Senaste aktivitet

• uncletom
    uncletom reagerade på SwePace inlägg i tråden: Smc Knix 2026 med Gilla Gilla.
    Glöm inte Gröndal. Hur Tuvängen blir i år vet jag inte. @uncletom bor ju på södra sidan om människobyn Stockholm, så kör man de mindre...
  • steffe
    Man ska inte fira för mycket/hårt när man har blivit äldre!!! :fyllisar :öl
    • 1769876596903.png
  • Lugn
    Lugn reagerade på SwePace inlägg i tråden: Keep it on the road! med Gilla Gilla.
    Turer i sig kan vara kompetenshöjande och berikande. Själsligt och socialt inte minst. Ett ambulerande kafferep, som en kollega...
  • steffe
    steffe reagerade på Surtees inlägg i tråden: Tråden för stötande skämt med Haha Haha.
    Denna gör sig bättre här än på Blocket
  • Brute Force
    Mina första anc var Peltor sport-någonting, fungerar fint och lätta för att vara Peltor. Kuddarna blir stela o jävliga med åren men...
  • HayabusaMan
    HayabusaMan svarade på tråd: Biltemas olja?.
    Det gällde deras färdigblandade ska jag tillägga.
  • Surtees
    Surtees svarade på tråd: Frågor man vågar ställa.
    Tinnitus har jag, men det kan säkert bli värre. Värsta ljudet jag upplevt var F1 på Jerez -97. Vi hade Bilsomproppar men det räckte...
  • steffe
    steffe svarade på tråd: Biltemas olja?.
    Det kan mycket väl bli "iskristaller/slime" i kylarvätskan när man är för snål eller inte förstår inblandningen med kylmedlet....... Men...
  • HayabusaMan
    HayabusaMan reagerade på totoro inlägg i tråden: Biltemas olja? med Gilla Gilla.
    Tack för svaren
  • HayabusaMan
    HayabusaMan reagerade på hannuse inlägg i tråden: Biltemas olja? med Gilla Gilla.
    Men....du var borta från tråden ganska länge.... Så, erkänn att du hade streptokocker! Jag vet att det är jobbigt att gå ut publikt med...
  • HayabusaMan
    HayabusaMan reagerade på uncletom inlägg i tråden: Biltemas olja? med Gilla Gilla.
    Jag har inte sett någon "aska" i biltemas olja, den är lika klar och fin som dom dyra oljorna jag provat. Däremot tyckte jag att deras...
  • SwePace
    SwePace svarade på tråd: Frågor man vågar ställa.
    Använt ComTac i flera år under militära förhållanden. Skulle inte tveka en sekund om Peltor/3M och deras kåpor. Att jag har nedsatt...
  • HayabusaMan
    Såg nyligen någon som hävdade iskristaller vid typ -25 efter byte till biltemas glykol. Det köper jag inte heller rakt av...
  • Hamamatsu
    Hamamatsu reagerade på uncletom inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Sommarkänslor; t-shirt, shorts och träskor. Grillkorv, glass och ljusa kvällar. Tyvärr går ölen bort då det inte går att köra hoj sen ...
  • HayabusaMan
    Inte för att det jag nämnde om mina kamaxlar är något slags "ultimat test" utan bara ett allmänt exempel mot ren smutskastning av deras...
Back