Bombåkartråden 2010!

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Tänkte jag skulle starta en tråd för dom som gillar svineri och bus och är är trötta på att åka touring semester med sporthojen och behöva vänta en hel evighet vid varje korsning...

Så ni som känner att ni vill åka på körningar i litte snabbare tempo kan ju skriva en rad här! :tummenupp

//Jorma!
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Ingår bogserlina? :banana Hänger inte på dig ens när du inte svinar så jag får avstå :tummenupp

Hehe skönt! Men så snabb är jag inte så du är nog snart uppe i mitt tempo så kan du hänga på utan bogser lina! :)

Ni verkar vara många!
Säg till innan så man vet vart man inte ska.. hehe :7peta

Vad menar du? Det är väl ingen som sagt att vi är mogna men man kan väl ha kul för det? :va

Sluta lipa nu och häng på ist! :tummenupp

Edit: Jag tror jag tappat mina läsglasögon... Eller så är det det att jag kommer från Finland vet inte vad jag ska skylla på men usch så illa jag läser...:va Glöm det jag skrev...


Ja vi blir nog MÅNGA ska du med eller?


Edit: Ser ut som vi skulle kunna bli några stycken... Köra imorn eller på söndag kanske om det fint väder?
 
Last edited:

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Last edited:

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Ort
Gustavsberg
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
Jag hänger gärna på, men är ganska säker på att jag är för långsam.
Men berätta bara vart vi ska så behöver ni inte vänta på mig vid varje korsning:tummenupp
 

Kenny_kx

På Tjuvjakt
Gick med
3 Aug 2007
Ort
Bergshamra
Hoj
Buell
Beror på när det blir av.. kilar nog ner till Haninge och kollar lite på Rallycross SM under förmiddagen.
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Det ryktas om att gasa hörde jag... Får man va med eller e jag för långsam?
 

ahlis

Medlem
Gick med
17 Jul 2009
Ort
Stockholm
Hoj
2008 Honda CBR600RR
jag vet inte om de går att bomba med min touringcykel
men jag ger de ett försök.... Igen :) säg bara var och när!
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Ser ut som det är några som är sugna på att dra en repa..

Men vilka är på att köra norr sidan imorn då? Vad sägs om kanske donken väsby imorn nån tid? Kanske 1-2 eller nåt?

Men tänkte inte köra i nåt idiot tempo utan det blir normalt tempo hade jag tänkt.. Men sen vet man ju inte om allt spårar ur i ren kaos... Men hur som helst vilka är på?

Jag hänger gärna på, men är ganska säker på att jag är för långsam.
Men berätta bara vart vi ska så behöver ni inte vänta på mig vid varje korsning:tummenupp

Äsch det ingen fara jag är inte så snabb jag heller så du hänger nog på bara du gasar lite! :tummenupp
 
Last edited:

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Ort
Gustavsberg
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
Jag är på, kommer vara på jobbet så 13 vid Donken kan passa bra.
Dessutom har ju Granqvist en kuslig förmåga att omge sig med brudar så ska han med är det alltid intressant:)
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Jag kommer nog vara lite full ikväll men om vi säger 2 donken väsby imorn då så är jag förhoppningsvis nykter igen eller lite bakis i bästa fall...

Hm Granqvist och brudar... ? :va Det har jag aldrig märkt men det kankse är för att dom går till mig ist när vi är ute och kör.. :tummenupp

Men brudar är alltid välkomna bara dom "kommer" i god tid! ;)

Några andra som ska med och fin åka imorn?
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Ser ut som det är några som är sugna på att dra en repa..

Men vilka är på att köra norr sidan imorn då? Vad sägs om kanske donken väsby imorn nån tid? Kanske 1-2 eller nåt?

Men tänkte inte köra i nåt idiot tempo utan det blir normalt tempo hade jag tänkt.. Men sen vet man ju inte om allt spårar ur i ren kaos... Men hur som helst vilka är på?

Kul att surra lite vid Gottröra idag, och tack för repan! :tummenupp
Hastighet är ju relativt, men rent kaos var det inte när vi hakade på. Visst gick det bitvis riktigt duktigt undan, men jag tycker du & polarn använde "sunt förnuft" (dvs. stå på där det är ok, och softa där det är tätbebyggt). Tummen upp för det. :)

Äsch det ingen fara jag är inte så snabb jag heller så du hänger nog på bara du gasar lite! :tummenupp

Säg det till den stackars tjejen som övningskörde bil, när ni två drog om på bakan... :D Jag hängde på bakom och vinkade lite försynt. Lenis & Janne som anslöt "lite senare" vid Gottröra sa att hon körde 60 på 70-väg och såg helt förstörd ut... :brinnerup :3freak
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Kul att surra lite vid Gottröra idag, och tack för repan! :tummenupp
Hastighet är ju relativt, men rent kaos var det inte när vi hakade på. Visst gick det bitvis riktigt duktigt undan, men jag tycker du & polarn använde "sunt förnuft" (dvs. stå på där det är ok, och softa där det är tätbebyggt). Tummen upp för det. :)



Säg det till den stackars tjejen som övningskörde bil, när ni två drog om på bakan... :D Jag hängde på bakom och vinkade lite försynt. Lenis & Janne som anslöt "lite senare" vid Gottröra sa att hon körde 60 på 70-väg och såg helt förstörd ut... :brinnerup :3freak

Aa det va kul att ses och att ni kunde hänga med på en sväng! :)
Nä nåt kaos var det inte vi brukar ta det rätt lugnt när vi kör och sakta ner vid hus och sånt skulle va jobbigt om det kom en unge i vägen eller nåt. :)


Hehe skönt! :tummenupp Aa hon kanske blev lite rädd men man skulle kört lite snabbare och filma hennes reaktion den filmen skulle nog bli en hitt hehe :D

Ska du med imorn på körningen föresten? Tror vi blir ett gäng som drar iväg faktiskt men det kommer bli lugnt tempo.
 

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Aa det va kul att ses och att ni kunde hänga med på en sväng! :)
Nä nåt kaos var det inte vi brukar ta det rätt lugnt när vi kör och sakta ner vid hus och sånt skulle va jobbigt om det kom en unge i vägen eller nåt. :)


Hehe skönt! :tummenupp Aa hon kanske blev lite rädd men man skulle kört lite snabbare och filma hennes reaktion den filmen skulle nog bli en hitt hehe :D

Ska du med imorn på körningen föresten? Tror vi blir ett gäng som drar iväg faktiskt men det kommer bli lugnt tempo.

Bombåkartråden??
:D
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top