Sverige idag..

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Fortfarande inga sjuklöverväljare som vill berätta varför vi har det så här?
Fem poliser är på sjukhus, inte en enda terrorist.
Skjut. För. Fan.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Var det det här Löfven menade när han sa att de skulle "knäcka gängen"?
Det är ett vanligt missförstånd att det här har med gäng att göra. Det är sannolikt inte många kokainsmugglare eller torpeder som ställer till med detta elände.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Dom bidrar ju verkligen ordentligt med både publicitet och incitament för att rösta på sådana som den här Paludan som för mig var helt okänd igår.

Vattenkanoner och gummikulor skulle nog lösa det akuta problemet ganska snabbt.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Hoppas på mycket sådant här fram till valdagen. Synd bara att en äcklig dansk pedofil är vad som krävs för att locka fram dessa grottmänniskor.
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Är det det här som är Sverige? Det här som folk får högt blodtryck över att en Skarsgårdare säger sig inte vara beredda att dö för?
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Är det det här som är Sverige? Det här som folk får högt blodtryck över att en Skarsgårdare säger sig inte vara beredda att dö för?
Ja det är en relevant fråga faktiskt, blanda inte in mig i det här landet mer än nödvändigt.

Det är intressant att se nu i efterhand hur Ryssland har tryckt in någon miljon araber i Sverige, undrar om de har något intresse av att destabilisera Sverige och undergräva tex min försvarsvilja? Ska jag offra min familj för att Mohammed och de två miljoner rövarna skall få våldta detta rike? Don't think so. Ut med allihop så tar vi och upprättar ett nytt samhällskontrakt vet ja'.

Vilka jävla våp som inte såg det här komma måste jag tillstå.
 

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha TR1
När man ändå är i farten och klagar..

En 20-årig kvinna filmade via TikTok två syrier som bråkade på McDonalds. En var personal och den andra ett matbud. Chefen på McDonalds fick syn på klippet och var inte glad på sin anställda bråkmakare som sade upp sig självmant. Nu åtalas hon av de syriska männen och kan komma att betala dem 11000:-
I förhör frågar polisen om hon tänkte på att de personer som filmen föreställer skulle komma att ta skada av att filmen publicerats. Hade du själv velat bli utlagd.. :lol

Är detta sant?
Kom in på Samnytt via Youtube. Har ett hum om vad Samnytt är men är det tidningen som är en ding ding värld eller är det Sverige?

 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
När man ändå är i farten och klagar..

En 20-årig kvinna filmade via TikTok två syrier som bråkade på McDonalds. En var personal och den andra ett matbud. Chefen på McDonalds fick syn på klippet och var inte glad på sin anställda bråkmakare som sade upp sig självmant. Nu åtalas hon av de syriska männen och kan komma att betala dem 11000:-
I förhör frågar polisen om hon tänkte på att de personer som filmen föreställer skulle komma att ta skada av att filmen publicerats. Hade du själv velat bli utlagd..

Är detta sant?
Kom in på Samnytt via Youtube. Har ett hum om vad Samnytt är men är det tidningen som är en ding ding värld eller är det Sverige?

Samnytt är helt okej, tänk Aftonbladet, dvs vinklat och kladdigt men svårt anmärka på något i sak.

Träffade Kent Ekeroth på krogen i lördags förresten, det är rätt kul att se hur invandrartjejer svärmar runt dessa "rasister", sett det runt JÅ också.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top