Boots - tufft eller bonnigt?

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Flera år efter att denna tråden startades är det FORTFARANDE bonnigt.

Nja, det är inte helt sant. De kom redan ut starkt förra säsongen, och fortsätter att öka även denna... :D (dock inte ämnade att användas till mcåka utan till privat bruk då :))
Jag tycker att de är sjukt snygga och använder mina flitigt! :wiggle
 

Bifogat

  • mc boots.jpg
    mc boots.jpg
    45.4 KB · Visningar: 79
Last edited:

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Ort
Kilsmo
Hoj
Dnepr
Cooooooolast av dom alla :tummenupp

Har sett ett antal framträdande på tuben där han bär vita boots, å det e varken bonnigt eller gayigt på honom. :yoparty:yoparty:yoparty
Nej, bonde eller gay är väl inte riktigt det första man tänker på...

:)

[YOUTUBE-ID]gFo0-Zb_p_8[/YOUTUBE-ID]
 

Bifogat

  • boots.jpg
    boots.jpg
    91.6 KB · Visningar: 104

CamaroR1

Däckbrännare
Gick med
24 Mar 2003
Ort
Lite här och där
Hoj
R1
OffTopic
Ja jävlar är 90-talet på väg. Men inte en chans att jag drar på mig grön Bomberjacka och Dr.Martens till ett par jeans eller M65-byxor igen. Har ju föfan passerat 30-strecket, vill inte se ut som ett baby-skin igen. Vissa saker är bättre i minnet. Skaljackan och Salomonskorna kvarstannar på mig. Chinos, kommer ni ihåg när var och varannan valp hade dem? :)
Slut OffTopic

Men ett par boots kan stämma på rätt man i rätt sällskap vid rätt tillfälle. Lida Country festival, till exempel.

Hehe... jo, visst minns man bomberjackorna. Antar att det finns en del grabbar på SH som hade bomberjackor då på 90-talet... Hade dock ingen grön utan en svart bomberjacka. Visst hade jag kängor också men använde mest jeans och riktiga boots till bomberjackan... Bootsen har jag behållit, men bomberjackan har fått stanna i historien!
 

CamaroR1

Däckbrännare
Gick med
24 Mar 2003
Ort
Lite här och där
Hoj
R1
hah, ja, ironiskt nog väntar jag fortfarande på mina boots jag beställde i våras.... De kom för några veckor sen, men det visade sig att den ena stöveln var större än den andra (trots att just den foten är lite större på mig)... :gnissla:gnissla

Aja, hoppas tomten har med sig dem nu innan jul.


Hur gick det, kom tomten med nåra boots i år?

Det är ju lite halt i snön med boots, men det går ju om man vill hålla stilen :tummenupp
 

CamaroR1

Däckbrännare
Gick med
24 Mar 2003
Ort
Lite här och där
Hoj
R1
Gott Nytt År alla gamla och nya bootsbärare (bootstråden e ju en riktig klassiker hehe...) och alla andra på SH!

Det är som sagt rätt halt med boots nu, men det funkar ju bra med bootsen när man är ute och sladdar med bilen. I väntan på våren - boots på fötterna och lakrits på gatorna :yoparty
 

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
BMW R Nine T Racer
Hur gick det, kom tomten med nåra boots i år?

Det är ju lite halt i snön med boots, men det går ju om man vill hålla stilen :tummenupp

nix, inte ännu, passade ändå på att lämna in mina gamla trotjänare på en upplivning så nu är de i topp trim igen.

Stället jag köper stövlarna igenom har stängt tom 10/1, så vet först efter det antar jag.

Gott Nytt!
 

robban_75

Medlem
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Eksjö [Eiijkchoe]
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -14
boots och loafers går feeeeetbort, har hellre trätofflor på mig :yoparty
Själv knallar jag mest runt i arbeskokängorna från jobbet o är bonnig på vintern.
 

CamaroR1

Däckbrännare
Gick med
24 Mar 2003
Ort
Lite här och där
Hoj
R1
nix, inte ännu, passade ändå på att lämna in mina gamla trotjänare på en upplivning så nu är de i topp trim igen.

Stället jag köper stövlarna igenom har stängt tom 10/1, så vet först efter det antar jag.

Gott Nytt!

OK... Vad hade du för märke på trotjänarna? Riktiga kvalitetsboots håller nästan hur länge som helst, bara man tar hand om dom!

Inga fler som halkar runt i boots (tufft!), eller väntar med att ta fram bootsen till våren?
 

CamaroR1

Däckbrännare
Gick med
24 Mar 2003
Ort
Lite här och där
Hoj
R1
Trådlyft!!

Råkade se att det snackades boots på SH i en annan tråd, så jag måste passa på å lyfta den gamla klassiska bootstråden!

Är det några fler som skaffat boots sen sist? Är ju tufft som f-n, hehe... Eller hur??

Bränna däck med boots på fötterna = macho :yoparty
 

KGA

Spriten räddade mig från idrotten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
Såld
Provade ett par Cowboy Boots i helgen och det är bara så rätt:yoparty:yoparty
 

flunk

Medlem
Gick med
25 Apr 2010
Ort
utanför Uppsala
Hoj
GS750 Café, CBR600 (såld), R6 (såld)
Jag tycker det är fult som fan på mig, men det betyder inte att det nödvändigtvis är fult på någon annan... Finns säkert någon som passar i det.
Till den som fortfarande funderar över detta, tycker du att det är snyggt så ska du ha boots och vara stolt över det, man gör väl som man själv vill.
Om alla vore likadana skulle världen vara jävligt tråkig.
 
Nyheter
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Top