Senaste aktivitet

• L. Mäkinen
    L. Mäkinen reagerade på sportbike inlägg i tråden: Vad fick dig att le idag? med Gilla Gilla.
    Fikade på Rosenhill idag för första gången på drygt 10 år, jisses va hojar :tummenupp
  • Two stroke man
    Two stroke man svarade på tråd: Progressiva fjädrar.
    Jag håller med, jag trodde den var successivt progressiv när jag såg din bild men för att säkerställa att inte bilden lurade ögat ritade...
    • spring.jpg
  • Knoddas
    Knoddas svarade på tråd: Stora Grill-tråden.
    7 timmar med rök från ek och valnöt, sen 4 timmar varmhållning i ugnen. Galet mört och sjukt smakrikt, älskar denna detaljen. Är också...
    • 20260607_185034.jpg
    • 20260607_185343.jpg
    • 20260607_190453.jpg
  • Two stroke man
    Two stroke man reagerade på Coola Ola inlägg i tråden: Progressiva fjädrar med Gilla Gilla.
    Jag har inget bra svar på frågan men denna fjädern från YSS (till en CB 1000R) ser iaf _mer_ progressiv ut än de övriga som visats i...
  • Shimonu reagerade på Danne_K inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Irrade omkring i skogarna mellan Sura och Kolsva, Västmanland, detta blev dagens lunch ställe. 👍
  • steffe
    steffe reagerade på Two stroke man inlägg i tråden: Progressiva fjädrar med Gilla Gilla.
    Så här ser dom progressiva fjädrarna alltså vanligtvis ut, och dom är helt enkelt linjära tills den vänstra sidan bottnat, sedan är dom...
  • Coola Ola
    Även Massimo Rivola (alltså Aprilias teamchef) var också kritisk till Jorge: ”it looks stupid” och att världsmästare inte borde göra...
  • Coola Ola
    Coola Ola svarade på tråd: Progressiva fjädrar.
    Jag har inget bra svar på frågan men denna fjädern från YSS (till en CB 1000R) ser iaf _mer_ progressiv ut än de övriga som visats i...
    • IMG_2786.webp
  • TCE
    TCE reagerade på Hårding inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    26,5 mil på sporttourern…skulle lätt kunna köra lika mycket till utan att krokna.
  • TCE
    TCE reagerade på Rockmorsan inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    16 mil Körde kända mil först i 3-4 mil, sen tog jag höger vilket jag inte gjort förut i den korsningen, var en väldigt trevlig väg och...
  • TCE
    TCE reagerade på h11maj inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    Denna veckas skörd har väl totalt blivit 50-nånting. Dagens frallrunda gick med ytterpunkterna Stigen och Ödsmål. Vägen mellan Backamo...
  • bosse-l
    bosse-l reagerade på _Johansson_ inlägg i tråden: Gasturbinhoj = JETeskoj! med Gilla Gilla.
    Lagerhusjobb så här på nationaldagen. Lagerlägen brotchade till 27.995mm och axiallager insvarvat. Allt på plats som ska sitta på...
  • bosse-l
    bosse-l reagerade på _Johansson_ inlägg i tråden: Gasturbinhoj = JETeskoj! med Gilla Gilla.
    Nu var det spännande en stund, ska jag köra skrot i gjutningen eller går det vägen? Jag fräste en bultcirkel och ett hål för ett...
  • Two stroke man
    Two stroke man svarade på tråd: Progressiva fjädrar.
    Så här ser dom progressiva fjädrarna alltså vanligtvis ut, och dom är helt enkelt linjära tills den vänstra sidan bottnat, sedan är dom...
    • progressiv.jpg
  • Danne_K
    Danne_K svarade på tråd: Dagens bild.
    Irrade omkring i skogarna mellan Sura och Kolsva, Västmanland, detta blev dagens lunch ställe. 👍
    • IMG_7802.jpeg
    • IMG_7804.jpeg
Back