Auto Motor & Sport har ett upprop - Bojkotta bilbabes!

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag har aldrig besökt någon "Ladies night", men kan man fylla Ejendals, så säljer lättklädda killar bra. :lol

Läste för många år sedan läste jag att majoriteten av besökare på Clintan-film inte var unga män, utan milf.

Tro inte att cheyer ser Transporter-filmerna för biljakternas skull. :7peta

För att ta några exempel. :D

Jag har besökt rätt många föreställningar av just Ladies Night. Lättklädda män är det snålt med där.
En humor som tilltalar kvinnor är det däremot gott om :hihi


Fast nu pratade vi inte shower, utan som reklampelare.

Men jag kan ju ha fel, visa en tant-tidning full av halvnakna män i annonserna så har du överbevisat mig.:tummenupp

Jag tror du har rätt.
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Tack!! :krama

Men det var inga dåliga kurvor på dom andra bilderna. Fint dekolletage på den ljusa och mörka tjejen som står tillsammans.. :brinnerup och dom va söta oxå.

Ja, men hon den mörka på bild 2 är ju så sjukt fin. Rumpan på bild 3 skojar man inte bort heller :kär
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Jag har besökt rätt många föreställningar av just Ladies Night. Lättklädda män är det snålt med där.
En humor som tilltalar kvinnor är det däremot gott om :hihi




Jag tror du har rätt.

Lägg av nu. Ladies night är tantsnusk. Liksom den mesta av litteraturen riktad specifikt mot kvinnor. Både skönlitteratur och magasin. Men det är väl bara vackert när feta, sunkiga gamla europeiska kvinnor åker till Gambia och betalar fattiga småpojkar för att knulla dem. Förlåt, blir kära i varandra menar jag :rofl
 
Last edited:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Liksom den mesta av litteraturen riktad specifikt mot kvinnor. Både skönlitteratur och magasin.

Tack igen.!! :krama

För jag antar att du syftar på bl.a. den där serien böcker som det blev sånt jävla rabalder om. 50 nyanser. FI fan vilket jävla blask.

Började på bok nr.1. Tragglade och tragglade och väntade på att den skulle bli
1. Bra.
2. Innehålla nåt vettigt.
3. Att jag skulle bli upphetsad. (för det hade alla tjatat om så jävligt att jag blev övertygad om att det skulle pirra hela jävla tiden man läste)

Men det enda jag blev var. Förbannad. Att sånt jävla trams har fått sånt jävla genomslag. Läser inte folk RIKTIGA böcker.?? Med riktigt språk. Lite djup å handling.

Här av vi en engelsk kärring som tittat på för mycket amerikanska tramssåpor/serier. Där hon satt på den engelska landsbygden och aldrig fick ligga. :rolleyes:

Ta bara som ex. En amerikansk man och huvudperson i en bok som utspelar sig i USA som får kopparrött hår. :näsblod

Å den där kvinnliga huvudpersonen som bet i sin förbannade läpp och gjorde honom kåt stup i kvarten.

Helikopterresor, fina presenter, å hon som är sååå oskuldsfull men ändå kan ligga riktigt bra för att vara nybörjare.

Nä. Jag orkade inte med. Min nyfikenhet på hans mörka personlighet som jag trodde skulle lixom belysas lite mer på direkten. Fick jag lägga åt sidan. Dom säger att det kommer mer i bok 2 å 3. Men. Nää tack.

Jag tar min egen fantasi och den funkar fan så mycket bättre än sånt där blaj.

Vilken poäng är det jag missar.?? Är det kanske jag som är kass och inte fattar vad underhållningen/behållningen är.

Skitsamma. Det finns tusentals böcker som innehåller mer underhållning än sånt där trams.

:felämne ber om ursäkt. Lätt hänt att man blir lite carried away. :brinnerup

:backontop Nuså. Kör vi igen.
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Tack igen.!! :krama

För jag antar att du syftar på bl.a. den där serien böcker som det blev sånt jävla rabalder om. 50 nyanser. FI fan vilket jävla blask.

