att gå i boots också! Boots blir nog inne igen snart ska ni se :yoparty :yoparty
 

Stolten

Team Starköl Racing
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
Husaberg 570
Hurtig skrev:
Nej för bövelen, mer bonde kan man väl inte bli... tycker jag då... hellre skulle jag gå runt i mina cross stövlar än myggjagare...
Men i slutändan så är det ju du själv som väljer så det är ju helt upp till dig.

:hej

Såhär menar du??

Höll på o garva ihjäl mig när jag såg dom så jag var tvungen att ta ett kort...
 

Bifogat

  • aaa.JPG
    aaa.JPG
    97.3 KB · Visningar: 263

Bikeman

Bikeman
Gick med
20 Jul 2004
Ort
GÖTEBORG
Hoj
2007, Honda, CBR1100XX.
Na fan tacka vet ja ett par blå nya sockiplats över mina Oxtar dojjer så dom inte blir repiga... :)
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Fan om man skulle gå å tjacka ett par boots? ...och en riktig whitetrash-texas hatt. Folk skulle ju reta ihjäl sig! :rofl
 

Araikaj

Våga Vara Snäll
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Charcoal stream
Hoj
2001, Suzuki, GSXRFIGHTER
Det är som med i stort sett alla andra klädesplagg: är man cool själv och vet varför man gillar tex. boots, ja då ser det coolt ut. Klär man sig efter något slags mode och försöker passa in, ja då ser det för djävligt ut.

Du verkar ju gilla boots som faan, såklart du ska ha boots då och bära dom med stolthet! :tummenupp

Jo, just det jag glömde en sak: Boots är alltid coolt och kommer alltid vara coolt oavsett av vad alla svennar säger!
 
Last edited:

CamaroR1

Däckbrännare
Gick med
24 Mar 2003
Ort
Lite här och där
Hoj
R1
Araikaj skrev:
Det är som med i stort sett alla andra klädesplagg: är man cool själv och vet varför man gillar tex. boots, ja då ser det coolt ut. Klär man sig efter något slags mode och försöker passa in, ja då ser det för djävligt ut.

Du verkar ju gilla boots som faan, såklart då ska ha boots då och bära dom med stolthet! :tummenupp

Jo, just det jag glömde en sak: Boots är alltid coolt och kommer alltid vara coolt oavsett av vad alla svennar säger!

Jepp, boots är coolt och man ska bära sina boots med stolthet :tummenupp
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Antagligen kommer det inte alls att spys så mycket galla över botsen nu 2005 som det gjordes 2003..

För nu är det tydligen lite inne igen att ha boots..

Är det något jag tycker är jävligt ocoolt så är det väl att se vad alla andra har på sig och börja tycka likadant som dem (även om man ogillade det ifjol)
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Alla boots är inte kewla. Inte ens många. Kanske endel. Men få är så feta som dessa:
antigrav-boots.jpg



Själv skulle jag aldrig gå omkring i boots. But hey, that's just me.
 
Last edited:
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top