Örebro/Karlskoga

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Aj då, känns som jag klev på en öm frans..eh...jag menar, öm tå. :lol
Nej då, skojar bara. Jag är inte precis någon ungdom själv och jag uppskattar alla som har vett att gilla motorcyklar, oavsett modell och märke. Har du någon koll på vilka tider som gäller?

Håller just på att försöka ta reda på tider som gäller i kumla osv, man har ju så jävla bra minne så man kommer ihåg allt så jävla bra :rolleyes:
15 i Kumla e de senaste jag hörde o längre än så blir de nog inte för mig imorgon iaf då jag ska jobba på kvällen...

Det var ju tänkt att jag skulle tagit tag i allt detta med samåkning från Örebro osv men efter jag fick reda på att jag skulle jobba o ändå inte kunde va me o åka knappt så sket jag i det..
Vi blir väl två från Överseriös MC iaf o Suicidal MC har ja inte snackat så mkt med men de blir väl några st därifrån iaf.

Finns det nån med lite koll på tider så kan väl den ta lite initiativ o slänga upp en tid och plats för samling så kanske vi trots allt kan samla ihop ännu fler än förra året:tummenupp

Edit: Okey, nu har jag kollat upp lite hur vi gjorde förra året, samling likkistan kl 15 för en lång omväg till Kumla.
Så runt 15:30 siktar vi på avgång från likkistan (stortorget, örebro) för alla som vill va med o leka.
Hoppas på minst lika stor uppslutning som förra året :yoparty
 
Last edited:

FJ1200

f.d. Handledare
Gick med
20 Jan 2007
Ort
Örebro
Hoj
Ducati MS 1100S
Aj då, känns som jag klev på en öm frans..eh...jag menar, öm tå. :lol
Nej då, skojar bara. Jag är inte precis någon ungdom själv och jag uppskattar alla som har vett att gilla motorcyklar, oavsett modell och märke. Har du någon koll på vilka tider som gäller?

Haha. Det är lungt. Är bara så många som tror att är man över 50 så kör man kromsläde.:rolleyes: Men man kan väl gilla lite fart fast man är gammal. :D
Inte för att min är nå'n värsting men stående start 0-100 tar jag er. :tungan
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
ansluter mig gärna men jobbar till kl. 16 idag (suck).
vet någon vart ni kommer hålla till runt 16.30 så är jag jätte sugen på komma dit.

Är det Askersund som gäller?
Kan någon PM: mig ett nr. så man kan ringa och hitta er i mängden om jag kommer senare.
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
ansluter mig gärna men jobbar till kl. 16 idag (suck).
vet någon vart ni kommer hålla till runt 16.30 så är jag jätte sugen på komma dit.

Är det Askersund som gäller?
Kan någon PM: mig ett nr. så man kan ringa och hitta er i mängden om jag kommer senare.

Vid 16:30 e de Kumla som gäller...
Ba leta på en helsvart 600rr som de står AndreasNo på eller nån me Överseriös MC tröja :)
 

Smålänningen

Bäverhjälm
Gick med
13 May 2007
Ort
Örebro
Hoj
Fz6-N -04
det börjar ju bli så varmt så det går, men jag jobbar hälften av alla helgnätter. Resterande helgnätter är jag full =)
 

Firstmate

Firstmate
Gick med
10 Oct 2005
Ort
Örebro
Hoj
Yamaha YZF 1000R Thunderace -00,Husqvarna 510 TE -05
Någon som har lust att bränna några mil ihop?
Ser ni en Vinröd,stylad Thunderace med tonat kåpglas så är det bara att hänga på!!

Gôtt mos!!! :)
 

Bale

Ny medlem
Gick med
21 Feb 2007
Ort
Örebro
Hoj
GasGas EC 300 -10
Är i Örebro stora delar av sommaren. Första sommaren med kortet :näsblod.
Det skulle vara roligt med lite samåkningar så man kan få lära sig var de skönaste vägarna är.
Den enda jag känner till är Laxå-Askersund och det är fem mil till starten.

Finns det någon plats ni brukar utgå ifrån. Tycker att Mc Donalds vid Gustavsvik känns som en bra utgångspunkt eftersom jag bor i Brickebacken :D.

/ Oskar
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Är i Örebro stora delar av sommaren. Första sommaren med kortet :näsblod.
Det skulle vara roligt med lite samåkningar så man kan få lära sig var de skönaste vägarna är.
Den enda jag känner till är Laxå-Askersund och det är fem mil till starten.

Finns det någon plats ni brukar utgå ifrån. Tycker att Mc Donalds vid Gustavsvik känns som en bra utgångspunkt eftersom jag bor i Brickebacken :D.
Dra iväg ett SMS eller ring om du vill åka snabbt men smart. 073-6140643

/ Oskar

Jajjemen, Överseriös MC ska ta me dig på en tur nångång snart :tummenupp
Den absolut skönaste vägen är delar mellan Örebro o Linköping, främst då mellan Hjortkvarn o Borensberg.
Men det är ju också tyvärr en bra bit att åka innan de sköna börjar så den får du passa på att åka när du ska hemåt =)
Annars e den skönaste vägen som ligger närmast den mellan Kumla-Fjugesta.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top