Biaggi kör Ducati GP8

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Bäst var det när Max hade ett "sabbatsår" och körde supermotard. Det får han gärna återgå till för min del.
Men vad intressant att du tycker det! Kan du inte berätta mer? Det är säkert jättemånga som är intresserade.
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Men vad intressant att du tycker det! Kan du inte berätta mer? Det är säkert jättemånga som är intresserade.

Sorry. Jag bara uttryckte min åsikt. Har iofs redan påpekat mitt ogillande av Max i andra trådar så du har rätt, meningslöst inlägg av mig.

Kompisar?:)
 

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Vasastan
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
Stoner övade lowsider både i 250 och ffa med LCR Hondan, han är något av en expert redan :hihi
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Sorry. Jag bara uttryckte min åsikt. Har iofs redan påpekat mitt ogillande av Max i andra trådar så du har rätt, meningslöst inlägg av mig.

Kompisar?:)
Kompisar :pannkyss

Trashtalket om vissa förare är så tråkigt att läsa (inklusive det om Hayden).
 

Jörgen Player Special

GRÖNT ÄR SKÖNT
Gick med
12 Nov 2003
Ort
Göteborg
Hoj
ZX10R
Det är ju det jag alltid har sagt ju! ;)

För en gångs skull är vi 100% överens! :D

MAX ROCKAR hela SBK! Det är roligare se SBK än MotoGP just nu.. MotoGP är alldeles för likt F1 med alla sina fabriksteam.. I SBK ser det mer ut som racehojar, med olika sponsorer och roligare lacker. Förra året var det väl bara Fiat Yamaha som skojade till det?

/J
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Max Biaggi, the experienced former MotoGP star who is currently competing for Ducati in the superbikes championship, has revealed that he recently confirmed his willingness and availability to the Italian factory should they require him to test their current MotoGP prototype.

`What I can say is that they have asked me to be available to do this test and I have told them that I will be,´ the Italian rider told motogp.com, before stating that a date is likely to be set for Mugello in May.

Livio Suppo, Ducati Marlboro´s MotoGP Project Director, recently acknowledged that Biaggi and Troy Bayliss, who also rides a Ducati superbike in the production series, had both been put on standby to test the Desmosedici GP8 – with both having experience of premier class MotoGP riding

http://www.motogp.com/en/news/2008/Biaggi+confirms+availability+for+Desmosedici+testing
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Kejsarens återtåg har startat. :)
Det hade varit kul! Vilken uppställning det hade blivit. En odrägligt självsäker Lorenzo, en något skakad och fundersam Rossi som har insett sin egen dödlighet men som biter ihop och inte ger bort någonting för ingenting, Stoner är tvärsur och fattar inte vad som är fel, den lille Pedrosa som taktiskt tålmodigt och maskinartat kör för att vinna VM och på allt detta, som lök på laxen, Biaggi i do or die-mode. Vilken racing det skulle kunna bli :yoparty

Kejsaren, vår pinne i getingboet.
 

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -05
Det hade varit kul! Vilken uppställning det hade blivit. En odrägligt självsäker Lorenzo, en något skakad och fundersam Rossi som har insett sin egen dödlighet men som biter ihop och inte ger bort någonting för ingenting, Stoner är tvärsur och fattar inte vad som är fel, den lille Pedrosa som taktiskt tålmodigt och maskinartat kör för att vinna VM och på allt detta, som lök på laxen, Biaggi i do or die-mode. Vilken racing det skulle kunna bli :yoparty

Kejsaren, vår pinne i getingboet.

Det där låter faktiskt som ett höjdarscenario. :yoparty Risken är väl bara att en eller annan får vatten på sin Biaggi-kvarn om kaisern skall köra duccen... såvida han nu inte får världsmästarfart på den, förstås.
 

Jörgen Player Special

GRÖNT ÄR SKÖNT
Gick med
12 Nov 2003
Ort
Göteborg
Hoj
ZX10R
Det hade varit kul! Vilken uppställning det hade blivit. En odrägligt självsäker Lorenzo, en något skakad och fundersam Rossi som har insett sin egen dödlighet men som biter ihop och inte ger bort någonting för ingenting, Stoner är tvärsur och fattar inte vad som är fel, den lille Pedrosa som taktiskt tålmodigt och maskinartat kör för att vinna VM och på allt detta, som lök på laxen, Biaggi i do or die-mode. Vilken racing det skulle kunna bli :yoparty

Kejsaren, vår pinne i getingboet.

Biaggi i VM är som dipen till chipsen! Mumma! :D

/J
 

X FUERA

X FUERA DESDE DENTRO
Gick med
10 Jan 2007
Ort
Lund
Hoj
KTM EXC 450 -09, Suzuki RM, Fiddy Ten7
Tycker WSBK är roligare med Biaggi, Checa etc. Låt ungtupparna göra upp om titeln i Moto Gp!
 

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Sunnersta, Uppsala
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Det hade varit kul! Vilken uppställning det hade blivit. En odrägligt självsäker Lorenzo, en något skakad och fundersam Rossi som har insett sin egen dödlighet men som biter ihop och inte ger bort någonting för ingenting, Stoner är tvärsur och fattar inte vad som är fel, den lille Pedrosa som taktiskt tålmodigt och maskinartat kör för att vinna VM och på allt detta, som lök på laxen, Biaggi i do or die-mode. Vilken racing det skulle kunna bli :yoparty

Kejsaren, vår pinne i getingboet.


Fasiken jag blir helt tårögd när jag läser det dära! Det skulle vara race att minnas
och prata om för sina barnbarn i framtiden = )
 
Last edited:
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top