Hej micke här ,Läste ett gammalt inlägg om att du fått gjort ny nyckel till en yamaha. jag har köpt en yamaha xt660x 2004 och fick endast med en nyckel (ingen röd). du fick gjort en ny nyckel finns den låssmeden kvar?
Well I'm about to get sick
From watchin' my TV
Been checkin' out the news
Until my eyeballs fail to see
I mean to say that every day
Is just another rotten mess
And when it's gonna change, my friend
Is anybody's guess
Min dotter fick för sig att ta A2 kort och köpte en R3:a
Jag gick ut på Blocket och hittade min dröm maskin Kawasaki Z900RS 2020 uttagen 2021 med 184 mil på mätaren i Upplands Väsby givetvis, men det gick att lösa smidigt med hjälp av en Transporter.
hej Hixman, har en fråga ang ljudet i filmerna, kör med extern mic, men får ändå med för mkt vindljud,trots att miccen e placerad i hjälmen, sitter din mic fram i hakpartiet? har sett på dina filmer o tycker du har kanonkvalitet på ljudet. skall du åka söderörver iår?
mv Dennis
Hej - ditt buckliga avgasrör...... löste du det? I så fall med vilken metod (röret såg ut att vara rostfritt - stämmer det?) Har liknande buckla på min R1200S och det röret är rostfritt
Hej!
Jag har en jäkligt välbevarad 2006 daytona 955i med två ägare innan mig (dom var gifta så en egentligen) Ligger ju en bra bit norr i pris mot vad du skrivit iofs.
Johans MC har gjort service i vinter för 7000:- ish. Inköpt i höstas för 37k
se bilder