Skriv-vad-du-vill-tråden

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Neeeh, tyvärr blev det bara :zpy (extremt illamående)
Här hade man hoppats på lite drogdimma. *besviken*

Det där skrev du med tanke på Cocillanan och då känner jag att jag ännu en gång bara måste slå ett slag för denna förträffliga Alcogel!:tummenupp Tre rejäla tryck på pumpflaskan med jämna mellanrum under dagen, håller en glad, pigg och frisk i magen!:)
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Är jag vaken vid den tiden så är det för att jag inte gått och lagt mej än... :p

Krister är :småbarnsförälder... Dom har helt cepetider... :tungan


Men var inte rädd... Du kommer att få uppleva den underbara tiden också..
:hihi

Jag med, något innan dig bara :gråta
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Det där skrev du med tanke på Cocillanan och då känner jag att jag ännu en gång bara måste slå ett slag för denna förträffliga Alcogel!:tummenupp Tre rejäla tryck på pumpflaskan med jämna mellanrum under dagen, håller en glad, pigg och frisk i magen!:)
Den luktar som alcogel, så det är nog inte så stor skillnad.

Jag med, något innan dig bara :gråta
Fy fan vad du är lättlurad. Du kunde inte ha knutit knut på fanskapet något längre än en månad iaf?!? :rofl KLANT!!!

Förlåt Per, jag ska vara snällare. Lite senare, men just nu... NEEEH!!! :D

(jag skyller på morfinderivatet i hostmedicinen :rolleyes:)

D. Arkwing
 
Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Den luktar som alcogel, så det är nog inte så stor skillnad.


Fy fan vad du är lättlurad. Du kunde inte ha knutit knut på fanskapet något längre än en månad iaf?!? :rofl KLANT!!!

Förlåt Per, jag ska vara snällare. Lite senare, men just nu... NEEEH!!! :D

Hörrö... bästa tant! :)tungan)
Det är så jefla dubbelråbandsfästabåtöggla på den så dom kan fästa finlandsfärjan i den och den skulle ändå inte gå upp...
Men det hjälps ju inte... nån gång finns ju risken att man åker dit ändå..
kanskel... :)
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Neeeh, tyvärr blev det bara :zpy (extremt illamående)
Här hade man hoppats på lite drogdimma. *besviken*

Vad trist. En kompis försökte sig på en härlig fylla en gång... Cider plus Cocillaneshot... blev ingen kväll på krogen utan på akuten. :brinnerup

Är jag vaken vid den tiden så är det för att jag inte gått och lagt mej än... :p

Så var det för mig förr i tiden... när jag var ung, singel och snygg som få. :yoparty

Krister är :småbarnsförälder... Dom har helt cepetider... :tungan

Om det ändå vore därför... jag är trots allt vaken sådär en 2 timmar före sonen.

Jag med, något innan dig bara :gråta

Något du vill berätta? :banana
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
:) Haiku är ju lite speciellt, man kan läsa reglerna hur mycet som helst och aldrig riktigt komma fram till hur det funkar riktigt. Nalle Puh verkar vara haj på haiku annars:

Snön faller ner tiddelipom
Allt mer och mer tiddelipom
Det snöar


:lol

Här går grävmaskinen hela dagarna och vräker in dieselavgaser i hela lägenheten. Underbart. :rolleyes:

Åh, Nalle Puh. :D När jag var liten kunde jag alla Nalle Puh-böckerna utantill. :D

Sånt är mysigt. En dag när jag skulle gå och nanna så stod det en bil på tomgång utanför mitt fönster som då givetvis var öppet. D:

Krister är :småbarnsförälder... Dom har helt cepetider... :tungan


Men var inte rädd... Du kommer att få uppleva den underbara tiden också..
:hihi

Jag med, något innan dig bara :gråta

:gråta
*lägger till på "Varför-man-inte-ska-skaffa-barn"-listan*
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Hörrö... bästa tant! :)tungan)
Klart jag är bäst! Med ålderns rätt! :tuttar

Jag såg ett tv-program om en stackars människa i min ålder, som knutit ihop/av. Det hjälpte inte. Era små simmare är tydligen ena extremt envisa jävlar. :mad:

:gråta
*lägger till på "Varför-man-inte-ska-skaffa-barn"-listan*
Egentligen är de rätt mysiga, det är bara det att när de INTE är det så är de så EXTREMT omysiga och det går inte en dag utan att man bekymrar sig om/oroar sig för något. *suck*
 
Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
*lägger till på "Varför-man-inte-ska-skaffa-barn"-listan*

Kan ge dig några rader till "Varför-man-SKALL-skaffa-barn" listan om du vill... :)

* När sonen på ett år tittar på dig, ser koncentrerad ut och blinkar med båda ögonen för att följa upp med ett dunderleende och klappande händer.

