Adjö Timmy min bäste vän!

nosense

MilleOnAir
Gick med
10 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Tuono 1100rr
Kände ej Timmy, men tragiskt att mista en hojbroder,sörjer också med dig Rejvis o familjen.
R.I.P.

Gerry

(I himlen åker alla på ett hjul)
 

SmackMan

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2003
Ort
Varberg (tvååker)
Hoj
Yamaha rd lc ypvs -86
Vad vad det som hände? jag har inte hört något om olyckan.. Men det är ju förjävligt att dom fina och goa personerna råka ut för olyckorna.. vad är det för värld vi lever i??
Fint skrivet säger jag bar sitter med tårar i ögonen nu... R.I.P Timmy
 

Kneedrag

Guest
Fy vad sorgligt och tråkigt. R.I.P Jag kände dig ej men det kunde ha varit någon av mina nära. Det var så fint skrivit rave att jag sitter och gråter en tår här vid min dator. Det får en att tänka till om hur tur man har haft hittills.

Kawa Tina
 

Johan R1

Leker me min nya R1
Gick med
22 Aug 2003
Ort
Uddevalla
Hoj
R1 -02 & Minimoto
Kan bara hålla med många andra.. RIKTIGT fint skrivet.. de ryser i kroppen o jag får tårar i ögonen.
Man börjar ju fundera på va det är man håller på med egentligen. Men jag vill tacka dej Ravetrancer. Jag o säkert många med mej kommer o tänka en extra gång innan jag vrider rullen nästa gång.

Tankar går till alla anhöriga..

Vila i frid
 

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Längs en landsväg
Hoj
BSA 350 -30.
Vi beklagar sorgen

Jag tror jag talar för hela Lakritsremsan MC och samtliga våra medlemmar när jag djupt beklagar sorgen.

Våra tankar ligger hos familj och vänner.

Vila i frid Timmy.
 

Mouse

Nasare
Gick med
22 Sep 2003
Ort
Karlstad
Hoj
RSV4 Factory
..

Är på jobbet och har just levererat en MC, snacka om ironi
Beklagar all sorg och lider med familj och vänner
Mycket fint skrivet Rave, han är nog stolt över dig där han är nu.

V.I.F. :(
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
Jag beklagar djupt och innerligt det som inträffat.
Mina tankar går till vänner och familj.
Ravetrancer, ta hand om dig.

gladh
 

Mackan

LÄNGTAR EFTER GOTLAND
Gick med
9 Jun 2003
Ort
Borås
Hoj
Kawasaki ultra 250X / Warrior -03
Beklagar sorgen......



kommer iallafall jag tänka en stund innan varje körning o minnas din text.....
 

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
Otroligt fint skrivet Rejvis...dina ord gick rätt in o fast jag inte träffat Timmy så kom tårarna då det är så tydligt hur mycket han betydde för dig o dom i hans närhet.

Vila i fred.
 

ZejtaN

Fucked for life ^^
Gick med
22 Jun 2003
Ort
Strömstad
Hoj
CBR 1000 RR
Jag har aldrig träffat "timmy". Men att döma av texten så är han en som man skulle villjat ha som kompis. Sorgligt att höra om din bror, och Timmy's bror. Att sen nått sånt hät händer är en tragedi. Delar sorgen med dig rejv, och med hans famlij, nära, och kära.
Han kommer förhoppningsvis att förbli ihågkommen för den han var, för er som kände han. En vän, eller en av dom nära och kära.

mvh Ted i Strömstad
 

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ale kommun
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
Mina tankar går till anhöriga och dig Saso :( och övriga vänner.
Det var alltså Timmy som krashade på 45: an mellan Nödinge o Bohus.
När jag hörde att en motorcyklist krashade och dog på 45: an så tänkte jag
"Fan, vilken tomte, kunde inte köra hoj, krasha på en rak väg osv" Men nu så
känner jag mig jävligt ångerfull för mina förhastade slutsatser och tar tillbaka alla mina dumma ord. Jag vet verkligen inte vad som orsakde krashen, kanske jag inte vill veta det heller eftersom jag brukar också köra där ofta när jag ska till och hem från jobbet. Det var verkligen ledsamt och smärtsamt att läsa ditt inlägg, inte för att jag kände Timmy så väl utan för att jag ändå har träffat honom och han verkade vara sympatisk.

