Att smita från polisen!

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
BORÅS
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Hem är kanske inte att rekommendera. Men dom har allafall aldrig stått utanför mig o inte ringt heller :). Känner mig också mer "utsatt" på hoj än moppetiden. Blir fan alötid förföljd.

Samma sak här, moppedtiden inte ett enda följe.

Du är bevakad var du en går, så se upp alla följer efter dig :rolleyes:

I allfall vad jag tänker, mistänksam mot varenda minsta lilla människa, vågar snart inte gå ur sängen :Bugar

Därför kör jag oftast mellan pungt A-B på snabbast möjliga tid :yoparty

Nä men varför oroa sig för att dom ska hitta hem till personen om ingen skylt finns, ska man ändå holla på o bomba gatan dagarna i ände, då kvitar det om man saknar skylt, man riskerar ju ändå böter om man åker fast o de e ju det minsta bekymret oftast.
 

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Ort
Wall-Entuna
Hoj
TL1000R
Jag har ALLTID med mig en ihopfällbar spade med ihåligt skaft. Så fort jag ser snuten drar jag dem o gräver ned mig själv och hojen och andas genom skaftet.

Obs glöm inte att ta med lite hallonsaft o en smörgås, ibland kan man förbli nedgrävd länge. Helt helikoptersäkert också.

Tänk om dom har värmekamera då? :näsblod
 

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
BORÅS
Hoj
Komar ZZR 232 1966

Ditt testvärde: 40 poäng

Dina höga svars poäng indikerar att du kan lida av paranoid personlighetsstörning.

Observera att paranoid personlighetsstörning är en tung psykiatrisk diagnos som många gånger kräver ett expertutlåtande av en professionell behandlare såsom läkare, psykolog eller terapeut. Vår rekommendation är att du söker professionell hjälp för att se om du har problem.

Vet att jag har:

Alkoholberoende ( man måste la få ta några huttar varje dag )
Anorexi ( Till liten gräns
Asperger ( Har diagnos på detta )
Depression ( Till medel gräns )
Panikångest ( Händer att jag får )
Spelmissbrukare ( O ja det är jag )
Tvångstankar ( Till viss Gräns
Behöver inte professionell hjälp för jag vet att jag har problem :yoparty
 
Last edited:

- Jerker -

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Ditt testvärde: 40 poäng

Dina höga svars poäng indikerar att du kan lida av paranoid personlighetsstörning.

Observera att paranoid personlighetsstörning är en tung psykiatrisk diagnos som många gånger kräver ett expertutlåtande av en professionell behandlare såsom läkare, psykolog eller terapeut. Vår rekommendation är att du söker professionell hjälp för att se om du har problem.

Behöver inte professionell hjälp för jag vet att jag har problem :yoparty

Jag hamnade på 8 poäng. Stor utvecklingspotential m a o. :banana
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ditt testvärde: 40 poäng

Dina höga svars poäng indikerar att du kan lida av paranoid personlighetsstörning.

Observera att paranoid personlighetsstörning är en tung psykiatrisk diagnos som många gånger kräver ett expertutlåtande av en professionell behandlare såsom läkare, psykolog eller terapeut. Vår rekommendation är att du söker professionell hjälp för att se om du har problem.

Vet att jag har:
Anorexi ( Till liten gräns
Asperger ( Har diagnos på detta )
Depression ( Till medel gräns )
Panikångest ( Händer att jag får )
Spelmissbrukare ( O ja det är jag )
Tvångstankar ( Till viss Gräns
Behöver inte professionell hjälp för jag vet att jag har problem :yoparty

Att du är paranoid betyder inte att de inte är ute efter dig. :D
 

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
BORÅS
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Att du är paranoid betyder inte att de inte är ute efter dig. :D

Alla är ute efter mig, jag vet, bevakad var jag en är, därför jag alltid har har låst överallt + mörkt hemma o drar ner persiänerna + gardinerna så ingen ska se mig :brinnerup går runt med macheta + batongen o tårgas hemma ifal någon ovälkommen skulle komma in :kulspruta på dass känner jag mig inte ens ensam :machinegu
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Tänk om dom har värmekamera då? :näsblod


Eliten är ju utrustad med ett snabbt "bail out kit" så man klarar sig efter man ejectat ut i terrängen.

