Myterna FRIHET och BRUDAR

Kawasaki/Nils

Gammal nybörjare
Gick med
27 Jun 2005
Ort
Tjörn/Västkusten
Hoj
Kawasaki Z 650 SR -81
lappmögel skrev:
Helt klockrent.
MEN du vet väl om att du kommer att få den goda Göran P på dig nu, de vill öka barnafödandet i sverige inte minska det, du har nog fått ett tiotal ynglingar att gå i celibat. M.A.O nästa gång det knackar på dörren, är det en kille med solglasögen, så har antagligen SÄPO hittat dig :D

Men snälla du, var skrev jag att du måste gifta dig elller sammanbo med någon kvinna? Man kan och får betala barnunderhållet på Posten.... :)
 

playdeath

Hoj lös
Gick med
12 Aug 2005
Ort
Grästorp
Hoj
Hojen såld! Snyft
Helt klart klart klockrent...
Tycker jag känner igen mig ..

Men en gång hoj alltid hoj..
JAg fick köpa en CBR 929RR -00 för min sambo i somras. men det fanns ju lite men i diskutionen..

Cyklen handlades hon fick ett komplett GoreTex ställ och ut far vi hon gillade färden..

Sen kom ju det som fanns med i diskutionen. 9-5 Kombi inhandlades för 3veckor sen.. Som tur blev det en Aero (2,3T(230hp)).

Men cyklen ska allt vara kvar..
 

Showtime

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 race -17, R6 race -13, z800 -15
Kawasaki/Nils skrev:
Tror du på det sjäv? Tror du verkligen att nästa är bättre? Eller nästa?
Är dom det skriv till mig..... snälla :) :Bugar
hehe det är möjligt dom inte är.. men då får man väl dumpa brudarna tills man hittar en som förstår att man måste köra hoj, och att man inte tänker sluta köra hoj för att hon säger så! för det kommer INTE hända..
 

Kawasaki/Nils

Gammal nybörjare
Gick med
27 Jun 2005
Ort
Tjörn/Västkusten
Hoj
Kawasaki Z 650 SR -81
Showtime skrev:
hehe det är möjligt dom inte är.. men då får man väl dumpa brudarna tills man hittar en som förstår att man måste köra hoj, och att man inte tänker sluta köra hoj för att hon säger så! för det kommer INTE hända..

Fortsätt drömma.... en dag inser du också sanningen med livet... :banana
 

Showtime

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 race -17, R6 race -13, z800 -15
Kawasaki/Nils skrev:
Fortsätt drömma.... en dag inser du också sanningen med livet... :banana
Jo men för mig e då inte sanningen med livet att leva hela jevvla svensson livet.. med villa, volvo o vovve! de klarar ja mig bättre utan..
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
:rofl

Fyfan, stackars er killar, att ni ens vågar tänka tanken att träffa tjejer?! Jag skulle lägga ner direkt! :död


Det var det roligaste jag läst på länge... :D
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
stoooffe skrev:
Tur att man bara e 16 år så att man har många år på sig att hitta den rätta MC-intresserade bruden. :)

Det är inte förräns du varit med om skiten som du lär dig att känna igen varningssignalerna :D :D
 

Helgon26

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR929
flugan skrev:
Det är inte förräns du varit med om skiten som du lär dig att känna igen varningssignalerna :D :D

Helt rätt.... man undrar var det gick snett?? hade någon frågat åren innan man träffade tjejen så hade man sagt att det händer aldrig mig men helt plötsligt har du gått i fällan och är förvandlad till toffel... men men som tur e så går allt att ändra på :)

För jävla bra skrivit, tack!
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Ni som skrivit att man ska ha en tjej med samma intresse som ska med antingen på egen eller era hojar är dom som är absolut mest illa ute. Lämna henne hemma föfan!
 

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Ort
zero-eight !
Hoj
El såldo !
Lucius skrev:
Den andra myten är – För att träffa bruuuudar! Det stämmer inte, träffar du en brud med din hoj kommer hon förmodligen gå sönder och hata dig resten av livet. Speciellt vi med liter-hojar, våra ekipage måste väga närmare 300 kilo – för vi är feta.

Tur att man är stadgad sen 9år då!!

Hehe.....Du ska ha feta creds för längden på ditt inlägg.......orkade dock inte läsa längre än till det jag Quotade!! :brinnerup
 

Gsx-r Freak

Gsx-r 4 ever
Gick med
4 Jan 2006
Ort
Nu i Kävlinge.
Hoj
Gsxr600k4 +14e skrotet=bra fotpall
skoteridioten skrev:
Eller så gäller det just att hitta tjejen som delar ens intressen.. :tummenupp

jojo men för eller senare vill dom ju skaffa familj o flytta ihop mm, då kanske man behöver köpa blöjor o annat istället när man kunde lagt dom på ett trevligt slipon o racedäck mm, + att ger man dom lillfingret så sliter dom av hela armen :tuttar
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top