* Vid middagsbordet när vi sitter där hela familjen och frun tar handen och säger några trevliga ord som t.ex. "Jag älskar dig"... så känner du en liten ettårings hand som klappar/smeker dig på samma hand/arm... (då kom det nog en tår eller två)

* När du tar fram hjälmen och den där ettåringen kommer med världens största leende och klappar händerna och näst intill dansar i hallen...
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Det låter som om du har en liten klappande apa med hatt hemma. :D

Förlåt, jag kunde inte låta bli. Cocillanan kanske verkar ändå? :va

:rofl

L. Ättroad

Jo, men han har upptäckt att klappande händer är en bra grej... så när han gör något han själv tycker är bra så klappar han händerna... :)
Även fast det ibland inte är så skoj för oss föräldrar... som t.ex. när han får upp sopskåpet (trots barnsäkrat) i köket och röjer i sophinken. :död
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Det är så jefla dubbelråbandsfästabåtöggla på den så dom kan fästa finlandsfärjan i den...

Hur får du plats med DEN knuten?:tungan

Egentligen är de rätt mysiga, det är bara det att när de INTE är det så är de så EXTREMT omysiga och det går inte en dag utan att man bekymrar sig om/oroar sig för något. *suck*

Det är därför det är bättre med låne-knådd, då kan man gå hem när dom blir omysiga...:hihi
 
Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Om det ändå vore därför... jag är trots allt vaken sådär en 2 timmar före sonen.
Något du vill berätta? :banana

Då är det ju ännu värre.. då börjar du ju bli gammal! :Yasha :hihi

Nope... Inget att berätta...
Villa först, sen kan det möjligtvis komma upp på bordet för förhandling! :fakta

Klart jag är bäst! Med ålderns rätt! :tuttar

Jag såg ett tv-program om en stackars människa i min ålder, som knutit ihop/av. Det hjälpte inte. Era små simmare är tydligen ena extremt envisa jävlar. :mad:

Egentligen är de rätt mysiga, det är bara det att när de INTE är det så är de så EXTREMT omysiga och det går inte en dag utan att man bekymrar sig om/oroar sig för något. *suck*

Jo det är ena riktigt envisa saker det där tydligen...
Mina har dock aldrig lyckats... :banana

Jo dom är jättesöta och trevliga, när dom sover och enligt min far
så är det endast då... hela livet... :D

Kan ge dig några rader till "Varför-man-SKALL-skaffa-barn" listan om du vill... :)

* När sonen på ett år tittar på dig, ser koncentrerad ut och blinkar med båda ögonen för att följa upp med ett dunderleende och klappande händer.

* Vid middagsbordet när vi sitter där hela familjen och frun tar handen och säger några trevliga ord som t.ex. "Jag älskar dig"... så känner du en liten ettårings hand som klappar/smeker dig på samma hand/arm... (då kom det nog en tår eller två)

* När du tar fram hjälmen och den där ettåringen kommer med världens största leende och klappar händerna och näst intill dansar i hallen...

Ja dom säger det dom som har fått men jag vetifaen...
Är nog så pass självisk att jag prioriterar min egna fritid lite för högt
för att det ska passa in om du hänger med.. .
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Kan ge dig några rader till "Varför-man-SKALL-skaffa-barn" listan om du vill... :)

* När sonen på ett år tittar på dig, ser koncentrerad ut och blinkar med båda ögonen för att följa upp med ett dunderleende och klappande händer.

* Vid middagsbordet när vi sitter där hela familjen och frun tar handen och säger några trevliga ord som t.ex. "Jag älskar dig"... så känner du en liten ettårings hand som klappar/smeker dig på samma hand/arm... (då kom det nog en tår eller två)

* När du tar fram hjälmen och den där ettåringen kommer med världens största leende och klappar händerna och näst intill dansar i hallen...

