Bombåkartråden 2010!

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Hur fort gick det egentligen då? Hakar gärna på next time.

Jag tog en repa med Jorma & polare i fredags, och vågade inte riktigt hålla samma tempo, men de var snälla och väntade... :)

Dock hade jag bara kört den vändan en gång tidigare, och dom där fjunisarna bor ju där, så jag kände mig grymt orättvist behandlad... :rolleyes: :D
 

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Ort
Hallstavik
Hoj
Ducati Monster -05
Jag tog en repa med Jorma & polare i fredags, och vågade inte riktigt hålla samma tempo, men de var snälla och väntade... :)

Dock hade jag bara kört den vändan en gång tidigare, och dom där fjunisarna bor ju där, så jag kände mig grymt orättvist behandlad... :rolleyes: :D

Haha ok:tummenupp då kan du o jag hålla handen nästa gång då?
 

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Ort
Hallstavik
Hoj
Ducati Monster -05
nä, det är min sambo det, nazgül. Han är nyopererad och snart redo för the road igen och näe, här säljs ingenting, men däremot blir det gixxer för honom igen när den är hel, så blir rettan banhoj eller garageprydnad.

Fråga fighter om tips, har tittat på honom en dag på GR samt varit med en del race och gruppkörningar med honom och kommer alltid hävda att killen är övermänsklig på att köra, helvete va det går undan.:Bugar

En fråga bara, hur kan en gixxer med avbruten ram bli "hel" igen:confused: I höstas lade du ju ut trådar om att den hade gått av på mitten vid kraschen och skulle stämma Suzuki för materialfel?
 

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Ort
sthlm
Hoj
babsan <3
En fråga bara, hur kan en gixxer med avbruten ram bli "hel" igen:confused: I höstas lade du ju ut trådar om att den hade gått av på mitten vid kraschen och skulle stämma Suzuki för materialfel?




Som svar på frågan, för att lätta ditt otroliga behov att lägga dig i; man köper en ny ram, svårt att räkna ut va?:död
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Ja det är riktigt irriterande samt folk som man aldrig kört med som ligger jätte tight...

Jaja oavsett, vi kör samling idag kl 17.30 Mc-Boden (Lindhagensplan 45) om nån är sugen på att Bomba :)
 

ahlis

Medlem
Gick med
17 Jul 2009
Ort
Stockholm
Hoj
2008 Honda CBR600RR
pippi de låter gött vilket håll ?

vi sitter två på min hynda ikväll, kommer du rasta din ?
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Jag hinner nog inte köra nåt idag men kanske kan ta en sväng i helgen om det är nån som är på då?
Vart tänkte ni åka föresten ni som ska köra idag? Kanske trots allt dyker upp endå om ni kör norr sidan...
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Jag är på en norr körning men man får väl höra vad folket känner för.
 

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Ort
Hallstavik
Hoj
Ducati Monster -05
hinner inte inte till stan till 17.30.. hakar nog på gänget i väsby vid 18 istället, kör med insidan allihop:tummenupp
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Trodde att det skulle bli regn men det blev det ju inte så jag tog en lång promenad med hunden ist...

Men jag hade tänkt ta en sväng på fredag dock blir det med glida än ut och "bomba" tror jag..
Men dom som vill kan ju hänga på i mitt Kråmsläde tempo! :)
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Trodde att det skulle bli regn men det blev det ju inte så jag tog en lång promenad med hunden ist...

Men jag hade tänkt ta en sväng på fredag dock blir det med glida än ut och "bomba" tror jag..
Men dom som vill kan ju hänga på i mitt Kråmsläde tempo! :)


Jag vinkade iallafall till er när ni stod utanför MC-Boden vid 17:40 rycket.
Blå gammal gsxr med en fet snubbe i vit hjälm, på väg mot studentmottagning på Ekerö.
 
Nyheter
Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top