Örebro/Karlskoga

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Har varit ute o snurrat hela eftermiddagen!, tre sporthojar har jag sett..., en gixxer vid svampen o en retta i kumla och en R6:a i Hallsberg. Dock var hela backspeglarna fulla med kromslädar Fjugesta - Vretstorp, Vretstorp - Askersund.
Fan, det blir segt att åka själv...

Jamen se te o säg te när du ska ut o åka då så kanske man kan hänga på...


Imorrn och tisdag är det SMC kurser på gelleråsen, så om ni är sugna på att köra lite bana så är det bara att dyka upp runt 8 på morgonen o anmäla er.
Om inte annat så är det alltid trevligt att ta en tripp till åsen o kika lite o snacka lite skit med lite folk:tummenupp
 

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Ort
örebro
Hoj
cbr1000RR - 06
Har varit ute o snurrat hela eftermiddagen!, tre sporthojar har jag sett..., en gixxer vid svampen o en retta i kumla och en R6:a i Hallsberg. Dock var hela backspeglarna fulla med kromslädar Fjugesta - Vretstorp, Vretstorp - Askersund.
Fan, det blir segt att åka själv...

Mannen, det enda du behöver göra för att slippa åka själv e att lyfta luren å ringa:tummenupp
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Gick de bra?

Sliter det mycket på däcken om man e nybörjare?
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Gick de bra?

Sliter det mycket på däcken om man e nybörjare?

Jorå de gick riktigt bra...
Jävligt skönt att ha banan för sig själv ibland me så man kan fisa runt i sitt eget tempo :tungan

neh sliter inte så mkt, o i vilket fall så sliter det på helt andra ställen än det gör när man kör gata, man använder ju sidorna på däcket på banan :)
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Då kanske man ska haka på nästa gång det är om man är ledig.. verkar ju för jävla roligt
 

Lina86

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Örebro
Hoj
Z1000
Hej hej!
Själv sitter jag och pendlar mellan Örebro och Karlskoga och tittar avundsjukt på alla med hoj. Har inte mitt kort fixat än...
Men det har ju inte riktigt hindrar mig för det. Går typ inte att missa när jag övningskör, jag i reflexväst i mitten på min lilla röda GS500 och en sporthoj framför och en bakom.

Lägntar efter att kunna ta hojen och åka när jag vill!!!
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Hej hej!
Själv sitter jag och pendlar mellan Örebro och Karlskoga och tittar avundsjukt på alla med hoj. Har inte mitt kort fixat än...
Men det har ju inte riktigt hindrar mig för det. Går typ inte att missa när jag övningskör, jag i reflexväst i mitten på min lilla röda GS500 och en sporthoj framför och en bakom.

Lägntar efter att kunna ta hojen och åka när jag vill!!!

Va de du som va o tanka på Jet förut ikväll måntro?...din handledare stannade till o snacka lite med mig...:va
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Någon som vill med på onsdag till Vadstena? Ska tydligen vara någon lite bike meeting. Tänkte ta Hjortkvarn vägen-motala och sedan Vadstena.. Vi åker hem när vi känner för det.
Tror vi redan nu är 5 hojar...
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
morr och fräs..

uuuu va roligt det är att jobba... det är så roligt... uuuu va roligt
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Nix de va inte jag, va inte ute och körde.. Har i princip alltid två med mig när jag kör väg.

Sitter mest och kör konor nu...

Okey, de va nämligen en tjej som va ute o övningskörde igår just tillsammans med 2 sporthojar o de såg ut att vara nåt liknande din hoj hon satt på...men de e ju bra att de finns fler iaf :)
 

Lina86

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Örebro
Hoj
Z1000
Okey, de va nämligen en tjej som va ute o övningskörde igår just tillsammans med 2 sporthojar o de såg ut att vara nåt liknande din hoj hon satt på...men de e ju bra att de finns fler iaf :)

Jag åker tillsammans med en svart TRX ombyggd med ninja kåpor och en gsxr från 88 vit och blå. Och så jag i mitten med min röda GS500 icke att förglömma den snygga reflexvästen med texten övningskör på ryggen!

Vinka om du ser oss någon dag.. oftast helger... men det är ju snart semester. :tummenupp
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top