Senaste aktivitet

• Jim Profit
    Jim Profit reagerade på Felix83 inlägg i tråden: JP's Honda CBR1100XX Blackbird 2000 med Hjärta Hjärta.
    Jag dreglade över denna på Blocket också, kul att den kom hit (och till en erkänt omsorgsfull ägare)!
  • GuW
    GuW svarade på tråd: Elbil eller inte?.
    Ganska nära, just CATL's sodium batterier har jag ofta uttalat mig optimistisk om, dom har flera bra egenskaper även om energidensiteten...
  • L. Mäkinen
    L. Mäkinen svarade på tråd: Elbil eller inte?.
    Jag tror det när jag ser det. Min gissning är att de kontinuerligt kommer ligga något steg efter i vikt och/eller volym på grund av...
  • L. Mäkinen
    L. Mäkinen reagerade på GuW inlägg i tråden: Ska man vara orolig för Ryssland? med Gilla Gilla.
    Det är bra att mina skattepengar går till att spränga sönder fientliga soldater som anfaller ett annat land, jag behöver inga bilder...
  • L. Mäkinen
    L. Mäkinen reagerade på Kratoz inlägg i tråden: Ska man vara orolig för Ryssland? med Gilla Gilla.
    Bara som ett tips. Den juridiska yttrandefriheten i grundlagen skyddar dig mot att staten och myndigheter censurerar dig. Den gäller...
  • Kratoz
    Kratoz svarade på tråd: Elbil eller inte?.
    Att det går in någonstans under "nya fantastiska teknologier". Det låter bra men du är fortfarande lite skeptisk tills det finns mer...
  • GuW
    Det är bra att mina skattepengar går till att spränga sönder fientliga soldater som anfaller ett annat land, jag behöver inga bilder...
  • Kratoz
    Bara som ett tips. Den juridiska yttrandefriheten i grundlagen skyddar dig mot att staten och myndigheter censurerar dig. Den gäller...
  • RN
    RN reagerade på Surtees inlägg i tråden: Mitt hoj-gäng del 2 med Wow Wow.
    Blir lite nostalgiskt när jag börjar tänka tillbaka på hojar jag ägt - började redan 1971.......
  • GuW
    GuW svarade på tråd: Elbil eller inte?.
    Ja, men vad tror jag om CATL's sodiumbatterier då?
  • Miggen
    Miggen reagerade på powerjohan inlägg i tråden: Ska man vara orolig för Ryssland? med Haha Haha.
    Läser jag hans senaste inlägg får jag intrycket av att han mest hylllar sig själv.
  • Laederlappen svarade på tråd: Progressiva fjädrar.
    Jag är med på era argument, helt klart. Men jag resonerar som så att jag måste ändå byta fjädrarna, som är för mjuka, avkapade...
  • Miggen
    Se där ja härligt med censur och förbud! :tummenupp Varför ska jag besvara någon som skiter i yttrandefrihet och som är för...
  • Kratoz
    Kratoz reagerade på GuW inlägg i tråden: Ska man vara orolig för Ryssland? med Gilla Gilla.
    Hur mycket mark man tar eller förlorar är IOFS ett dåligt mått på hur det går. Puttler var ju länge villig att offra tusentals soldater...
  • Kratoz
    Kratoz svarade på tråd: Elbil eller inte?.
    Att det kommer en ny fantastisk teknologi minst en gång i veckan (vilket stämmer ganska väl). Och att allt från "Electric Viking" är mlm...
Back