Senaste aktivitet

• Danne_K
    Danne_K reagerade på uncletom inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Jag tog en liten kvällsrullenad genom Älskadealmnäs. Hittade en ny klippa som polackerna kommer spränga snart, så jag tog chansen att...
  • Two stroke man
    Two stroke man svarade på tråd: Progressiva fjädrar.
    99 gånger av hundra så är de sk progressiva fjädrarna till motorcyklar lindade i endast 2 olika steg. Och den blir inte styvare förrän...
  • Laederlappen reagerade på steffe inlägg i tråden: Progressiva fjädrar med Gilla Gilla.
    Jag la in ai-svamlet för andra behövande. Stepped ska tydligen begripas som att konstanten ändras stegvis, det känns luddigt men kan ju...
  • Laederlappen reagerade på Wiseguy inlägg i tråden: Dagens Blocket! (mc-relaterat) med Gilla Gilla.
    Är det, det prisläget som gäller kan jag mycket väl tänka mig sälja min en 5000:- billigare :rofl
  • iceice reagerade på steffe inlägg i tråden: Progressiva fjädrar med Gilla Gilla.
    Jag la in ai-svamlet för andra behövande. Stepped ska tydligen begripas som att konstanten ändras stegvis, det känns luddigt men kan ju...
  • Wunder
    Wunder reagerade på steffe inlägg i tråden: Saknade Medlemmar! med Gilla Gilla.
    Alatalo och Notrightrider tröttnade på reklamen och ingen av dem ville/kunde installera AD-blocker eller använda BRAVEbrowsern...
  • Sudden78
    Sudden78 svarade på tråd: Intensivkurs mc.
    Intensivkurser är ju snart på vissa håll enda alternativet, om man inte skall köra all-in privat. I Umeå som exempel är det i princip...
  • Wunder
    Wunder reagerade på steffe inlägg i tråden: Saknade Medlemmar! med Gilla Gilla.
    Tack för ett härligt svar. :) Jag saknar Moddis, notrightrider, alatalo och många andra. Jag hoppas att det inte blir fler...
  • Wunder
    Wunder reagerade på Old Badger inlägg i tråden: Saknade Medlemmar! med Gilla Gilla.
    Inlägg av de som inte tillför något brukar jag inte läsa men Notrightriders inlägg var alltid intressanta. Mer eller mindre allvarliga...
  • Wunder
    Wunder reagerade på doolar inlägg i tråden: Saknade Medlemmar! med Gilla Gilla.
    Alatalo och notrightrider. Sen såklart en hel del (inte allt) av det gamla SH och motorsverige överlag. Vi är så jävla pretto nu jag...
  • steffe
    steffe svarade på tråd: Progressiva fjädrar.
    • IMG_20260607_175034.jpg
  • Wunder
    Wunder reagerade på sportbike inlägg i tråden: Saknade Medlemmar! med Gilla Gilla.
    Starstriker
  • Wunder
    Wunder reagerade på totoro inlägg i tråden: Saknade Medlemmar! med Gilla Gilla.
    Skrotnisse Wersion Tegel Pizzabagaren
  • Wunder
    Wunder reagerade på Hoztic inlägg i tråden: Saknade Medlemmar! med Gilla Gilla.
    moddlaren bidrog med en hel del kunskap på forumet.
  • Wunder
    Wunder reagerade på Kratoz inlägg i tråden: Saknade Medlemmar! med Gilla Gilla.
    Jag gillade zoda även om vi inte alltid tyckte samma. Han argumenterade för sitt och blev aldrig otrevlig.
Back