V.I.F Timmy :(
 

Corbalin

När blir man oskuld igen?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
80 Mil söder om Östersund
Hoj
Oldschoolgixxer
Fint skrivet Rejvis!
Det slog mig idag att jag visste vem det var som omkommit när en kompis ringde och sa att han sett ditt inlägg! "VAR DET HAN" utbrast jag, kunde inte få fran något annat bara..
Timmy var den förste hojåkaren jag träffade i Göteborg efter att jag flyttat ner, minns det som igår! Jag hade letat mig in på sporthoj.com och frågat om det fanns några vänliga själar som kunde ge mig en guidad tur i götet! fick några svar från bl.a Timmy som sa att jag kunde åka till Götaplatsen kl 12 på Söndagen..
fick låna ett batteri av rejvis så jag skulle få igång hojen! och det var Timmy som var snäll å kom med det till Angered där jag bodde då! han gled in på parkeringen (efter han missat den några gånger) på sin gula honda och jag tänkte att jag hittat rätt gäng att åka med.
Kännde han inte så väl men träffade han igen för inte så länge sen hemma hos Ravetrancer där jag inhandlade ett nytt skinnställ.. så visst känns det lite extra mycket när det är just någon man träffat och känner någolunda..

Vila i frid Timmy, det är synd att vi inte hann åka mer tillsammans.
 

clark73

SVrocker
Gick med
22 Jan 2004
Ort
Pite
Hoj
hade en Suzuki sv650s k3. miniblink,ART slip-on,TRE mod, har en Suzuki RMx250-93
Sitter här med en stor klump i halsen försöker hålla tårarna borta.
Oerhörd fint skrivet. sticker till mitt i hjärtat.
var ute en sväng me hojjen idag & kunde inte släppa din fina tråd.
blev ingen slangövning idag & blir nog inte på ett tag.
har nyss gift mig + att vi har en son som snart fyller 3år. tänker ofta
på dem när jag e ute & kör.tar det därför lite lugnare.
beklagar verkligen!
 

Beanise

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Vit plastraket
Väldigt fint skrivet Rejvis! Kände att nåt rullade ner för kinderna när jag läst färdigt din text, var tydligen tårarna som rann. Gjorde så förbannat ont att läsa texten!
Har aldrig träffat Timmy men att döma så verkade han vara en superschysst kille, världen är så JÄVLA orättvis... :(
Tankarna finns hos Timmys nära å kära...
Vila i frid Timmy
 

-MLM-

Motardpilot
Gick med
10 Mar 2003
Ort
In the da Kista
Hoj
KTM525 motard -06
Väldigt tråkigt att läsa! Beklagar sorgen och mina tankar går till de anhöriga och vänner samt dig själv ravetrancer..

R.I.P Timmy
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Fick reda på det här via SMS i fredags morgon av en SH-medlem när jag satt på tåget upp till Gävle och jobbet. Blev iskall, det fick inte vara sant. Efter att den första chocken lagt sej kom tårarna, och rann under min 5 timmar långa tågresa.

Precis som Zeb träffade jag Timmy senast i måndags när vi stod och pratade om hojåkandet, han frågade hur det var med mig efter min olycka, som han alltid gjorde när vi träffades, orolig att jag skulle ha några men. Snällare människa hittar man inte.

Saso, precis som jag sa kan du ringa mej när som helst du vill, jag finns för dej.

Idag är första gången jag får tillfälle att läsa och tänka efter, chocken kommer en andra gång. Jag tänker på dej Timmy, du finns i mina tankar. Vila i frid.
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top