Började på bok nr.1. Tragglade och tragglade och väntade på att den skulle bli
1. Bra.
2. Innehålla nåt vettigt.
3. Att jag skulle bli upphetsad. (för det hade alla tjatat om så jävligt att jag blev övertygad om att det skulle pirra hela jävla tiden man läste)

Men det enda jag blev var. Förbannad. Att sånt jävla trams har fått sånt jävla genomslag. Läser inte folk RIKTIGA böcker.?? Med riktigt språk. Lite djup å handling.

Här av vi en engelsk kärring som tittat på för mycket amerikanska tramssåpor/serier. Där hon satt på den engelska landsbygden och aldrig fick ligga. :rolleyes:

Ta bara som ex. En amerikansk man och huvudperson i en bok som utspelar sig i USA som får kopparrött hår. :näsblod

Å den där kvinnliga huvudpersonen som bet i sin förbannade läpp och gjorde honom kåt stup i kvarten.

Helikopterresor, fina presenter, å hon som är sååå oskuldsfull men ändå kan ligga riktigt bra för att vara nybörjare.

Nä. Jag orkade inte med. Min nyfikenhet på hans mörka personlighet som jag trodde skulle lixom belysas lite mer på direkten. Fick jag lägga åt sidan. Dom säger att det kommer mer i bok 2 å 3. Men. Nää tack.

Jag tar min egen fantasi och den funkar fan så mycket bättre än sånt där blaj.

Vilken poäng är det jag missar.?? Är det kanske jag som är kass och inte fattar vad underhållningen/behållningen är.

Skitsamma. Det finns tusentals böcker som innehåller mer underhållning än sånt där trams.

:felämne ber om ursäkt. Lätt hänt att man blir lite carried away. :brinnerup

:backontop Nuså. Kör vi igen.

Haha, aldrig hört talas om faktiskt men det låter som en höjdare! Blev pålurad nån skitbok som hette Den andra kvinnan för länge sen. Fick avbryta efter 50 sid med apati/illamående. Det var den ena av två böcker som jag nånsin har avbrutit tror jag. Den andra var nån seg Ajvide.

Men det finns så mycket annan skit skrivet så man tror inte det är sant. Och i tidningsform - kolla bara typ Amelia och Veckorevyn. Ena sidan står det hur man bantar bäst och nästa sida om att du duger som du är. Sen kommer nån löjlig 1x2 om viken romanstyp du är eller nåt liknande. Så jävla puckat och motsägelsefullt. Och menlöst.

Gott att det finns brudar som gillar racing och den allre störste. VR! Seger på söndag? :krama
 

Fuzaneko

&#39340;&#40575;&#12399;&#27515;&#12394;&#12394;&#
Gick med
25 Nov 2009
Ort
Tjockhult
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
Haha, aldrig hört talas om faktiskt men det låter som en höjdare! Blev pålurad nån skitbok som hette Den andra kvinnan för länge sen. Fick avbryta efter 50 sid med apati/illamående. Det var den ena av två böcker som jag nånsin har avbrutit tror jag. Den andra var nån seg Ajvide.

Men det finns så mycket annan skit skrivet så man tror inte det är sant. Och i tidningsform - kolla bara typ Amelia och Veckorevyn. Ena sidan står det hur man bantar bäst och nästa sida om att du duger som du är. Sen kommer nån löjlig 1x2 om viken romanstyp du är eller nåt liknande. Så jävla puckat och motsägelsefullt. Och menlöst.

Gott att det finns brudar som gillar racing och den allre störste. VR! Seger på söndag? :krama


Får man fråga varför du läser Amelia och Veckorevyn? :D
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
För jag antar att du syftar på bl.a. den där serien böcker som det blev sånt jävla rabalder om. 50 nyanser. FI fan vilket jävla blask.

Men det enda jag blev var. Förbannad. Att sånt jävla trams har fått sånt jävla genomslag. Läser inte folk RIKTIGA böcker.?? Med riktigt språk. Lite djup å handling.

Vilken poäng är det jag missar.?? Är det kanske jag som är kass och inte fattar vad underhållningen/behållningen är.


