Vad fick dig att le idag?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Last edited:

Kita

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2011
Ort
Garaget / Landskrona
Hoj
Stor blågrön sak
Påminner mig om en dag på jobbet häromsistens... Jag skämdes ganska rejält när jag leggade en tjej som ville köpa energidryck och hon visade sig vara född -83...:näsblod Saken var den att hon var utklädd och ansiktsmålad vilket gjorde det ganska svårt att avgöra hennes ålder, så jag skyller min fadäs på det:D

Hon tog det som en komplimang i alla fall:D

Heheh okeej! Men då är det förlåtet! :p
Men där stod jag, med diverse piercingar i ansiktet och trodde inte hon menade allvar ! Men ett gott skratt förlänger livet säger dem! :banana
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Ja e 37 o måste visa legg på bolaget - ibland även när ja tjackar ett sixpack nödraketer på ica - det var en ica brud som blev jävligt knäckt o muttra om "lånat brorsans legg" i sommras :tuttar:)
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Det kommer bli bra, men bered dig på några tuffa år.
När man ahr ett barn är man bara förälder på halvtid eftersom man kan turas om. Med TVÅ barn däremot.. Tja, tänk själv. Du kommer ha med dig minst ett barn var du än går :)

Som en självhäftande tamaguchi typ. Utan av-knapp.

Njae, jag tror nog faktiskt fortfarande att min sambo kommer få dra det stora lasset i det här fallet och det är hon medveten om. Men visst, det blir ju mer unge att hålla koll på :crash

Nåja, 15.50 tittade HAN ut åtminstone och jag fick minst sagt en chock när jag fick höra att det var en pojke. Jag har varit tvärsäker på att det var en tjej där inne, rummet är ju för fan till och med chockrosa!
Nåja, det är ju bara att måla om. Det är värre med namnförslag och klädinköp...
 

Bifogat

  • DSC_0012.jpg
    DSC_0012.jpg
    215.3 KB · Visningar: 64

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
En får gratulera!

Ser ju till och med skapligt normal ut dessutom. :tummenupp

Haha, ja han är ju inte så lik sin far som tur är :)
Alla bebisar ser lite läskiga ut när de är små och så även denna men han var ganska söt för att vara nykläckt.
Lite oroväckande med hans enorma hårväxt dock, grabben hade polisonger större än den värsta sortens dansbands-nörd på 70-talet. Svarta. Jag är typ jävligt blond :va
 

Hast

Hast Photography
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Tjörn
Hoj
KTM Duke 690 2012
När jag satte mig på min gamla trampbil och insåg att jag fortfarande fick hyfsat med plats och börja tänka på att slänga på en moppe motor ;)
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Haha, ja han är ju inte så lik sin far som tur är :)
Alla bebisar ser lite läskiga ut när de är små och så även denna men han var ganska söt för att vara nykläckt.
Lite oroväckande med hans enorma hårväxt dock, grabben hade polisonger större än den värsta sortens dansbands-nörd på 70-talet. Svarta. Jag är typ jävligt blond :va

:brevbäraren
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Sju dar in i november och jag tar fortfarande viffern till jobbet; *LYCKA*!

:banana:banana:banana
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Njae, jag tror nog faktiskt fortfarande att min sambo kommer få dra det stora lasset i det här fallet och det är hon medveten om. Men visst, det blir ju mer unge att hålla koll på :crash

Nåja, 15.50 tittade HAN ut åtminstone och jag fick minst sagt en chock när jag fick höra att det var en pojke. Jag har varit tvärsäker på att det var en tjej där inne, rummet är ju för fan till och med chockrosa!
Nåja, det är ju bara att måla om. Det är värre med namnförslag och klädinköp...

Grattis Anders! Vilken grej! Kul med en av varje!
 

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Jobbar hemma då skolan har studiedag. Två ungar på 5,5 och 8,5 år måste underhållas lite så jag skickade dem till affären för att köpa fika till oss. Lilltösen frågade om hon fick köpa godis eller leksak varpå jag tydligt sa nej. Stortjejen fick i ansvar att se till att inget sådant inhandlades varken för mina pengar eller hennes egna...

Hem kommer ungen med en gurka.. okeeeej... men hon ska inte äta den säger hon, det är ett svärd och så börjar hon fäktas med gurkan ... fasen vad jag skrattade åt det... men efter fem minuters svärdsfäktning började hon allt knapra i sig svärdet...

Svärdslukare som 5 åring..japp, min unge det rakt igenom ♥ Übercoola unge

Dessutom köptes gurkan för hennes egna pengar :D äntligen går veckopengen till något vettigt
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Kollegans brallor sprack, 1 dm reva i baken. Han såg skitkul ut när han skulle demonstrera hur han skulle ta sig förbi receptionen utan att den snygga receptionisten fick se kallingarna... Hmm... när jag tänker på det, varför visade han MIG revan...? Nä, just det, jag är en av grabbarna. Så var det visst...
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top