Microtält ir signaturskyddat med goretex skal,nödproviant,navigeringshjälpmedel,ett skärp me guldpengar för att muta Lisa 16 me moppe o plocka upp en o ta en ur den heta zonen med moped CSAR och diverse all mööjlig tänkabr utrustning.

En fickplunta till detta ovan och en envis bailoutning på 24 timmar kan bli riktigt underhållande med både helikopter och vovvar efter sig:D

Ja lovar - va fan snutten bjussar ju på kalaset so why not:2cool

Ja e skadad hahaha:hihi
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Fungerar inte brandvärmefilten mot värmekameran ?

Ja för fan det gör den , den långvågiga värmekameran ser ju inte filten
utan det som reflekteras på den.

Finns lite andra knep där också men dom e "classifed":D

Den som har en värmekamera kan ju t.ex vrida på vattenkranen hemma med full spruttibang bang på varmvattnet - man ser bara vattenstrålen.
På den kromade ytan ser man bara omgivningen vad den nu har för omgivande temp.

Värmekamerans effektivitet är också lite beronde på omgivningstemperaturen - nattetid på en åker är man ju sitting duck:näsblod - du är enda varma - om det inte finns en miljon solvarma stenar runt dig då kan man mistas om man är stilla.

En het sommardag bland massa klippor som e solvarma är ju också najs om man har fancluben efter sig:yoparty
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Ett annat sätt att ta sig ur en hetzon om inte bailout varianten är tillgänglig, se till att snutten kör ut dig:D

Ring upp polisen och säg att du är bror till en förståndshandikappad och han är vilse i området - ge id uppgifterna,signalement och så.
Snutten kommer naturligtvis o säga grattis - vi har en hel del enheter i området i annat ärende så jag ska be dom hålla utskick:tummenupp

Du e snart räddad av fiende sidan:hihi

Sen är det bara sticka ut o gå,dregla,skela me ögonen,ryck till och se allmänt waistad ut - snutten kommer garanterat rycka in dig och köra
dig till dina föräldrar,flickvän eller polare - dom ser ju inte helheten så
man e helt safe och snutten blåst:D

Fördelen med denna variant är ju att om du bara har skinnställ så kan du gräva ned det och sticka ut o gå i kalsonger - du kommer bli upptäckt och räddad ännu fortare

Bäst och förvarna dina vårdnadshavare att du kommer vara lite annorlunda i uppträdandet och att polisen kör hem dig , be dom komma me haklapp,nappflaska och gåstolsrullator till bilen och hämta dig:rofl

Vips så e man ute o safe.
 

Kvax

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2010
Ort
Kalmar
Hoj
En sån där dödsmaskin
Även om du har helikopter uppe i luften kan du väl köra hem och gömma dig? Förutsatt att det finns fler personer i huset. De måste ju bevisa att just du suttit på hojen.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Visst kan du det och det är inga problem att be dom sticka därifrån och smaksätta tummen i röva o bjussa chefen på en klubba - har gjort detta åt inkompetenta efterblivna säposnutar och dom har brutit ihop.

Men dom kan försöka verka myndiga och häftiga och pressa dig - så har man lite stake
så kör på - men räkna med att det kan bli lite dribbel.

Lite kul när dom släpar alla i huset till förhör - gammelmormor,farfarfars 135 år,huskatten och din 3åriga bror - säg bara att du inte behöver ange nära anhörig.

Tänk på andra kanske inte har stake nog , jmf fartkamera - många anger ju vem som kört
av rädsla för tuffa poliser - så din darriga farsa kanske anger dig då han tror han måste.
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top