Örebro/Karlskoga

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition
Tjenna.
På fredag bär det av för att hämta ny hoj. (Troligtvis.) Är det någon i krokarna som har en ramp eller liknande att låna ut? Skulle väl kunna snickra ihop något själv, men jag har ju så jävla dålig framförhållning jämt.

Funderar i övrigt en annan sak. Såg precis reservdanskarnas NDR-tråd. Verkar ju vara riktigt bra uppslutning på den rundan. Varför styr inte vi i ordning något liknande? Kunde väl kanske vara kul, eller?
 

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Kumlabunkern
Hoj
ktm 690
Tjenna.
På fredag bär det av för att hämta ny hoj. (Troligtvis.) Är det någon i krokarna som har en ramp eller liknande att låna ut? Skulle väl kunna snickra ihop något själv, men jag har ju så jävla dålig framförhållning jämt.

Funderar i övrigt en annan sak. Såg precis reservdanskarnas NDR-tråd. Verkar ju vara riktigt bra uppslutning på den rundan. Varför styr inte vi i ordning något liknande? Kunde väl kanske vara kul, eller?

Vad blir det för hoj? :) 690 smc?
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tjenna.
På fredag bär det av för att hämta ny hoj. (Troligtvis.) Är det någon i krokarna som har en ramp eller liknande att låna ut? Skulle väl kunna snickra ihop något själv, men jag har ju så jävla dålig framförhållning jämt.
.
.
.

Jepp. Dock är jag bortrest och kommer hem fredag eftermiddag. När ska du ha den?
 

Darth Väder

Irregular firing (dis)order
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Örebro (men Pite i mitt hjärta)
Hoj
Hojlös
Tjenna.
På fredag bär det av för att hämta ny hoj. (Troligtvis.) Är det någon i krokarna som har en ramp eller liknande att låna ut? Skulle väl kunna snickra ihop något själv, men jag har ju så jävla dålig framförhållning jämt.

Funderar i övrigt en annan sak. Såg precis reservdanskarnas NDR-tråd. Verkar ju vara riktigt bra uppslutning på den rundan. Varför styr inte vi i ordning något liknande? Kunde väl kanske vara kul, eller?

Jag har en ramp som inte använts på skitlänge. Vore bra om den fick användas lite :tummenupp
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Tycker Norman ska ska skaffa nåt mer än grusmoppen o följa med :)

Den är LV-reggad o jag funderar på att mecka dit motardfälgarna jag har ståendes, men då blir det bara laglig hastighet mer eller mindre, den gör inte mkt mer än 100 :D
 

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition
Jepp. Dock är jag bortrest och kommer hem fredag eftermiddag. När ska du ha den?

Jag har en ramp som inte använts på skitlänge. Vore bra om den fick användas lite :tummenupp

Jävlar vilken bra uppslutning det blev på en gång. Det löste sig på annat håll, så jag behöver inte låna av er. Men ni ska ha ett stort tack ändå.

Nu är det bara att hålla tummarna att allt går bra och att jag får hem hojen, så kanske vi ses på vägarna i helgen.:yoparty
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
skicka ett sms om det skall åkas hoj i helgen. Ska tydligen bli fint framförallt på söndag. 0702554286.
 

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition
skicka ett sms om det skall åkas hoj i helgen. Ska tydligen bli fint framförallt på söndag. 0702554286.

Blir det deal i morgon så kommer jag nog vara ute och snurra en del i helgen. Tänkte hinna med att styra förbi Springmeet en sväng på lördag också.
 

Thommy

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2003
Ort
By
Hoj
Gixxer
skicka ett sms om det skall åkas hoj i helgen. Ska tydligen bli fint framförallt på söndag. 0702554286.

kan nog bli några mil i helgen :). får se om det blir mc både imorrn o på söndag, skickar sms när jag ska ut o åka o ser om du vill bli med :)
 

eha

en svart till ska vägkittas, och betalas
Gick med
7 Jun 2010
Ort
Karlskoga
Hoj
fler än jag ids - färre än jag önskar
Jahaja, dags för årets första KNIX-kväll på Täby. Glöm inte anmäla er!

http://www.svmc.se/templates/NewsPage.aspx?id=9246

Kommande torsdagskvällar, bekräftad anmälan = garanterad plats
2011-05-26 17:30 - 2011-05-26 20:30
2011-06-09 17:30 - 2011-06-09 20:30
2011-07-07 17:30 - 2011-07-07 20:30

Gruskurs för gatuhojar
2011-07-10 10:00 - 2011-07-10 15:30
En kurs där vi lär oss grunderna för att köra på grusväg... ..
 
Last edited:

Heliforce

Ny medlem
Gick med
3 May 2011
Ort
Örebro
Hoj
1998, Honda, VTR
Jag såg Phånes ryggtavla på torget i Kumla. hej på dig!
Vi var några som åkte småväger till Kumla, sen före kortegen till Askersund och sen samma småvägar tillbaka till Örebro på kvällen. Skoj vare!

Hm kan det vara Darth Väder som följde med två dårar på VTR och V-max i kylan och fick stanna för att värma oss på hemvägen ? :va
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
bah jag vill också åka!!! Å hej Heliforce =) Vi har träffats vi med.. det är jag som har den gamla FZR'en.
 

Heliforce

Ny medlem
Gick med
3 May 2011
Ort
Örebro
Hoj
1998, Honda, VTR
Hej Pjotor (ett barnprogram dök just upp i huvudet). Men var har du gjort av hojen, vi kan ju inte gärna åka utan den ;)
 

Knuten

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2010
Ort
Örebro
Hoj
Kawasaki ZR-7 -00
Polis

fy fäen va det ska va mycket poliser ute då!

är det bara jag som ser dom överallt? :gnissla
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top