SH:S moderatorer suger

Status
Ej öppen för fler svar.

Marsipulami

Guest
peuter skrev:
fan håller ni på med? är det ngt jäkla personligt mot mig då ni låser mina trådar stup i kvarten? sen står att läsa inga PM om detta... fan du har ju problem grabben väx upp för satan och behandla alla lika... VAD FÖR SATAN VAR DET FÖR FEL PÅ NIKKEN TRÅDEN NUDÅ? visst är det bråk du vill ha så... fine då ska jag anmäla vartenda jävla inlägg här på SH som jag tycker är stötande ända till denna jävla sida är skrotad... alla som skriver om att de blåst snuten ska anmälas.. bråka inte med mig swedie

Man kommer alltid långt med lite vänlighet. Jag vill bara upplysa dig, du verkar inte förstå det.... :dummer
 

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Ort
Världsmetropolen Sthlm
Hoj
Letar ny...
peuter skrev:
fan håller ni på med? är det ngt jäkla personligt mot mig då ni låser mina trådar stup i kvarten? sen står att läsa inga PM om detta... fan du har ju problem grabben väx upp för satan och behandla alla lika... VAD FÖR SATAN VAR DET FÖR FEL PÅ NIKKEN TRÅDEN NUDÅ? visst är det bråk du vill ha så... fine då ska jag anmäla vartenda jävla inlägg här på SH som jag tycker är stötande ända till denna jävla sida är skrotad... alla som skriver om att de blåst snuten ska anmälas.. bråka inte med mig swedie
Det börjar verka kärlek, banna mig.... :lol
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Alex.J skrev:
Hmmmm tror verkligen inte swedie gillar denna tråden:hihi

Och varför inte? Visst är den onödig men han får ju förklara offentligt varför vi nu har en medlem mindre.

Naturligtvis har han rätt. Hur skulle det se ut om varnda jävel som säljer Oriflame, Tupperware, teleabonnemang, och annan skit gjorde reklam här??
 

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en blåvitt stad.
Hoj
En svart.
Chrille skrev:
Och varför inte? Visst är den onödig men han får ju förklara offentligt varför vi nu har en medlem mindre.

Naturligtvis har han rätt. Hur skulle det se ut om varnda jävel som säljer Oriflame, Tupperware, teleabonnemang, och annan skit gjorde reklam här??

Ingen som vill köpa lotter? :näsblod
 

Xo

Sitter fint
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Norrköping
Hoj
XR650 Superjävelmotard
Mmm.. försäljningscrap behöver man inte här, om det inte innebär möjligheter att inköpa mc-pryttlar billigt (yeah.. dream on).
 

sandstream

Guest
Drev själv ett forum om hembio (www.minhembio.com) för något år sedan och av ca 10.000 medlemmar var det alltid någon som inte förstod reglerna eller hade en allmänt snedvriden verklighetsuppfattning.

Fördelen för den som driver forumet när det blir problem är att det nästan alltid finns massor av folk som kan mer än den som hotar så det är inte så svårt att ta reda på vem det är och vart de bor osv.

Har inte hängt här så länge men tycker att det är väldigt högt i tak och att man kan diskutera nästan vad som helst = kanon!

Ut med puckon som förstör!

P.s Pricer har väl var och varannan kotte aktier i. Alla har gått på snacket men än så länge har det väl inte gett några pengar? d.s
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Chrille skrev:
Och varför inte? Visst är den onödig men han får ju förklara offentligt varför vi nu har en medlem mindre.

Naturligtvis har han rätt. Hur skulle det se ut om varnda jävel som säljer Oriflame, Tupperware, teleabonnemang, och annan skit gjorde reklam här??
Skrev ovan och även Lilla_damen hjälpte mig oxå. Peuter har inte gjort mer än skrivit om sina projekt och ideer.

Det är inte personligt på nått plan för mig. Jag fick in en del tips om att låsa / ta bort NIKKEN tråden. Visst att jag skrev "Inga PM" var väl kanske lite väl kaxigt.

Sån här tråd är bra ibland.

Som Chrille säger, tillåter jag en medlem att skriva om en produkt o rekommendera den... till slut har jag ju representanter för alla möjliga mojänger här o ska bevisa hur bra produkten är.

Jag har satt upp regler på SH som jag önskar att de flesta följer till största del:
http://www.sporthoj.com/regler.php
* Du får inte göra reklam för kommersiella produkter eller tjänster utan särskild överenskommelse med Sporthoj.com's ägare. Bröts
* Personliga påhopp, ärekränkning eller sexism. (Namn och Adresser till Privata personers eller Företag / Myndigheter) Bröts med den här tråden
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
d1ce skrev:
Att låta tråden ligga kvar kan vara bra för att statuera ett exempel...

//@


Det kan också resultera i att någon luras in i vad som kan vara en rätt otrevlig historia.

Hur många här känner inte folk som betalat ett par tusen för att få sälja teleabonnemang? Hur många var nöjda med den investeringen??

Bort med skiten.
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Chrille skrev:
Det kan också resultera i att någon luras in i vad som kan vara en rätt otrevlig historia.

Hur många här känner inte folk som betalat ett par tusen för att få sälja teleabonnemang? Hur många var nöjda med den investeringen??

Bort med skiten.

Jag menar den här tråden? Inte Peuters första som du verkar tänka på...

Jag skulle nämligen citera ett annat inlägg som tydligen hann tas bort där skrivaren tyckte att tråden vi skriver i nu skulle tas bort för att den inte gillades lixom Peuters pga att denna innehöll personangrepp. osv...

//@

edit: då tycker jag alltså att denna kan vara kvar för att statuera ett exempel för vad som är ok och inte.
 

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Skåne
Hoj
Hojlös :(
Chrille skrev:
Och varför inte? Visst är den onödig men han får ju förklara offentligt varför vi nu har en medlem mindre.

Naturligtvis har han rätt. Hur skulle det se ut om varnda jävel som säljer Oriflame, Tupperware, teleabonnemang, och annan skit gjorde reklam här??



Det jag menade var att swedie tog väck hans tråd för det innehöll reklam eller liknande. Då menade jag att han kommer ju inte att gilla denna då denna innehåller personliga påhopp namn m.m. eller har jag fel isf ska jag ta väck mitt inlägg.
 

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Bakpååkare. :)
Chrille skrev:
Naturligtvis har han rätt. Hur skulle det se ut om varnda jävel som säljer Oriflame, Tupperware, teleabonnemang, och annan skit gjorde reklam här??

Vafaaan, jag som tänkte börja kränga smink till alla härinne... :rolleyes:
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Inför sporthoj.com körtkort he he,låt typ folk som inte sköter sej vara bannade ett tag o ge dem sedan en ny chans o se om de kan ha bättrat sig.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top