Bli rik köp aktier i Pricer 2

Status
Ej öppen för fler svar.

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha fazer 600
Med anledning av att den förra tråden stängdes startar här en ny med fortsatt rek STARKT KÖP...

Länkar här till den gammla strängen så att ni kan läsa lite där vad som ventilerats tidigare anående Pricer...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=35229&highlight=pricer


Klipper in senaste pressmeddelande som kom i dag från Pricer..


STOCKHOLM (Direkt) Pricer etablerar ett kontor i New
York för att stödja sin partner Storenext som ser en ökad
installationstakt under 2004.

Pricer ser även ett behov att bättre bearbeta de
större aktörerna på den nordamerikanska marknaden. Pricer vill
också kunna bearbeta marknaden i Connecticut, där det enligt
bolaget visats stort intresse för Pricers ESL-system för
prismärkning.

Det framgår av ett pressmeddelande./LÖ
#CODES C/PRIC S/SOF N/PRICER I/SE0000233934


© Direkt
 
Last edited:

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Jag har sålt hojen och köpt Pricer nu. När går dom upp??? :confused:
 

Ahlstrom

Marijuana™ Approved by Pippi & friends
Gick med
21 May 2003
Ort
SoFo
Hoj
ZXR750J
Ha ha ha!! Du är en coolt kille! trodde aboslut inte att du skulle våga starta en liknande tråd efter den senaste kalabaliken! :D
 

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojlös :-(
TokJohan skrev:
:4skrika VARFÖR INTE GE UUPPPPPPPPPPPPPPPPP



// TOK :fyllisar
Instämmer faktiskt. Peuter du har fått ditt i detta ämne sagt och jag har t.o.m följt ditt råd, men du kan ju inte posta varje liten händelse om din favvoaktie här. Det finns andra lika bra,bättre & sämre aktier därute och det finns säkert specialforum för sånt. Let it be...
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Ojoj, nu lutar vi oss tillbaka och njuter av att helvetet brakar loss. :D
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Gulsnabbtrajja skrev:
...Det finns andra lika bra,bättre & sämre aktier därute och det finns säkert specialforum för sånt. Let it be...

Nja, i specialforum brukar väl sånt här bli utskrattat som ett desperat försök att höja värdet på det egna aktieinnehavet??
 

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
fjollträsk c/o Vidja
Hoj
KTM 950 SM
Nämen, ännu en tråd om detta. Vad är det som får dig att tro att utfallet (vissa tycker si / andra så) blir annorlunda denna gång. Tänk om alla hade postat en tråd om de veckor som den låg lägre än när du tyckte det skulle köpas? Bara för att aktien är några % högre idag än när 1:a tråden drog igång så måste det inte startas en ny tråd om detta.

Måste ditt ego ventileras? Älskar du att söka konflikter?
Jag tackar för tipset, har som nämnts tidigare köpt en post, men betackar mig för fler trådar om detta.
 

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha fazer 600
Gulsnabbtrajja skrev:
Instämmer faktiskt. Peuter du har fått ditt i detta ämne sagt och jag har t.o.m följt ditt råd, men du kan ju inte posta varje liten händelse om din favvoaktie här. Det finns andra lika bra,bättre & sämre aktier därute och det finns säkert specialforum för sånt. Let it be...


Kul att du vågat följa mitt råd vad gäller Pricer du kommer inte bli besviken... Har inte tänkt svara varje kommentar som kritiserar mitt inlägg men jag väljer att svara dig... Jag har full rätt att skriva vad jag vill i OT forumet inom gränserna för vad ägaren till denna sida har satt upp... Han har uppmanat mig att starta en ny tråd i ämnet om jag vill det och om det besvärar dig och kanske ngn annan så ber jag er vänligen sluta läsa nå mer i denna tråden... Jag är så grymt säker på vad jag vet om Pricer och deras framtid så jag vill gärna knäppa några personer lite på näsan här på forumet därför Pricer 2


bli äckligt rik köp Pricer så kan ni köpa ny hoj nästa sommar... 5 kr lätt innan året är slut
 

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha fazer 600
Chrille skrev:
Nja, i specialforum brukar väl sånt här bli utskrattat som ett desperat försök att höja värdet på det egna aktieinnehavet??


