Nya profil-inlägg

Äntligen börjar rehaben ge resultat, både för matte o lilla hund, 5 km idag i en promenad

Bifogat

• 20210905_120222.jpg
    20210905_120222.jpg
    3.5 MB · Visningar: 5
Tjena Mr United!
Är du seriöst intresserad av en KTM 1290 SAT ?
Jag är den enda ägaren och har haft den sedan ny, -den har fungerat/ fungerar klanderfritt.
den har extra rutor, komfortsadel, slip-on, packväskor och toppbox.

Det är en fantastisk hoj som fungerar på semestern, pendlingen eller att stressa sporthojar med.
Fantastisk smidig och precis trots sin storlek.

Hojen finns i Stockholm.

Mvh/ Magnus Hektor
MrUnited
Hej! Tyvärr är 9000mil för långt, jag letar efter något som har åkt 2000-4000mil. :)

Lycka till!
Mvh
Randonörd
Randonörd
ingen fara , jag kör 10 000 mil till på den ....
Jag rekommenderar verkligen 1290 SA,- världen bästa allroundhoj. Inte bäst på något, men bra på det mesta.
Man kan åka på touringsemester och stressa sporthojar på samma dag, bana eller grus är inga problem. Bra prestanda och precision .
KTM har bra kvalité, betydligt bättre än ryktet (de flesta som klagar på KTM brukar köra andra märken.)
Köp den med 19" framhjul.
Halloj!

Tänkte bara säga / tipsa att jag tänkt göra mig av med Moto Martin projektet jag köpte på mig för några år sedan. Har slängt ut en annons här på SH samt att den ligger ute i en Facebook-grupp.

Bara höra av dig om du är intresserad.

Hälsningar,

Viktor
Hej, såg att du va intresserad av en tuono för ett tag sedan, köpte du någon eller är du fortfarande ute efter en? /Blom
Teppas
Teppas
Hej! Köpte en för ca 2-3v . Faktiskt uppe i Västerås så det kanske är ngn du känner, han jobba på Bilia i västerås. Mvh
bloom
Ok, tack för svar, sålde igår. Gick smidigt ändå, tänkte jag skulle slippa blocket👍
Hej undrar om det går att väg registrera en Suziki rm 125 2007 modell. hittar massa olika svar på internet men undrar om det går?
Hej ! Jag har sökt runt nu på googel om det finns nåt ställe där man får prova på att köra cross, men hittar inget här i sthlm? Min son är 11 år och vill så gärna testa att köra.

ÄR DET NÅGON SOM VET OM DET ÄNS FINNS? ELLER OM MAN KAN HYRA MED NÅGON SOM KAN, FÖR JAG HAR INGEN ANING ÄNS HUR MAN STARTAR🙈

HOPPAS PÅ ETT SVAR 😀MALIN
Hej! Jag har en Suzuki Rf900r, någon som vet var någonstans man kan få tag i en cdi-box till denna hoj? Tacksam för svar!
Målat, inlåst med lilla griniga hund, jobbat, målat igen.... maten börjar ta slut, idag blev det en macka m sista osten och gröt. Faan lite gnälligt från matte med 🤣
sportbike
sportbike
Liite gnällig :) PM:a ditt nummer så Swishar jag en hundring...
Rockmorsan
Rockmorsan
Haha, HUNDring. Well det finns pengar, det är inte problemet, problemet är att lilla trebenta hunden lever rövare om jag lämnar, och har strikta order att han ska va stilla. Imorgon ska gipsskenan bort..... sen hållas stilla två veckor till... men min plan, imorgon får han lugnande hos veterinären, då jävlar ska det storhandlas 😂
Rockmorsan
Rockmorsan
Tack ändå raringen
Min hustru skickade det i postpaketet tillsammans med 100 st 3-lagers munsskyd med olika illustrationer från Peru. Det blir lite kostsamt att skicka det för frakten är drygt 400 kr men tillsammans med 100 3-lagers munsskydd som kan tvättas minst 50 ggr var det lönt. Tar ca 2 veckor med posten. Ivermectina kostar 30 ml ca 150 SEK. räcker i ca 2 månader.
Sir Kurtock
Sir Kurtock
Undersöker nu huruvida jag skall kunna ta hem Ivermectin utan problem. Måste vara säker på att jag får leveransen. Har några som absolut vill köpa Oavsett tullavgift måste jag betala. Finns på https://itapoteket.com/piller/xalatan-0005.html att beställa men bara i pillerform, och hutlöst dyrt. Och jag själv vill inte ha Ivermectin i form av piller för att den är bäst i vätskeform. Jag återkommer.
zoda
Kanon..
Såg i en tråd på flashback att tullen blivit hårdare på att kolla detta. Har du kolla på om leveransen ifrån itapoteket.se når hela vägen fram?
Sir Kurtock
Sir Kurtock
Nej. Men dom skriver att om försändelsen skulle komma bort lr liknande skickas det på nytt lr pengarna tillbaka. Antagligen därför så dyrt. Återstår att se för den som beställer.
Jag vet inte varför som t ex Apotea.se inte har det i sitt sortiment längre. Den fanns i Februari för 251 SEK. Kommer dock inte ihåg om det var för 10 lr 20 tabletter..
  • Gilla
Reaktioner: zoda
Nyflyttad och utan hoj, inte rolig kombo
Rockmorsan
Rockmorsan
Alla flyttade ifrån mig så jag flyttade till nått nytt och eget. Och sålde hojen för det är svårt att flytta lite längre med både ninja och jagga. Letar ny gsxs1000f men de finns ju knappt verkar det som.
sportbike
sportbike
Jag hittade tre i hela Sverige, well du får säkert tag i nåt att åka på, trevlig midsommar jallefall :krama
Rockmorsan
Rockmorsan
Detsamma
Hej alla VFR frälsta och ännu icke. Jag håller på med en renovering av en 86a. Det kommer säkert lite frågor vad det lider.. Jag kör med den nu så det är inga större grejer för stunden.