Öswe Ring- Köra bana i STHLM

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Ort
Hooden
Hoj
Vita faran!
Det var ju förresten helt okej att åka till gelleråsen en hel dag i förväg, vad gör då 2 timmar?

Skillnaden är att jag var garanterad plats på Gelleråsen, och med restiden dit var det värt att vara utvilad kör-dagen. KNIX kan vara 2h bortkastad (4h om man inkluderar restid) om det visar sig att man ej får plats.

Men har nu blivit upplyst om att det faktiskt går att "föranmäla" sig. :tummenupp
 

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Ort
Hooden
Hoj
Vita faran!
Om det kostar mer är timpriset samma som på storbanor.

Det stämmer säkert. Dock med skillnaden att för oss stockholms-bor så måste vi även räkna med restid t/r banan. Transport av hoj (såvida man inte kör dit). Ev. kost och logi beroende på vart i landet storbanan ligger. Osv osv. :fakta
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det stämmer säkert. Dock med skillnaden att för oss stockholms-bor så måste vi även räkna med restid t/r banan. Transport av hoj (såvida man inte kör dit). Ev. kost och logi beroende på vart i landet storbanan ligger. Osv osv. :fakta

Det får ju lejonparten av Sveriges befolkning... även till knix på sina håll.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Det får ju lejonparten av Sveriges befolkning... även till knix på sina håll.

Du glömmer bort att det alltid är, och kommer alltid att vara, synd om Stockholmarna för att det är så långt till allting...
 

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Ort
Hooden
Hoj
Vita faran!
Det får ju lejonparten av Sveriges befolkning... även till knix på sina håll.

Fast nu menade jag ju i relation till topic på tråden. Knix och ÖsWe ligger ju båda i Stockholm och frekventeras väl i huvudsak av Stockholmare? Nåja, Tuvängen ligger ju i Slöddertälje, men det får räknas som Stockholm den här gången. :D
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Det stämmer säkert. Dock med skillnaden att för oss stockholms-bor så måste vi även räkna med restid t/r banan. Transport av hoj (såvida man inte kör dit). Ev. kost och logi beroende på vart i landet storbanan ligger. Osv osv. :fakta

Skvallrade om grinandet till PippiT... :banana
 

Lullen

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2012
Ort
Täby
Hoj
Cbr600rr -05
Så vad kostar det? När kan man köra mellan gocart heaten? Hur länge är det mellan dessa heat?
 

Kusinkokain

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2014
Ort
youtube.com/kusinkokain
Hoj
SMC-R -14
50 spänn för 7 min drop in. Vi körde en gokartrepa först med ett par andra, sedan var det fritt. Det var ju lite halvrisigt väder så det kanske är svårare att komma emellan när det är fint ute. Jag skulle satsa på att dra ihop ett gäng och boka banan en timme, 7 minuter går fort. Kolla med http://www.gokartstadion.se/, jag vågar inte lova för mycket heller. För er som drar dit, snälla visa hänsyn och kör snyggt. Det vore så trist om vi blev portade för att det sker olyckor med skador och glykol/olja på banan.

Banan :banana
 

Lullen

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2012
Ort
Täby
Hoj
Cbr600rr -05
7min lät ju lite sådär. Men man får väl testa och försöka dra ihop några och köra en timme. Visar vi intresse kan det nog högre bli högre prio för oss. Får väl ta mig dit i helgen :)
 
Gick med
29 Sep 2007
Ort
Åkersberga
Hoj
NC30
Kul med drop in, men jag tror att reserverade kvällar eller liknande för hojar är nödvändigt för att det ska få förankring. 7 min ger inte så mycket.
 

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Blåsta
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Får vi träna Supermoto (race) med plastpuckar på fotpinnar och hjulaxlar så kommer det finnas intresse om det går att bestämma tider i förväg så att folk kan planera några dagar i förväg.

Är det möjligt?
 

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Blåsta
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Du glömmer bort att det alltid är, och kommer alltid att vara, synd om Stockholmarna för att det är så långt till allting...

Stockholmarna är ju ett speciellt släkte så det är ju såklart det alltid är synd om dem? ;)
 

Epple

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2013
Ort
Solna
Hoj
CBR1000RR
Blir det av?
I så fall kommer jag och min håjj gärna och kör.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top