Första och andra iallafall kan man nog också få från på låne-knådden Pluggen pratar om. ;)

Hur får du plats med DEN knuten?:tungan



Det är därför det är bättre med låne-knådd, då kan man gå hem när dom blir omysiga...:hihi

Precis!
"Så lilla Thindra, ska vi leka Prästens kråka? ...jaha du har bajsat i blöjan? Mamma/pappa sitter dääääär borta. Så iväg med dej..."
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Då är det ju ännu värre.. då börjar du ju bli gammal! :Yasha :hihi
Ja, jag vaknar också MINST ett par timmar innan min unge. :va
Fast å andra sidan så sover hon till typ 13-14 på eftermiddagen när hon får chansen. :D

Prata med gamlot, HAN vet hur det är att vara morgontidig. :tomten
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Jo dom är jättesöta och trevliga, när dom sover och enligt min far
så är det endast då... hela livet... :D



Ja dom säger det dom som har fått men jag vetifaen...
Är nog så pass självisk att jag prioriterar min egna fritid lite för högt
för att det ska passa in om du hänger med.. .

Förstår din far... :gnissla

Det med fritiden beror ju på vad man gör av det hela... känner inte att min fritid blivit lidande särskilt mycket.
Men så prioriterar man om lite också... men det är av egen vilja.
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Första och andra iallafall kan man nog också få från på låne-knådden Pluggen pratar om. ;)



Precis!
"Så lilla Thindra, ska vi leka Prästens kråka? ...jaha du har bajsat i blöjan? Mamma/pappa sitter dääääär borta. Så iväg med dej..."

Låneprylar är ett skitbra koncept...:D
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Hur får du plats med DEN knuten?:tungan

Det är därför det är bättre med låne-knådd, då kan man gå hem när dom blir omysiga...:hihi

Mr B.yxor Efter O.rgan :D

Helt klart!
Ungen skriker man skickar i väg den ... Enkelt och bra...
Funderat på att "adoptera" också.. en liten vilsen 18 åring med fina :tuttar
och :arsele... :D

Första och andra iallafall kan man nog också få från på låne-knådden Pluggen pratar om. ;)
Precis!
"Så lilla Thindra, ska vi leka Prästens kråka? ...jaha du har bajsat i blöjan? Mamma/pappa sitter dääääär borta. Så iväg med dej..."

en till som fattat... :D


Ja, jag vaknar också MINST ett par timmar innan min unge. :va
Fast å andra sidan så sover hon till typ 13-14 på eftermiddagen när hon får chansen. :D

Prata med gamlot, HAN vet hur det är att vara morgontidig. :tomten

Du ser... Klart du vaknar innan ungen... Skylla på att hon sover till 13-14...
Det beror väl på att mamsen fiCksar ner lite cocsialiaannaainaaa i mjölken innan liten ska sova... Alt. dränker sockerbiten i sprit=*poff*

:hihi

Nja, snarare alltid varit sån... vilket mina föräldrar aldrig varit så glada över... inte när de har en morgonpigg son som skriker efter frukost vid halv sex på mornarna. :)

:saltbössa alt. :spännbandmodelllastbil

:hihi
 
Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Låneprylar är ett skitbra koncept...:D
Ja och mänskligheten fortlever ändå och lånar du en unge ibland, får den ungen gladare föräldrar. En god gärning samtidigt som du slipper vara orolig resten av ditt liv. Ett win-win-koncept helt klart! :tummenupp

:lol

Du ser... Klart du vaknar innan ungen... Skylla på att hon sover till 13-14...
Det beror väl på att mamsen fiCksar ner lite cocsialiaannaainaaa i mjölken innan liten ska sova... Alt. dränker sockerbiten i sprit=*poff*

:hihi

Så du menar att det finns en anledning till att en del pojkar går omkring med byxorna halvt nedhasad på låren?!? :va

Och den "lilla" är 176 cm lång och 16 år ung och går och lägger sig låååååångt efter att jag slocknat av utmattning. :rolleyes:

Det är tur för dig att Bambi ändå verkar vara rätt så... frisinnad?!? :näsblod :lol
 
Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Så du menar att det finns en anledning till att en del pojkar går omkring med byxorna halvt nedhasad på låren?!? :va

Och den "lilla" är 176 cm lång och 16 år ung och går och lägger sig låååååångt efter att jag slocknat av utmattning. :rolleyes:

Det är tur för dig att Bambi ändå verkar vara rätt så... frisinnad?!? :näsblod :lol

Det där jefla otyget med att ha dom sådär nerhasade alltså...
Funderar på att ta med en rotting och gå och jaga dom små liven..
Smärtar säkert 1000ggr mer med bara kallingarna emellan jämfört med ett par jeans också... Vad är det för jävla idé med det?? Du kan inte gå, det MÅSTE vara skitkallt och gällivarehänget måste ju vara konstant... Helt sjukt faktiskt... :va

16 sa du... :brynad

Frisinnad och frisinnad...
Jag delar väl med mig... :hihi
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top