SH:S moderatorer suger

Status
Ej öppen för fler svar.

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha fazer 600
fan håller ni på med? är det ngt jäkla personligt mot mig då ni låser mina trådar stup i kvarten? sen står att läsa inga PM om detta... fan du har ju problem grabben väx upp för satan och behandla alla lika... VAD FÖR SATAN VAR DET FÖR FEL PÅ NIKKEN TRÅDEN NUDÅ? visst är det bråk du vill ha så... fine då ska jag anmäla vartenda jävla inlägg här på SH som jag tycker är stötande ända till denna jävla sida är skrotad... alla som skriver om att de blåst snuten ska anmälas.. bråka inte med mig swedie
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Din tråd suger Peuter. Du försöker sälja saker och dessutom i en form som inte kan kallas annat än pyramidspel, även om det uppehåller sig på rätt sida lagen.

Du gör reklam för dina produkter utan lov. Det tillåter inte Swedie. Rätt enkelt va?
 

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Ort
Örnsköldsvik.
Hoj
Honda oldschool - i bitar
peuter skrev:
fan håller ni på med? är det ngt jäkla personligt mot mig då ni låser mina trådar stup i kvarten? sen står att läsa inga PM om detta... fan du har ju problem grabben väx upp för satan och behandla alla lika... VAD FÖR SATAN VAR DET FÖR FEL PÅ NIKKEN TRÅDEN NUDÅ? visst är det bråk du vill ha så... fine då ska jag anmäla vartenda jävla inlägg här på SH som jag tycker är stötande ända till denna jävla sida är skrotad... alla som skriver om att de blåst snuten ska anmälas.. bråka inte med mig swedie


Vad är det för trådar det rör sig om?
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
10, 11, 12, förbannad?

//@

edit: jag är inte bra på mkt, inte på att räkna heller... :(
 
Last edited:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Lilla_damen skrev:
Vad är det för trådar det rör sig om?


En sån där, "har ni hört talas om en skitbra grej som jag förresten råkar sälja och som du dessutom kan få sälja för mig"-tråd.
 

HanneZ

Guest
men snälla, IGEN? Osså blir han sur för att det stängs? Hur jävla trög e han
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Ja! Killen är nu bannan. Han verkar ha problem att förstå sig på regler som jag satt upp. Jag försöker inte på nått sätt göra nått personligt mot honom utan det var så att han inte kan följa regler och att på såhär sätt försöka sätta sig upp mot mig och Sporthoj.com som sajt är fel. Att även hota att "få sidan skrotad" är inte rätt sätt heller.

Och ja! Han är bannad nu. Personliga hot accepterar jag inte.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top