Chrillepojken om alla medlemmar på detta forum skulle tanka aktier i Pricer för 50 000 var så skulle det knappast påverka kursen ngt... Jag är bara ödmjuk och vill att ni ska få ta del av detta med... Jag har ingen vinning av att skriva o reka Pricer här... Jag är redan fulltankad med aktier i Pricer och jag vet att folk som vågat följa mitt råd kommer tacka mig en dag... :) :tummenupp
 

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
peuter skrev:
Chrillepojken om alla medlemmar på detta forum skulle tanka aktier i Pricer för 50 000 var så skulle det knappast påverka kursen ngt...

Om alla medlemmar (ca 7000) skulle köpa aktier för 50 000 så skulle det bli aktier för ungefär 350 miljoner kronor. Tror du inte det skulle påverka kursen herr aktieexpert?
 

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
Själv så slog jag till för två veckor sedan och köpte Framfab för 50 öre/st :tummenupp

Trodde aldrig de skulle gå upp så de har gjort. Får se hur länge man vågar behålla de
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
peuter skrev:
Chrillepojken om alla medlemmar på detta forum skulle tanka aktier i Pricer för 50 000 var så skulle det knappast påverka kursen ngt... Jag är bara ödmjuk och vill att ni ska få ta del av detta med... Jag har ingen vinning av att skriva o reka Pricer här... Jag är redan fulltankad med aktier i Pricer och jag vet att folk som vågat följa mitt råd kommer tacka mig en dag... :) :tummenupp

Att du säger dig ha en ödmjuk attityd somtidigt som du kallar nervärderar Chrille genom att kalla honom "Chrillepojken" är lågt.
Tillockmed så lågt att jag rappoterar ditt inlägg till nån moderator och hoppas att han bannar dig.
 

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojlös :-(
Men vänta då med att knäppa folket på näsan tills nästa sommar när den står i 5 spänn då. Vad jag och säkert andra befarar är att du kommer skicka upp den här och liknande varje gång Pricer tar ett litet skutt liknande dagens. Dessutom finns det som sagt fler aktier därute som beter sig likadant. Visst kan du hålla på din rätt att posta så OT du bara kan komma på, vi andra har vår rätt att kritisera dig i din tråd.
Min gissning är att det här kommer bli en långkörare a´la motstyrning. (Nån som vet om det funkar när man svänger vänster också förresten?)
 

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha fazer 600
soppatorsken skrev:
Att du säger dig ha en ödmjuk attityd somtidigt som du kallar nervärderar Chrille genom att kalla honom "Chrillepojken" är lågt.
Tillockmed så lågt att jag rappoterar ditt inlägg till nån moderator och hoppas att han bannar dig.


aaaaaa detta är då för härligt lika som förra tråden folk Sticker till höger och vänster som arga bin... Ja om du tror eller tycker att jag nervärderar Chrille för att jag lägger till pojken efter hans namn får väl det stå för dig... men jag kommer inte gå på era påhopp utan fortsätta välja vad jag kommenterar o varför...

Ni som blir så arga varför undviker ni inte denna tråden då? svårt eller hur för man vill ju inte missa en rolig tråd ?... över 5000 läsare av förra tråden på bara 3 dagar :) får väl se vad denna kommer ge
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
"Får se vad denna kommer ge"
Det kan jag svara på. Det kommer ge dig än ännu mer folk som ogillar dig.
 

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Kan du inte svara på mitt inlägg peuterpojken, det var ganska sakligt ändå? Tror du inte det skulle påverka?
 

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha fazer 600
URRninja skrev:
Kan du inte svara på mitt inlägg peuterpojken, det var ganska sakligt ändå? Tror du inte det skulle påverka?


JO visst skulle det köpas aktier för 350 millar på en dag så visst skulle aktien gå upp men nu att få 7000 pers att köpa en o samma dag vore ju en omöjlighet... vad jag menade med svaret till Chrille var att kursen i en aktie är svår att manipulera och påverka(haussning)för en liten aktieägare som mig speciellt i ett bolag med så mycket aktier ute som pricer har... summan 50 000 var bara ngt jag drog till med och jag räknade inte på vad det skulle bli... Ska räkna på exemplerna korekt i framtiden om jag behöver skriva ngt liknande... du kan ju ägna dig åt att följa pricers omsättning en vecka o se hur kursen rör sig så förstår du vad jag menar med att det är omöjligt att kurspåverka...

Mvh
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Tycker inte man ska utnyttja ett sånt här forum för att göra kommersiell reklam.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top