Örebro/Karlskoga

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Jag åker tillsammans med en svart TRX ombyggd med ninja kåpor och en gsxr från 88 vit och blå. Och så jag i mitten med min röda GS500 icke att förglömma den snygga reflexvästen med texten övningskör på ryggen!

Vinka om du ser oss någon dag.. oftast helger... men det är ju snart semester. :tummenupp

Ah okey, då vet jag... lovar att vinka om ja får synd på er :tummenupp
 

Catman

Just for the fun of it.....
Gick med
8 Mar 2003
Ort
i Hus
Hoj
CBR600RR och VFR750F
dåså....premiär för mig itråden.

Skall ut under kvällen och åka lite.
Börjar väl med en rundtur i Karlskoga och sen iväg mot Kristinehamn den långa vägen.
Kankse en glass vid Picasso innan vidare färd.

Tar den gamle Hondan idag.....

EDIT
avfärd vid 20.00
Karlskoga - Kexsundet - Kristinehamn - ????
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Ja själv sitter man ju i sommarstället i småland nu över helgen men jag är hemma till senast tisdag skulle ja tro..
Onsdag är det planerat lite körning iaf så alla som vill med då e de bara o hojta till...
 

mobe

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2008
Ort
Där jag somnar
Hoj
En gång
vem/vilka var det som jag låg bakom på Södra strandgatan/engelbrekts gatan idag i Örebro runt 22:30 tiden. Såg att det var en som hade en sporthoj tröja men inte vad som stod på den. Hans åk buddy hade iaf en R6:a, de var 3st strax innan då en kawa som drog åt ett annat håll i korsningen efter tunnel vid södra station.
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
vem/vilka var det som jag låg bakom på Södra strandgatan/engelbrekts gatan idag i Örebro runt 22:30 tiden. Såg att det var en som hade en sporthoj tröja men inte vad som stod på den. Hans åk buddy hade iaf en R6:a, de var 3st strax innan då en kawa som drog åt ett annat håll i korsningen efter tunnel vid södra station.

Är det du som brukar köra tillsammans med en svart 1000rr?

Nån som ska med på en tur på onsdag eller?
Överseriös MC lär dra en tripp någonstans...
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Onsdagar är det meeting i Vadstena, vi var 10 hojar nu den sista onsdagen. En trevlig tur med glass, cigg, snack vid macken, tog oss 2 tim att ta oss ner men det var jäkligt trevligt! 1000 tals bilar, lika mycket hojar och dubbelt mycket med folk, vi stannade ett tag, fick i oss lite mat och hem igen.
En del av killarna jobbar nu på onsdag men vi kan från mitt håll eventuellt bli ca 5 hojar.

Pålsboda, Hjortkvarna, Borensberg/Motala-Vadstena
 

dj_mackan2001

Suicidal MC
Gick med
21 Aug 2006
Ort
Örebro
Hoj
Yamaha r1
vem/vilka var det som jag låg bakom på Södra strandgatan/engelbrekts gatan idag i Örebro runt 22:30 tiden. Såg att det var en som hade en sporthoj tröja men inte vad som stod på den. Hans åk buddy hade iaf en R6:a, de var 3st strax innan då en kawa som drog åt ett annat håll i korsningen efter tunnel vid södra station.

Det var jag..
Varför hängde du inte efter??

Hej hej!
Själv sitter jag och pendlar mellan Örebro och Karlskoga och tittar avundsjukt på alla med hoj. Har inte mitt kort fixat än...
Men det har ju inte riktigt hindrar mig för det. Går typ inte att missa när jag övningskör, jag i reflexväst i mitten på min lilla röda GS500 och en sporthoj framför och en bakom.

Lägntar efter att kunna ta hojen och åka när jag vill!!!

Ni får ta o haka på ut o åka lite.. tänkte ta en sväng idag om regnet håller sig borta.. sugna?

Några som ska med ut o åka lite idag om regnet håller sig borta??
Svartå - Finnerödja - Laxå - Askersund - glass - hem eller nått
 
Last edited:

Smålänningen

Bäverhjälm
Gick med
13 May 2007
Ort
Örebro
Hoj
Fz6-N -04
Onsdagar är det meeting i Vadstena, vi var 10 hojar nu den sista onsdagen. En trevlig tur med glass, cigg, snack vid macken, tog oss 2 tim att ta oss ner men det var jäkligt trevligt! 1000 tals bilar, lika mycket hojar och dubbelt mycket med folk, vi stannade ett tag, fick i oss lite mat och hem igen.
En del av killarna jobbar nu på onsdag men vi kan från mitt håll eventuellt bli ca 5 hojar.

Pålsboda, Hjortkvarna, Borensberg/Motala-Vadstena

Jag tror vi kan bli 4 från överseriös va? Typ hela klanen, :)
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Last edited:
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Fin fint, då blir vi ett gäng. Vi hörs under dagarna och hoppas vädret håller.
 
Nyheter
Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Top