Senaste aktivitet

• Lugn
    Lugn svarade på tråd: Elbil eller inte?.
    Det var dyrare än jag trodde. Trots dagens skyhöga priser här i USA så går min diesel-pickup billigare än så. Funderar på att skaffa en...
  • GuW
    GuW svarade på tråd: Elbil eller inte?.
    Jag håller med, delvis. Det är viktigt att göra bilar som är effektivare, 2kW milen är oacceptabelt, egentligen. Men en del i att göra...
  • asfalt svarvare
    Beställde kläder till Postnords närmsta paketboxar, vilket är o samma ort som jag jobbar. Fick på leveransmorgonen ett sms om att de...
  • NPGA
    NPGA svarade på tråd: Dagens bild.
    • 1000008059.jpg
  • TCE
    TCE reagerade på geva inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    Jag åkte Gavia 1985 tror jag det var, innan den var asfalterad… Förmodligen det läskigaste jag varit med om på hoj (där jag inte...
  • Knoddas
    Knoddas svarade på tråd: Elbil eller inte?.
    Längesen man hängde med i denna tråden. Tror att det viktigaste framåt är att göra bilar som är mer effektiva snarare än bilar som...
  • GuW
    Jag har nog hämtat ut paket på utlämningsställen i samtliga stadsdelar, trots att jag alltid beställer till närmsta
  • GuW
    GuW svarade på tråd: Elbil eller inte?.
    Var det den gamla UP! med lilla batteriet så du var tvungen att ladda på jobbet också för att ta dig hem? Jag pratade med en som hade...
  • T Hållén reagerade på PingPong inlägg i tråden: Nico Bakker Kawa med Gilla Gilla.
    En Nico Bakker till i samlingen!😀👌 Denna gång den vackra rundrörsramen. Inte mycket till hoj, men en bra början iallafall. Ramen är...
  • TMax500
    TMax500 reagerade på geva inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Wow Wow.
    Jag åkte Gavia 1985 tror jag det var, innan den var asfalterad… Förmodligen det läskigaste jag varit med om på hoj (där jag inte...
  • GuW
    Det finns hundra tillverkare till, här har du några...
  • GuW
    I Boden körde det omkting en liten stridsvagn och skötte om cirkulationsplaterna, det var nog ett custom lackjobb och inte ett dekalkit...
  • SWERIDE
    SWERIDE reagerade på Comeback inlägg i tråden: Suzuki V-Strom 1000DL med Gilla Gilla.
    När jag hade lagt SV650S för många år sedan så fanns det hos Lelles i Uppsala.
  • El Presidente reagerade på geva inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Wow Wow.
  • GuW
    GuW svarade på tråd: Vad fick dig att le idag?.
    Det är därför man blockar crazy bitches på allt utom Swish, dom kan skicka meddelanden där också, men då tjänar du minst en spänn varje...
Back