Skriv-vad-du-vill-tråden

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Tänkte nog gå vid 15:00 jag... eller kanske lite tidigare. Tror det kan bli en GLASS på vägen hem oxå :D

:skrattaåt

Hon blev sk!tförbannad när jag MMS:ade över en bild på tre vånings glassfrysen vi har här... Får väl ta Ben & Jerry frysen denna gången då.. Elelr ska jag ta skopbaren kanske... :hihi
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
:skrattaåt

Hon blev sk!tförbannad när jag MMS:ade över en bild på tre vånings glassfrysen vi har här... Får väl ta Ben & Jerry frysen denna gången då.. Elelr ska jag ta skopbaren kanske... :hihi

Nej men asså jagv ar så glad över mms från dig...

Kan tänka mig att mitt svar till dig skulle kunna klassas som mordhot ifall polisen tittade på det...
:heltoskyldigoskullealdrignånsingörasåntsåklart

Men... Du ska döööööööööö!!!!!!!!!!
:sugenpåglassigeneraelakaelakadjävlar
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
:drickermassaspritåblirimmun



Trevlig midsommar :hej

Mäh... va fan då...

O jag kan inte ens dricka sprit ikväll efter jobbet då jag ska köra bil långtsomfan imorgon bitti... *suck*

Asså det är såååååååå synd om mig...

Trevlig midsommar... :D
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Trevlig midsommar påre!

En timme till sen ska det plockas ner här också... :)
Kom precis på att jag kanske skulle ha plockat med en laddare till jobbdatorn.. :huvet
Tur man jobbar på IT avdelningen och har 15 st som man kan låna över helgen... :D
 

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Trevlig midsommar på er alla glass talibaner. :yoparty
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Lång jävla kväll, fast grymt najs.. Drog vanliga norrepan ut, fortsatte förbi Åkersberga ut till en sjö utåt Furusund-hållet, grillade korv, käkade jordgubbar, badade (nåja, en iaf). Fortsatte via Riala till Brottby, Gillinge, hem.

Intressant extrapoäng: på vägen mot Gillinge (vad fan den nu heter igen), strax efter avfarten mot Vallentuna (efter stallen) kommer jag ikapp en minivan som vinglar som fan över hela vägen, bromsar och har sig. Vid lämplig raksträcka där han åtminstone för stunden inte ligger på fel sida av vägen kör jag om. När jag är jämnsides kollar jag in i bilen. Föraren, en medelålders herre med mustasch, får just trumpeten blåst. Garvade så jag höll på att köra ner i diket. :klappar
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Blä.
Lär ju inte fortsätta med det här jobbet om jag får erbjudande om fastanställning när mitt vikariat går ut i Augusti. Håller på att dra sönder min rygg. Körde frukt igår. Stor chans att jag skulle kunna dra ut en pall med 700 kg vattenmeloner på... En fördel med att vara tjej dock är att man helt enkelt kan smyga fram till nån manlig arbetare på stället där man är och säga att "Jag skulle behöva lite hjälp från nån stark.." så drar de ut hela lasset åt en. :D Eller om han redan står där och ser på när jag försöker dra ut en pall jag inte klarar av så ber han mej flytta på mej så tar han hand om det... :D
Har jätteont i mina axlar både igår och idag efter att ha försökt dra ut en tung pall som satt fast mot de andra i onsdags. Onsdagen var ju inte heller bra. Fick fyra fraktsedlar, blandannat en pall till en resturang i Solna. När jag kommer dit så hittar inte jag pallen och tänker att den står nog bakom de jag ska köra till nästa ställe. Så börjar stuva om. Har dessutom fått med mej en massa tompall som står ivägen och måste flyttas. Efter ett tag komme en kollega och säger att hon ska hjälpa mej när hon lastat av sin pall... Blir fundersam. Kollar i fraktsedlarna. 4 pall till Järfälla och 3 till Danderyd. Har 7 pall på flaket. Inser jag skulle öht inte till Solna alls. :huvet
När jag kommer till Danderys så får jag problem med växelspaken och blir ståendes i 20 min innan det löser sej. Var meningen att jag skulle ta tunnelbanan senast 14:28 från Globen för att hinna till teoriprovet. Hinner med det som går 14:50. Stressad, genomsvettig och trött som fan kommer jag givetvis sent och som sagt så kuggar jag för att jag gör idiotfel.

Har därför bestämt att lägga hojandet lite på is tills sommarvikariatet är över. Skulle ha körlektion på måndag 15:30 och skulle då behöva dra från globen senast 14:00 men jag vet ju inte när jag kommer iväg. Om det skulle gå som i Onsdags så inte en chans att jag skulle hinna, om det skulle gå så bra som det gick igår så skulle det vara lungt. Men har ingen lust att chansa och riskera att bli av med 1100:- om det skiter sej. :/

Blä.
 

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Ort
sthlm
Hoj
babsan <3
finns inget som slår gotländska stränder! skönt med frisk luft och tyst på kvällarna :)



glad midsommar på er, det ska sannerligen jag och nazgül ha :)
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Små grodorna små grodorna är lustiga att räven raskar över riset, så får vi lov så får vi lov att sjunga tre små gummor skulle gå en gång, till marknaden uti jungfru jungfru jungfru jungfru skär, här är karusellen som ska gå till kvällen 10 för de stora o vi kan spela fiolioliolej!! =)
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Stackare!!

Förstår att du blir stressad o då kan ju det verkligen sk-ta sig med andra saker......

Hoppas du kommer igång SNART igen o blir färdig, nu när du är på så god väg!

:krama

:)
Slutar 22 augusti så då ska jag väl komma igång. Ska nog försöka ta lite helglektoner men det tar jag först när jag betalat det jag redan är skyldig, dvs i slutet av Juli.
Brorsan har ju köpt sin hoj så då kanske jag kan öva lite krypköra på nån parkering här i närheten. Om det funkar vill säga, han sa tomgången inte är världens bästa.
Först provsatt jag hans hoj. Sen tittade jag på när han försökte starta sin hoj. Sen tittade jag på när han åkte iväg. Såg även när motorn stannade efter 10 meter. :D

Små grodorna små grodorna är lustiga att räven raskar över riset, så får vi lov så får vi lov att sjunga tre små gummor skulle gå en gång, till marknaden uti jungfru jungfru jungfru jungfru skär, här är karusellen som ska gå till kvällen 10 för de stora o vi kan spela fiolioliolej!! =)

Men nu fick jag ju ännu mer julvibbar än vad jag redan hade. :( Börjar alltid längta efter julen vid den här tiden på året...

finns inget som slår gotländska stränder! skönt med frisk luft och tyst på kvällarna :)



glad midsommar på er, det ska sannerligen jag och nazgül ha :)

Glad midsommar. Hoppas alla hade det trevligt igår. Här blev det grillat och Morden i Midsomer och lite andra tråkigheter. Men det blir det bra med nu, en snubbe kommer få jobbigt nu kan vi ju säga. Dräggen ska ge fan i min brorsa! :mad:
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top