Senaste aktivitet

• Melina8725
    Melina8725 svarade på tråd: Värmeproblem.
    Dom är dragna:( Min har dragit ca 6dl på 80 mil… läcker inte
  • Surtees
    Surtees svarade på tråd: OBD2 BT-Adapter?.
    Har denna - har funkat bra, men alla OBD-adapters gör väl samma sak...
  • Comeback svarade på tråd: Hayabusa-tråden.
    M8 35 mm långa skruven med Socket 10 mm hex skalle och 35 mm brickan med påsvetsad Socket 12 Hex M8 Flänsmutter ingick vid köpet av...
  • Hårding
    Hårding svarade på tråd: Isle of Man 2026.
    Michael Dunlop under TT-parade lap iförd läder och replicahjälm efter sin kända farbror. Lite häftigt ändå att Joey Dunlop är sån enorm...
    • IMG_1823.jpeg
  • gundj
    gundj reagerade på piece inlägg i tråden: Sova i Lycksele? med Gilla Gilla.
    Undvik tält i Åmsele, inget bra track record på det
  • gundj
    gundj reagerade på BrooklynS inlägg i tråden: Sova i Lycksele? med Gilla Gilla.
    Antingen hotell Lappland eller ännu hellre stuga på Ansia. Fräscha stugor i bra miljö på gångavstånd från allt. Undvik att äta på...
  • piece
    piece svarade på tråd: Sova i Lycksele?.
    Undvik tält i Åmsele, inget bra track record på det
  • Comeback svarade på tråd: Värmeproblem.
    Då för säkerhetsskull. Har du kontrollerat att polskorna är dragna ? Polskorna är anslutningarna på batteriet. Det låter ju egentligen...
  • Two stroke man
    Two stroke man svarade på tråd: Sova i Lycksele?.
    Jag brukar bo i bilen men äter gör jag ändå... Brukar ibland äta frukost på det som nu heter Hotell Lycksele Inn men inte så att...
  • Comeback reagerade på Kratoz inlägg i tråden: 2026 Grand Prix of Hungary med Gilla Gilla.
    Diogo måste väl ändå vara bättre en ⭐.
  • Melina8725
    Den är inte svårstartad varm, den är endast svårstartad efter motorstopp varm eller kall :)
  • Melina8725
    det skulle kunna vara bensinfiltret som orsakar det men det är högst osannolikt, get man full gas oavsett hastighet eller växel så får...
  • HayabusaMan
    HayabusaMan reagerade på Comeback inlägg i tråden: Hayabusa-tråden med Gilla Gilla.
    Gissar här är det M8 med Hex10 mm skalle...
  • HayabusaMan
    HayabusaMan reagerade på Comeback inlägg i tråden: Hayabusa-tråden med Gilla Gilla.
    Och så här ser delarna ut. Det som saknas är den standard runda aluminiumbit som sitter i hålet på avgasupphängningen och som man...
  • HayabusaMan
    HayabusaMan svarade på tråd: Hayabusa-tråden.
    Jag föredrar Rostfritt på MC. (Om jag inte köper OEM-delar) 304/A2 duger väl oftast också. Billigare 304/A2 så kan det nog variera...
Back