Skriv-vad-du-vill-tråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
japp, idag snöar det... hade det inte varit för att jag måste spänna kedjan så hade det blivit hoj till jobbet ändå. :)

Glad Tisdag på er! :)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag är inte redo för snö.
Jag är aldrig redo för snö.
Idag är jag ännu mindre redo för snö än vanligt.
Tur att jag har hostan att skylla på.
Jag kryper ner under täcket igen.
Även om jag måste sitta upp för att inte kvävas.
Jag är inte redo för snö.

Jävla snö.
 

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
God Morgon,,
ni måste bo i Norrland om det snöar.. :va
Här är det bara regn än så länge. ;):tummenupp
 

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Vad sägs om Sollentuna och Akalla.

Fast det är klart, det snöade imorse... nu på förmiddagen så har det nog övergått till regn.


Bättre att bo på södra sidan. :D
Jo men jag pratade om i morse också. ;)
Jag drog strax efter 06.00 till jobbet. :Bugar
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Jag är inte redo för snö.
Jag är aldrig redo för snö.
Idag är jag ännu mindre redo för snö än vanligt.
Tur att jag har hostan att skylla på.
Jag kryper ner under täcket igen.
Även om jag måste sitta upp för att inte kvävas.
Jag är inte redo för snö.

Jävla snö.

Vilken fin dikt! :D

Det var lappmögel ute idag...:huvet

Hörrududu din jefla halvlapp. Flytt ner till riviääääran så du få nån soool på dä!

Jag körde hoj till jobbet idag. Klädsel? Jeans och gympadojjor!:tummenupp (som vanligt när det gäller resorna till och från jobbet...) Lite vått ute, men tots det och den kalla vägbanan vill faan inte Roadsmarten släppa! :huvet Det blir bakhjulsåka (om man nu får kalla mina små skutt för det...:rolleyes:)varje gång man ska försöka "värma däcken" lite när man drar från rödljusen!:D
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Tisdag... Hmmmm...
Ledig imorgon o besiktningstid för hojen kl 13... Det snöar idag... De säger att det ska bli sol o 4 grader imorgon...
Fast å andra sidan har de säkert kastat tärning för att få fram den prognosen...
Inte helt sugen på att vara på motorvägen vid halv ett imorgon för att upptäcka att det drar ihop sig till snöstorm... *morr*
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Hörrududu din jefla halvlapp. Flytt ner till riviääääran så du få nån soool på dä!

Jag körde hoj till jobbet idag. Klädsel? Jeans och gympadojjor!:tummenupp (som vanligt när det gäller resorna till och från jobbet...) Lite vått ute, men tots det och den kalla vägbanan vill faan inte Roadsmarten släppa! :huvet Det blir bakhjulsåka (om man nu får kalla mina små skutt för det...:rolleyes:)varje gång man ska försöka "värma däcken" lite när man drar från rödljusen!:D

Jodå, dom släpper, det är bara du som är för frostskadad för inse det...:fakta
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Förmiddag?!? Klockan är för h-e inte ens 9! :mad:

9... finns de som äter lunch vid den tiden.
Men om man som jag vaknar vid 4-4.30 så är det nog förmiddag vid 9. :yoparty


Nu har jag fått meducin, in i Cocillanadimman! :yoparty

Whooooo... PARTY! :banana

Tisdag... Hmmmm...
Ledig imorgon o besiktningstid för hojen kl 13... Det snöar idag... De säger att det ska bli sol o 4 grader imorgon...
Fast å andra sidan har de säkert kastat tärning för att få fram den prognosen...
Inte helt sugen på att vara på motorvägen vid halv ett imorgon för att upptäcka att det drar ihop sig till snöstorm... *morr*

Äsch, det har inte ens blivit minusgrader i backen än... det är bara att köra. Själv skall jag hem på lunchen för att spänna kedjan och byta fordon till hoj igen, känns alldeles för tråkigt att köra bil.
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Äsch, det har inte ens blivit minusgrader i backen än... det är bara att köra. Själv skall jag hem på lunchen för att spänna kedjan och byta fordon till hoj igen, känns alldeles för tråkigt att köra bil.

Men bara för att det inte är minus i backen behöver man ju inte ta hojen o samtidigt frysa häcken av sig... Men har inte avbokat tiden än så vi får se... :D
Vore så skönt o ha det gjort...
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Men bara för att det inte är minus i backen behöver man ju inte ta hojen o samtidigt frysa häcken av sig... Men har inte avbokat tiden än så vi får se... :D
Vore så skönt o ha det gjort...

Sant, men med underställ så lär du inte frysa häcken av dig... om du inte är väldigt frussen av dig annars. Om så är fallet kan jag rekommendera att bli gravid, då är man tydligen ganska varm av sig... vi sover numera med öppen balkongdörr i sovrummet. :död

Vad gäller besiktningen så kan du ju skjuta på det till i vår annars... du skall ändå inte köra med den förräns i april/maj.
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Jag är inte redo för snö.
Jag är aldrig redo för snö.
Idag är jag ännu mindre redo för snö än vanligt.
Tur att jag har hostan att skylla på.
Jag kryper ner under täcket igen.
Även om jag måste sitta upp för att inte kvävas.
Jag är inte redo för snö.

Jävla snö.

Mycket vacker dikt. Av någon anledning tänker jag på Haikus.

Flingor faller ner
Dalar sakta mot marken
Blir slask vid kontakt


D:
Snö tack. MYCKET snö vill jag ha tack. Hoppas man kan besöka kusinerna i Jämtland i vinter och dra runt med skotern på crossbanan vid deras gård. :yoparty

9... finns de som äter lunch vid den tiden.
Men om man som jag vaknar vid 4-4.30 så är det nog förmiddag vid 9. :yoparty

FFS, klockan är inte ens tio. Morgonen är inte ens god än. Förmiddag är det banne mej inte. :mad:
Idag lyckades jag dock somna om trots att sopgubbarna var därute och väsnades så liiiite bättre är det.
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
FFS, klockan är inte ens tio. Morgonen är inte ens god än. Förmiddag är det banne mej inte. :mad:
Idag lyckades jag dock somna om trots att sopgubbarna var därute och väsnades så liiiite bättre är det.

Själv brukar jag vara vaken och höra hur tidningsbudet slänger ned tidningen i lådan... :)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Mycket vacker dikt. Av någon anledning tänker jag på Haikus.

Idag lyckades jag somna om trots att sopgubbarna var därute och väsnades så liiiite bättre är det.
:) Haiku är ju lite speciellt, man kan läsa reglerna hur mycet som helst och aldrig riktigt komma fram till hur det funkar riktigt. Nalle Puh verkar vara haj på haiku annars:

Snön faller ner tiddelipom
Allt mer och mer tiddelipom
Det snöar


:lol

Här går grävmaskinen hela dagarna och vräker in dieselavgaser i hela lägenheten. Underbart. :rolleyes:
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top