Senaste aktivitet

• uncletom
    "The war is over if you want it" - snabbt och enkelt. Man vill inte avsluta detta krig, det pumpas pengar åt alla håll och några blir...
  • steffe
    steffe reagerade på uncletom inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    ... bara en fundering nu, skulle det inte bli bättre ordning på 'driften' om det blev skottpengar på inkompetensen? Som det är nu...
  • totoro
    totoro reagerade på Comeback inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Tyvärr står Liberalerna för mig för ett benhårt fasthållande av att EU ska ha en gemensam valuta. Trots att Bernhard Connolly, EU's...
  • Felix83
    Felix83 svarade på tråd: OBD2 BT-Adapter?.
    Jag Jag kör samma, det var den som rekommenderades när jag skaffade TuneECU. Använder den bara till att nollställa servicemätaren och...
  • uncletom
    uncletom svarade på tråd: Sverige idag...
    ... mhm, tackar för invecklat svar. Jag tror jag förstår. Så varför inte bara låta allt bollas mellan jurister från början? Då behöver...
  • Coola Ola
    Coola Ola reagerade på Lugn inlägg i tråden: OBD2 BT-Adapter? med Gilla Gilla.
    Denna är lite dyrare, men fungerar till i princip allt. https://www.obdlink.com/products/obdlink-mxp/
  • Coola Ola
    Coola Ola reagerade på Lugn inlägg i tråden: OBD2 BT-Adapter? med Gilla Gilla.
    Det är fortfarande likadant, men det beror mycket på hur man tänkt använda adaptern. Ska man bara kolla koder så duger de flesta, men...
  • uncletom
    uncletom reagerade på Comeback inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Jag hoppas att ditt inlägg inte ska tas som ett hot mot våra demokratiskt (?!?) valda politiker. För det är ju politiker som styr både i...
  • Comeback svarade på tråd: Sverige idag...
    Jag hoppas att ditt inlägg inte ska tas som ett hot mot våra demokratiskt (?!?) valda politiker. För det är ju politiker som styr både i...
  • Two stroke man
    Han är ett sedan länge ökänt rysstroll, hade tidigare annat nick, som här försöker låtsas att han är "blodtörstig" ukrainaanhängare...
  • Bäverhyddan svarade på tråd: OBD2 BT-Adapter?.
    Jag kör med Bluescan 2, rekommenderad (eller ja, den är testad och fungerar bra) tillsammans med MelcoDiag. Använder för nollning av...
    • 1000010280.jpg
  • uncletom
    uncletom svarade på tråd: Dagens bild.
    Härligt, det är sånt jag vill leva för. Vet inte om jag borde fråga här men någon söder om stockholm har en KTM 640 LC4, jag har kört...
  • Bäverhyddan svarade på tråd: Värmeproblem.
    Kan det inte vara så att någon i sin iver att få igång MCn skruvat upp tomgången för att få den att inte självdö. Jag tror på fel...
  • uncletom
    uncletom reagerade på perjul inlägg i tråden: Dagens bild med Hjärta Hjärta.
    I dag för 10 år sedan
  • uncletom
    uncletom reagerade på Niklasinorr inlägg i tråden: KTM i blåsväder, igen? med Wow Wow.
    En ny EXC 300 levereras med det här spektaklet till avgassystem, förstår om ingen vill ha det och att hojen går sönder, mest för att den...
Back