Adjö Timmy min bäste vän!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Tack för alla fina ord från er.

Sitter här o mår så illa och fattar inte hur fan man skall ta sig igenom detta en gång till. Man har ingen direkt lust till att vara stark när man känner sig så ynklig o svag:(
 

b-man

VFHC Member
Gick med
11 Jun 2003
Ort
Mölndal
Hoj
KTM Superduke
Ravetrancer skrev:
Tack för alla fina ord från er.

Sitter här o mår så illa och fattar inte hur fan man skall ta sig igenom detta en gång till. Man har ingen direkt lust till att vara stark när man känner sig så ynklig o svag:(

Saso, du vet vart du når oss!
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
b-man skrev:
Saso, du vet vart du når oss!
jag vet det vännen, men jag säger inte så mycket, jag e en sån där grubblare, får inte ur mig nåt o bara sitter där apatisk....:(
 

b-man

VFHC Member
Gick med
11 Jun 2003
Ort
Mölndal
Hoj
KTM Superduke
Ravetrancer skrev:
jag vet det vännen, men jag säger inte så mycket, jag e en sån där grubblare, får inte ur mig nåt o bara sitter där apatisk....:(

Man behöver inte alltid säga så mycket..... Ibland är det bättre att inte var ensam trots att man är tyst...
 

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Ort
helt ok
Hoj
R1 -01 banhoj
Efter dom orden har jag svårt att tänka mig annat än att Timmy var en av dom finaste människorna som funnits...
Jag är hemskt ledsen Saso, önskar att det fanns något man kunde göra.

Mina tankar är med dig och hans familj och hans vänner.
 

Ninjan97

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2004
Ort
Borås
Hoj
Kawazaki Ninja
farväl min vänn

Inte utan tårar som jag skriver detta inlägg .

Fick höra vad som som hänt igår, och ville inte tro det var sant,
det fick inte vara så att du Timmy min vän, hadde lämnat oss
så hastigt. Jag hadde ju sett fram mot denna sommar, vi skulle
köra hoj i hop.
Men nu vet jag inte om jag orkar ta mitt mc-kort, har ju skrivning
på måndag. det bara snurrar runt i mitt huvud, vet inte vad jag ska göra.
Önskar att man kunnde göra saker ogjort men det går inte.
Varför just du Timmy, du förtjänar inte att lämna oss. Kommer alltid att sakna
dig och aldrig glömma dig.

Du sa till mig att ta det när jag kör, en olycka kan hända vem som hällst!
- det kommer jag ! låvar Timmy !

villa i frid och hoppas det är bra där uppe. Vi ses, men det kan ta lite tid.
vet att du väntar...

skriver vad jag känner. delar sorgen med er andra kram " Abba "

P.s Ta det nu lungt i sommar! det kommer jag göra...
 

R-one

Om du vill bli tvåa, häng på mig!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg
Hoj
Ingen... Yamaha yz250 om det räknas...
usch....
Kvaddade min hoj för ca två veckor sen och sitter idag och försöker få det bästa priset på en ny hoj.....
Men efter man har läst detta så börjar man tänka mer på familjen som man har och hur lätt det är att man inte bara skrapar sönder hojen.

Beklagar verkligen sorgen.
 

Focus

Guest
Det är vackert skrivet.
Saknaden måste vara enorm.
Må han vila i frid.
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Skulle nån moderator kunna flutta denna tråd till Minneslunden, såg att det fanns en sådan nu.

Timmy har nu vart ifrån oss i snart 3 år om en månad, det har vart tomt, men som sagt man får ju leva vidare och jag vet att timmy inte hade vart så glad om man gick ner sig totalt.

På dom dryga 2 år vi kände varandra kan jag lätt säga att han var den bästa vän jag haft nånsin i mitt 35åriga liv, som bror, en man bråkar med, har kul ihop med, och bara är sig själv med.

Timmy, du ska veta att jag tänker på dig varenda dag, hr haft ditt halsband på mig sen du gick bort, trots att jag inte gillar att bära smycken. På detta viset så bär jag med dig hela tiden känns det som, för jag vet hur mycket du gillade halsbandet.

Robert är 7 år nu och han pratar fortfarande om dig ibland, så han komemr iaf ihåg dig :) Han älskade dig ju, det vet du.

Mvh din vän och bror Saso.

Ps. Jag kör fortfarande hoj :)
 

OooGeeDoo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2007
Ort
Jönköping
Hoj
Kawa ER6N ABS 07:a
Gud var med oss alla som åker MC. Inga fler olyckor!
Beklagar sorgen. Känner ingen utav er men blev otroligt berörd av det du skrev.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Skulle nån moderator kunna flutta denna tråd till Minneslunden, såg att det fanns en sådan nu.

Timmy har nu vart ifrån oss i snart 3 år om en månad, det har vart tomt, men som sagt man får ju leva vidare och jag vet att timmy inte hade vart så glad om man gick ner sig totalt.

På dom dryga 2 år vi kände varandra kan jag lätt säga att han var den bästa vän jag haft nånsin i mitt 35åriga liv, som bror, en man bråkar med, har kul ihop med, och bara är sig själv med.

Timmy, du ska veta att jag tänker på dig varenda dag, hr haft ditt halsband på mig sen du gick bort, trots att jag inte gillar att bära smycken. På detta viset så bär jag med dig hela tiden känns det som, för jag vet hur mycket du gillade halsbandet.

Robert är 7 år nu och han pratar fortfarande om dig ibland, så han komemr iaf ihåg dig :) Han älskade dig ju, det vet du.

Mvh din vän och bror Saso.

Ps. Jag kör fortfarande hoj :)

Rejvis..du skriver så vackert. Känner inte dig och kände inte Timmy..men du skall veta att det berör att läsa om er fina vänskap! Tänker på dig!
 

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Mölndal
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
var länge sedan jag läste igenom denna tråden nu..det är en bra påminnelse inför kommande säsong...

Saso...mycket vackert skrivet..
 

Sofiiaa

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Ort
Borås
Hoj
Honda CB400N
Jag gråter med dig. Du har verkligen skrivit så att man förstår vad du känner så någorlunda som det går...

hoppas att du mår okej och att din lille son förstår vad som har hänt.

En nära familjevän blev av med en liten vän på dagis. Och hon förstod precis vad som hade hänt, men hon hade många tankar och frågor om döden som man fick svara på... hon frågade om himlen och änglar och sånt. De förstår nog även om de tacklas med det på sitt eget sätt ibland...
 

eckeborge

Olovlig körning
Gick med
11 Aug 2006
Ort
Västerås
Hoj
Honda Nsr
orka, jag är 16 år kille och gråter aldrig, men nu började jag gråta. Jag fick inte bara tårar i ögonen utan grät, på riktigt.

Försök gå vidare i livet, det har jag fått lära mig.

R.I.P timmy
 

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
Nada
phuuuu!!!!!! fyyy fan vad vad jag känner med dig min vän!! sorgen måste vara brutal!! vet inte riktigt hur jag ska försöka få dig å må bättre,de går nog inte!längtan efter din kamrat måste vara enorm,men du kunde nog inte göra mer än att vara den bästa kompisen du uppenbarligen va!!!!
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top