Läs original istället för den bleka rip off:en då ;)

https://www.ginza.se/product/reage-pauline/berattelsen-om-o/628734/
 

Diversion

Medlem
Gick med
14 Sep 2013
Ort
I Skogen
Hoj
XJ600S -99
Jag tror marknaden redan är på plats. Jag har svårt att tro att hundratusentals eller rent av miljoner tjejer runt om i världen avstår från att titta på racing på grund av grid girls, med andra ord tror jag inte det blir någon rusning även om man tar bort dom. På samma sätt skulle jag inte sluta glo på MotoGP om man hade tyska läderbögar som höll i namnskyltarna/paraplyerna.

Det är som med de nya löjliga F1 motorerna. Gröna djävlar gillar inte motorsport, i bästa fall är de likgiltiga, i värsta hatar de sporten rakt upp och ned. Inte kommer tittarsiffrorna att rusa för att man kör turbo V6:eek:r. De som är intresserade tittar redan och de som inte är det kommer inte att titta även om man skulle köra elektriskt med rosor på flaggorna.
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
På tal om tidningar med fokus på kvinnliga läsare. Vänder mig till de kvinnliga läsarna av tråden. Vad är nöjet att läsa om A-,B- och C- kändisar i skvaller skvallertidningarna som Se & Hör och dylikt, när det ändå visar sig att man ljuger ihop historier, redigerar bilder och annat för att ge sina artiklar en ynka trovärdighet?
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
På tal om tidningar med fokus på kvinnliga läsare. Vänder mig till de kvinnliga läsarna av tråden. Vad är nöjet att läsa om A-,B- och C- kändisar i skvaller skvallertidningarna som Se & Hör och dylikt, när det ändå visar sig att man ljuger ihop historier, redigerar bilder och annat för att ge sina artiklar en ynka trovärdighet?

Vad är nöjet med det även om det inte fabuleras? Det heter skvallerKÄRRING av en anledning...
 

Cawasapien

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2013
Ort
i öppna landskap
Hoj
- 04 zx 10 r Ninja
H-vete vilka romaner ni orkar skriva ! :rolleyes:

Jag tänkte att jag skulle "läsa in mig" på ämnet nu till helgen och sen komma med en väl analyserad och intelligen kommentar men ... !

Jag säger bara - jag har aldrig besökt någon sådan bilmässa ! Däremot modemässor !
Om man är intresserad av prestanda och design så är inet en outtömlig källa till information !

Hur kan man tycka att Vackra Kvinnor live är irriterande ? :confused:
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag tycker det är bra att det finns jobb för dessa utställningsbrewdar. Vad skulle de annars göra?
Tänker på de damerna som stod och såg obekväma ut vid Lambos monter på GT-mässan. Inte kan man jobba på h&m med sådan folkskygghet heller.
 

Diversion

Medlem
Gick med
14 Sep 2013
Ort
I Skogen
Hoj
XJ600S -99
Tiderna förändras, när jag var ung hade vi en lokal festhelg med diverse evenemang. Ett var årets sommarflicka, bara en plojgrej och väldigt oskyldigt med dagens mått mätt men tror någon att det gått att ha i år utan att någon lättkränkt typ skrivit en insändare?
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Lägg av nu. Ladies night är tantsnusk. Liksom den mesta av litteraturen riktad specifikt mot kvinnor. Både skönlitteratur och magasin. Men det är väl bara vackert när feta, sunkiga gamla europeiska kvinnor åker till Gambia och betalar fattiga småpojkar för att knulla dem. Förlåt, blir kära i varandra menar jag :rofl


Det är synd att jag ska behöva göra dig besviken, men jag tilltalas sällan av underhållning riktad till kvinnor.

När det gäller Ladies Night blev jag positivt överraskad då det faktiskt inte var på det sätt du antar att det är. Det sitter säkert kvinnor i publiken som dreglar och smygonanerar, men det krävs inte att någon klär av sig för att den typen av människor ska göra det.

Det finns äckel i alla läger.
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Top