Senaste aktivitet

• Lugn
    Lugn reagerade på _Johansson_ inlägg i tråden: Gasturbinhoj = JETeskoj! med Gilla Gilla.
    Jag gjorde sista finskäret på kompressorhöljet idag med en 10mm radiefräs, blev knakelibrakbra. Så här ser det ut utan skärvätska och...
  • Lugn
    Lugn svarade på tråd: Gasturbinhoj = JETeskoj!.
    Tajt! Sträcker sig bladen och tar i väggen när de blir varma?
  • Lugn
    Lugn svarade på tråd: Broms!.
    Hur ser ni på bromssystemens inverkan på trailbraking? Bör man köra i Race mode för att minska bakbroms?
  • tobbes
    tobbes reagerade på _Johansson_ inlägg i tråden: Gasturbinhoj = JETeskoj! med Gilla Gilla.
    Jag gjorde sista finskäret på kompressorhöljet idag med en 10mm radiefräs, blev knakelibrakbra. Så här ser det ut utan skärvätska och...
  • Cowdriver
    Cowdriver reagerade på Coola Ola inlägg i tråden: 2026 Monster Energy GP of Czechia med Gilla Gilla.
    Ja, man måste gilla Ai:s kämpaglöd när han efter att jagat en sjufaldig världsmästare en stor del av racet och varit riktigt nära ändå...
  • Cowdriver
    Cowdriver reagerade på oops164 inlägg i tråden: 2026 Monster Energy GP of Czechia med Gilla Gilla.
    Ärligt talat så den funkisen borde aldrig få beträda en postering igen. Jag förstår Bez reaktion men jävligt onödig. Men kör mot rött...
  • Cowdriver
    Cowdriver reagerade på Kratoz inlägg i tråden: 2026 Monster Energy GP of Czechia med Gilla Gilla.
    Snygga bilder dom visar när Bez ber funktionären om ursäkt och ger honom en stor varm kram. Snyggt Marco! ⭐
  • Cowdriver
    Cowdriver reagerade på Mattias inlägg i tråden: 2026 Monster Energy GP of Czechia med Gilla Gilla.
    Hojen var fortfarande igång och gubben lyfte i gasrullen så motorn studsade på varvstoppet. Bez gillade inte det och puttade bort honom...
  • BrooklynS
    BrooklynS svarade på tråd: Kedjespänning, ny hoj?.
    …och så undrar folk varför vissa* hojar har kardan… *sådana som man faktiskt kör långt med. Kör snyggt!
  • BrooklynS
    BrooklynS reagerade på Niklasinorr inlägg i tråden: Broms! med Gilla Gilla.
    I agree to disagree :) Jag körde trailbrake med ett gäng instruktörer för ett par år sen och innan vi började frågade jag hur många som...
  • Bäverhyddan svarade på tråd: Dagens bild.
    Nej, ingen rivning planerad, kör vidare på hopp täta oljebyten... Vi har en gemensam vän som jobbar med BMW. Han säger att magneten på...
  • Bäverhyddan reagerade på Mattias inlägg i tråden: Kedjespänning, ny hoj? med Gilla Gilla.
    Lösningen är att ha fyra motorcyklar, då körs varje så lite att kedjevård bara behövs en gång om året. Man ska ha nåt att göra på...
  • Niklasinorr
    Niklasinorr svarade på tråd: Broms!.
    I agree to disagree :) Jag körde trailbrake med ett gäng instruktörer för ett par år sen och innan vi började frågade jag hur många som...
  • Niklasinorr
    Niklasinorr svarade på tråd: Broms!.
    Du har delvis rätt men precis som vanligt när det gäller MC-körning så är svaret alltid "Det beror på..." Bromsar du hårt så reser sig...
  • Niklasinorr
    Niklasinorr reagerade på Nikehaj inlägg i tråden: Broms! med Hjärta Hjärta.
    Oavsett! Lär er bromsa!. Blir ledsen och konfunderad!. Tänker på gamla hoj polare som har gått bort genom åren! Så Ta råd , från gamla...
Back