MotoGP - Valencia 2014

DeMarko

#3643
Gick med
26 Nov 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 749 Monoposto
Lorre får ta över takt pinnen som den största grin kuken i GP cirkusen. Han lipar på allt när han själv inte gör det. Är det inte att någon ligger bakom. VR i detta fall så är det att man inte får nudda. JLo har ju aldrig gjort en block pass som resulterat i kontakt. Han grinar ju fan mer än peddot.
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Tänk dem i samma team?! Hahaha hoppas dem är bättre mot teamet:)

Ne tacka vet ja MM, det är fan fajter i den grabben. (Men Rossi är bäst)
 

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Ort
Nyköping
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Skaffa prenumeration på motogp.com. Då har du dessutom tillgång till deras arkiv och klarar vinterns väntan mycket bättre. Suveränt bra bildkvalitet dessutom.

Är prenumeration detsamma som videopass? Och fattar jag rätt om det kostar 24.95 eller 14.95 euro per race?
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Kommer att bli sjukt spännande avslutningsvarv i moto3:yoparty
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Det var ingen smart manöver av miller:näsblod
 

Smagatusk

Guest
Håller tyvärr inte med att jag unnar Lorenzo något. Surfittor som han hör hemma i sandlådan med ev pedrosa.

Hjälp mig att förstå...

Är personligheten viktigare än vad man presterar på banan? Pedrosa, Lorenzo, Stoner m fl blir bespottade hela tiden för att de är sura. Sura eller koncentrerade? MÅSTE man bete sig som en fåntratt som Rossi framför kameran för att få er välsignelse? Håller med om att många är lite tråkiga men i så fall kan man ju tycka illa om Rossi av den anledningen att han efter så många år har ett så URUSELT engelskt uttal? Lorenzo är väl att högakta då han är den ende som aldrig balanserar upp hojen med benet som alla andra gör. Är förarnas uppsyn det viktigaste?
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Haha, kommentatorerna (de svenska på viasat motor) trodde att Rabat släppte Luthi över mål.. När Rabat i själva verket råkade få upp framhjulet under acceleration ut på målrakan. Kommentatorerna började spekulera om Rabat trodde att mållinjen var tidigare:):rofl

Grymt race även i Moto2! Nu hoppas jag på Rossi i huvudracet:yoparty
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Ser ut som att han tappade/missade växeln när han skulle dra upp den på bakan, snopet värre:gnissla

Han skulle knappar dra upp den på bakhjulet. Såg du racet? Luthi var ju tätt bakom Rabat racet igenom.. Varför skulle då Rabat dra upp den på bakhjulet? Tror inte att Rabat är så korkad som ni tycks tro..;)
 

Murmeldjuret

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Mar 2010
Ort
Varberg
Hoj
701 Enduro, KLV1000
And now for something completely different:

2011 toppade Sukkan 307 km/h på valencia (FP3)
2014 toppade Sukkan 312 km/h på FP2.
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
J
Hjälp mig att förstå...

Är personligheten viktigare än vad man presterar på banan? Pedrosa, Lorenzo, Stoner m fl blir bespottade hela tiden för att de är sura. Sura eller koncentrerade? MÅSTE man bete sig som en fåntratt som Rossi framför kameran för att få er välsignelse? Håller med om att många är lite tråkiga men i så fall kan man ju tycka illa om Rossi av den anledningen att han efter så många år har ett så URUSELT engelskt uttal? Lorenzo är väl att högakta då han är den ende som aldrig balanserar upp hojen med benet som alla andra gör. Är förarnas uppsyn det viktigaste?

Det beror väl på vad man ser hos en idrotsman? Jag tycker givetvis att det är viktigt att prestera på banan, men samtidigt vara en god person utanför banan och i depån. Typ som att rossis är MM's idol och tänk att få köra med/mot sin idol?! Coolt! Rossi, Edwards mm engagerar sig mycket utanför banan och har nog en jävla god fanklubb och det är nog inte för intet att Rossi fortfarande har så MÅNGA BEUNDRARE efter sunk åren på duccen?

Men givetvis är jag färgad.. Sen har ja aldrig gillat de tre du nämner och mycket pga. Det jävla gnället och bortförklaringar helatiden.

Men det är mina åsikter. Har många favoriter pga att de är så jävla sköna, ex G. Macoy.. Körde jävligt skönt och var sällan snabbast i GP500 men underbar förare!

Daga för race? Må bäste surfitta/kamera posör..:)
 
Last edited:
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top