Malmö samåkning

Wheelieboy90

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2010
Ort
Trelleborg
Hoj
XT660X - 06
Fick mail om 17.30 i från min privata turbokare ;) Så det funkar för mig ifall ni är sugna :yoparty

Körning, måndag 17.30 Statoil Eslöv

1. Abelseth
2. gr0dan
3. Fii
4. Ric?

:hojcbr

Fan ska ni köra så långt bort för? tar ju en timme ditt för mig :huvet Någon som e sugen på en närmare runda vid malmö trakten?
 

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Ort
Hemma
Hoj
Kawa
Fan ska ni köra så långt bort för? tar ju en timme ditt för mig :huvet Någon som e sugen på en närmare runda vid malmö trakten?

En timme? haha jag får ju alltid köra ner dit när ni ska köra, så böla inte nu och peta upp. Det tar ju 30 min om du gasar på lite =) 5 mil.. :yoparty

Är nog inte omöjlig , blir det någon längre tur eller?

Jag vet inte riktigt, vi får se. Här va några som ville ta det lite lugnare så vi kommer nog inte att krama kurvor direkt. Men vi får se. Bor i Eslöv sen några år tillbaka, men jag har nollkoll på vägarna. Verkar som de som ska köra ikväll har koll på vart man ska köra ;)

Noooaaaje, nu fick jag sms att mina dämpare kommit till Coop i Eslöv, baah. Så frågan är om man ska köra iallafall, eller skruva dämpare, haha.
 
Last edited:

Wheelieboy90

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2010
Ort
Trelleborg
Hoj
XT660X - 06
En timme? haha jag får ju alltid köra ner dit när ni ska köra, så böla inte nu och peta upp. Det tar ju 30 min om du gasar på lite =) 5 mil.. :yoparty



Jag vet inte riktigt, vi får se. Här va några som ville ta det lite lugnare så vi kommer nog inte att krama kurvor direkt. Men vi får se. Bor i Eslöv sen några år tillbaka, men jag har nollkoll på vägarna. Verkar som de som ska köra ikväll har koll på vart man ska köra ;)

Noooaaaje, nu fick jag sms att mina dämpare kommit till Coop i Eslöv, baah. Så frågan är om man ska köra iallafall, eller skruva dämpare, haha.

Ja fan de ska nog gå, ska ut på en tur nu med en pollare e vi tillbaka så jag hinner upp där så kommer jag, så ser ni en gammelninja så är det jag! och btw skruva dämpare kan man göra imorn ;):D
 

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Ort
Hemma
Hoj
Kawa
Ja fan de ska nog gå, ska ut på en tur nu med en pollare e vi tillbaka så jag hinner upp där så kommer jag, så ser ni en gammelninja så är det jag! och btw skruva dämpare kan man göra imorn ;):D

Jo, bud på att göra det imorron. Men hojen kommer bli 5 cm lägre, bara så jävla taggad på att se hur det kommer se ut! Mjaaauwe..

Ah men kom ner till Statoil, vi lär ju vänta in dig. Och ser vi någon som ser lite yr ut så får vi kasta lite stenar för att fånga din uppmärksamhet :näsblod

Jo, bud på att göra det imorron. Men hojen kommer bli 5 cm lägre, bara så jävla taggad på att se hur det kommer se ut! Mjaaauwe..

Ah men kom ner till Statoil, vi lär ju vänta in dig. Och ser vi någon som ser lite yr ut så får vi kasta lite stenar för att fånga din uppmärksamhet :näsblod

Körning, måndag 17.30 Statoil Eslöv
1. Abelseth
2. gr0dan
3. Fii
4. Ric
5. Wheelieboy90
 
Last edited:

ben0

Unknown
Gick med
7 Oct 2008
Ort
M
Hoj
2008 Triumph Daytona 675
Körning, måndag 17.30 Statoil Eslöv
1. Abelseth
2. gr0dan
3. Fii
4. Ric
5. Wheelieboy90
6. ben0. Ska försöka hinna i all fall
 

¤AquaStar¤

Medlem
Gick med
18 Apr 2006
Ort
Malmö
Hoj
BMW S1000XR -17
Körning imorgon vid 12

Hallå, tänkte ta en liten runda imorgon vid kl 12 är det någon som är ledig och har lust att köra så är ni välkomna att hänga på.
tänkte att man kan mötas upp vid statoil spillepengen.
 

Ric

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2006
Ort
-
Hoj
-
Kul runda idag:tummenupp Förutom då tappad plånka:brinnerup
Och en viss lyhördhet varför vet jag inte:D
 

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Ort
Hemma
Hoj
Kawa
Ouh ja! Tack alla för en riktigt skön runda. Riktigt kul och komma ut o få plåga Maxen lite <3. Tråkigt med plånboken dock :(

Körning Onsdag 20/4 till Sjöborakan? Kaffe och kanelbulle + massa hojar och kanske en runda innan, och avsluta där?

Vilka är på?

1. Abelseth
2. gr0dan?
3. Fii?
....
:yoparty
 

Ric

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2006
Ort
-
Hoj
-
Ja tack för en trevlig runda alla :)
Hoppas det löser sig med plånboken

Jotack, som tur är har man pass så länge om herr konstapel vill syna en lite närmare:)

Ouh ja! Tack alla för en riktigt skön runda. Riktigt kul och komma ut o få plåga Maxen lite <3. Tråkigt med plånboken dock :(

Körning Onsdag 20/4 till Sjöborakan? Kaffe och kanelbulle + massa hojar och kanske en runda innan, och avsluta där?

Vilka är på?

1. Abelseth
2. gr0dan?
3. Fii?
....
:yoparty

Jo bra trist.
 
Last edited:

Heale

Guest
Ouh ja! Tack alla för en riktigt skön runda. Riktigt kul och komma ut o få plåga Maxen lite <3. Tråkigt med plånboken dock :(

Körning Onsdag 20/4 till Sjöborakan? Kaffe och kanelbulle + massa hojar och kanske en runda innan, och avsluta där?

Vilka är på?

1. Abelseth
2. gr0dan?
3. Fii?
....
:yoparty

Var startar ni?
 

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Ort
Hemma
Hoj
Kawa
Var startar ni?

Kan väl mötas upp på Shellmacken i Gårdstånga? Så är det lagom nära för alla, och ganska mysig väg ner till Sjöbo om man kör genom flyinge/holmby 104:an då

Körning Onsdag 20/4 till Sjöborakan? Kaffe och kanelbulle + massa hojar och kanske en runda innan, och avsluta där?

Mötas upp på shellmacken i Gårdstånga? Tid??
Vilka är på?

1. Abelseth
2. gr0dan?
3. Fii?
 

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Ort
Hemma
Hoj
Kawa
Är ju rädd för att bara luta på huvudet med tanke på all grus som finns på vägarna nu.:mad:

Nja det bekommer inte WheelieBoy, haha.. Där skrapades det ganska friskt idag, fy fan. Ska så köpa hans puckar o limma på dem på mina läderbyxor bara för att ingjuta respekt, haha:arsele
 

Heale

Guest
Nja det bekommer inte WheelieBoy, haha.. Där skrapades det ganska friskt idag, fy fan. Ska så köpa hans puckar o limma på dem på mina läderbyxor bara för att ingjuta respekt, haha:arsele

Haha, låter som en plan. Har mina egna skrapade, men känns som det kommer dröja ett tag till i år.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top