Böter!!

roke

På jobbet är det jag som bestämmer hemma
Gick med
20 Jun 2007
Ort
Roslagen
Hoj
ingen
moralpredikare o paragrafryttare finns det gott om här i världen så inge nytt under solen vad gäller den saken. lite konstigt bara att de har intresse av att hänga på sporthojcom...:va

Kan du utveckla varför du tycker det är lite konstigt att moralkärringar och paragrafryttare surfar på sporthojcom?
 

yester

the man, the myth, the legend!
Gick med
12 Feb 2008
Ort
Åbo Finland
Hoj
kawasaki z1000 2008 (såld) Nyyyy KTM Super Duke
Om jag förstår dig rätt så är det alltså på detta sätt:

Medlem på sporthoj = finnig liten fjortis med förstort ego, nedsatt självinsikt vilket resulterar i dåligt självförtroende. Allt kompenseras med "gaspådrag" ?

Om så är fallet så går jag med glädje ur det här forumet.

ja du jag har faktiskt ingen aning huruvida övriga medlemmar e finniga eller har för stort ego. kan bara tala för min egen del och jag stämmer då inte in på din beskrivning (189cm 92kg 28 år). vidare förstår jag inte alls ditt resonemang om att alla som nångång drar på med hojen skulle besitta de mindre smickrande egenskaper du beskrivit.

Kan du utveckla varför du tycker det är lite konstigt att moralkärringar och paragrafryttare surfar på sporthojcom?

javisst kan jag det. tycker det är besynnerligt att man har behållning av att delta aktivt i ett forum om man ändå tycker att stor del av övriga medlemmar är idioter eller klantar. å andra sidan är det ju bra att olika åsikter ventileras men måtta med allt säger jag...
 
Last edited:

roke

På jobbet är det jag som bestämmer hemma
Gick med
20 Jun 2007
Ort
Roslagen
Hoj
ingen
javisst kan jag det. tycker det är besynnerligt att man har behållning av att delta aktivt i ett forum om man ändå tycker att stor del av övriga medlemmar är idioter eller klantar. å andra sidan är det ju bra att olika åsikter ventileras men måtta med allt säger jag...
Jag tycker inte att du är idiot eller klantig.
 

yester

the man, the myth, the legend!
Gick med
12 Feb 2008
Ort
Åbo Finland
Hoj
kawasaki z1000 2008 (såld) Nyyyy KTM Super Duke
Jag tycker inte att du är idiot eller klantig.

va bra:) men syftade alltså på den andra killen vars inlägg jag kommenterade som tyckte att man inte här ska basunera ut om man varit klantig o blivit fast (som han beskrev det)
 

SNAFU

Vaffanculo
Gick med
16 Jan 2007
Ort
På Söder
Hoj
Monster
Att skriva om att man fuckat upp det oavsett vad man gjort är väl typiskt SH, gått mot röd gubbe, kört för fort mm. Gör det ni gör och ta konsekvenserna, men sluta gnälla om det.
 
Last edited:
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top