Senaste aktivitet

• GuW
    Krauser? Byggd på BMW tror jag, sedan fanns det ju någon fransk skapelse med dieselmotor från en bil också. Det var ett litet tag man...
  • GuW
    GuW svarade på tråd: Elbil eller inte?.
    Det viktiga är att förfarandet standardisera, absoluta siffror är mindre viktiga, men 10-80 är för lite på bilar med små batterier, då...
  • Kratoz
    Kratoz reagerade på Comeback inlägg i tråden: Stora Mellanösterntråden med Haha Haha.
    Pakistan, Russia and China renew calls for de-escalation published at 13:43 Pakistan says it remains "deeply concerned" about the...
  • Comeback svarade på tråd: Stora Mellanösterntråden.
    Pakistan, Russia and China renew calls for de-escalation published at 13:43 Pakistan says it remains "deeply concerned" about the...
    • 1781179387388.png
  • GuW
    GuW svarade på tråd: Bilrelaterade diskussioner.
    Värme elementet sitter väl direkt mot glaset så limmet blir i sådana fall mellan värmeelement och plast i bilen och borde inte påverka...
  • L. Mäkinen
    L. Mäkinen svarade på tråd: Elbil eller inte?.
    Jag håller delvis med i det du säger, men som jag använder bilen är det vid långkörning jag vill ha snabb laddning och då kan en bra bil...
  • Kratoz
    Kratoz svarade på tråd: Elbil eller inte?.
    Enligt definitionen på WLTP så mäts den vid +23C så jämföra med vintertest är inte så relevant. Däremot borde det definitivt finnas en...
  • Bushido
    Bushido reagerade på Sudden78 inlägg i tråden: Harley Davidson m fl glidarhojar med Gilla Gilla.
    Själv väntar jag otåligt på min nya Heritage Classic[emoji854] Just nu på en containerbåt på väg ut på Atlanten [emoji28] Skickat från...
  • Impact
    Impact reagerade på GuW inlägg i tråden: Elbil eller inte? med Gilla Gilla.
    Jag lovar att kalla alla sodiumbatterier som tillverkas i Sverige för Natriumbatterier :ROFLMAO:
  • Impact
    Impact reagerade på Kratoz inlägg i tråden: Elbil eller inte? med Gilla Gilla.
    Sant. 👍 Men det skulle inte förvåna mig om det kommer lanseras som "sodium batterier" även i Sverige. -"Välkommen att provköra nya...
  • Impact
    Impact reagerade på Wunder inlägg i tråden: Elbil eller inte? med Haha Haha.
    Men vafan har ni glömt kemin från högstadiet?! Sodium = natrium. Natrium heter det på svenska. Sodium säger man på engelska.
  • Impact
    Impact reagerade på L. Mäkinen inlägg i tråden: Elbil eller inte? med Gilla Gilla.
    Natriumjonbatterier har väl hittills legat ganska långt efter med vikt/volym och rent fysiskt tror jag det fortsätter så även om gapet...
  • Impact
    Impact reagerade på Kratoz inlägg i tråden: Elbil eller inte? med Gilla Gilla.
    Mycket snack om sodium batterier nu. Speciellt dom från CATL finns det mycket klipp om. CATL ska tydligen skall börja leverera till...
  • Impact
  • Impact
    Impact reagerade på steffe inlägg i tråden: Bikes & Babes! (Moraltanter undanbedes!) med Gilla Gilla.
    Which one to ride? :va
Back