Skriv-vad-du-vill-tråden

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
:äterglass

Ja, vaffan.. Körde om en bil i kanske 140 i början på en lång jävla raksträcka, var ju kolugnt. Fattar inte vad han gestikulerade om. Och nej, det var inte i närheten av någon bebyggelse i annat än möjligtvis matematisk mening. Var hus-tomt-mera tomt-staket-massa gräs-dike-vägarbetesområde-betongvall-tom fil-snälla söta jag. Inte en annan bil ens i sikte. :dummer

folk är helt enkelt dumma i huvudet...

Hade en framför mig nu på väg hem från jobbet...
Där är en fartkamera... ok... 100 m innan ska man sakta ner till 40 på en 50 väg??????????????????????????
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
:äterglass



folk är helt enkelt dumma i huvudet...

Hade en framför mig nu på väg hem från jobbet...
Där är en fartkamera... ok... 100 m innan ska man sakta ner till 40 på en 50 väg??????????????????????????

Underbart, specielt om man tänker på att ganska många hastighetsmätare visar fel om man jämför dom med GPS...:gnissla
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Underbart, specielt om man tänker på att ganska många hastighetsmätare visar fel om man jämför dom med GPS...:gnissla

Eeexakt...
Som sagt innan...
Folk är fan dumma i huvudet...

:nöjdefteratthaätitglass
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Morrn... mutter mutter... den ena ville inte sova igår och den andra ville inte sova idag... det resulterar i en väääääldigt trött pappa idag.

Pucken, jag tycker du skall styra upp nån brakfest på Utö istället... det vore något. :)

Men mer seriöst, kommer du vara där ute mest hela sommaren eller? Inte omöjligt att det blir en av de ställen jag med familj kommer göra utflykt till. :)
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Själv skulle jag kunna tänka mig att åka hem nu...
Av nån sjuk anledning är jag allergisk som faen och så uppe i varv att pga av jobbet att jag knappt kan sova på nätterna... :(
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Morrn... mutter mutter... den ena ville inte sova igår och den andra ville inte sova idag... det resulterar i en väääääldigt trött pappa idag.

Pucken, jag tycker du skall styra upp nån brakfest på Utö istället... det vore något. :)

Men mer seriöst, kommer du vara där ute mest hela sommaren eller? Inte omöjligt att det blir en av de ställen jag med familj kommer göra utflykt till. :)

Blir att vara på ön en hel del.
Till midsommar blir vi 15...........hua
Vi hörs på luren så fixar vi något !:tummenupp
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Semester är sköööönt! Sovmorgon till strax efter 10, vaknar till färdigt kaffe, sen frukost och en långsväng med hundarna i solen. Not too fucking bad, I say.:tummenupp
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jefflar vad sakta tiden går nu då. Och två hela veckor kvar till semestern efter den här oxå. :död

Samma här.. Fast inte det där med tiden då..
Just nu så har jag så inihlvt att göra att såna där triviala saker som lunch blir upphackat i små delar..
Sen att jag håller på hemma som en galning för att plocka ur motorn
gör väl inte saken lättare direkt..

Semester är sköööönt! Sovmorgon till strax efter 10, vaknar till färdigt kaffe, sen frukost och en långsväng med hundarna i solen. Not too fucking bad, I say.:tummenupp

Lejte avis blir man juh... :(
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Samma här.. Fast inte det där med tiden då..
Just nu så har jag så inihlvt att göra att såna där triviala saker som lunch blir upphackat i små delar..
Sen att jag håller på hemma som en galning för att plocka ur motorn
gör väl inte saken lättare direkt..

Jag har oxå mkt att göra, både på jobbet och hemma. Fast tiden går sakta ändå... åtminstone arbetstiden. Fritiden däremot räcker inte till :huvet
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jag har oxå mkt att göra, både på jobbet och hemma. Fast tiden går sakta ändå... åtminstone arbetstiden. Fritiden däremot räcker inte till :huvet

Näe, fritiden skulle man ju onekligen behöva ett gäng timmar till för att hinna allting...
Och den här j*vla midsommarn fuckar ju allt.. .Jag har inte tid att åka bort! Även om det ska bli skönt att se nåt annat men ändå...
:magsår
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Får skalman komma ut och leka med dom stora pojkarna idag eller blir det ännu en onsdag av dåliga ursäkter?:arsele:D

Ädit: såg att ursäkten redan var postad...;)

Jupps... Dessvärre så finns risken att det var färdig lekt för fajbjoj skalrajder i år.. Beställde en massa nya delar som ska bytas och nu ringde dom och sa att ooops, vi glömde en del..
Matte går på semester om en vecka och jag hinner inte få fram en ny tills dess.. Det innebär minst 5 veckor till utan hoj.. :(
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top