Senaste aktivitet

• uncletom
    uncletom reagerade på Mr_Firestorm inlägg i tråden: Smc Knix 2026 med Gilla Gilla.
    Jag kan iaf rekommendera dig att prova Knix på Arlanda, det brukar vara skitkul. Vill du åka mer och kan ta dig ända till Uppsala så är...
  • uncletom
    uncletom svarade på tråd: Keep it on the road!.
    Jadå, ungefär så. T ex svart bälte i karate betyder inte att du är fullärd, inte ens när du får ditt 10e 'dan'. Livet är en enda stor...
  • Hixman
    Hixman reagerade på BMW R90s inlägg i tråden: Hojresor 2026 med Gilla Gilla.
    Jag var ett år till Verdone George i södra Frankrike. Det är Europas största Canyon. Mycket sevärd. Körde Route Napoleon söderut från...
  • Mr_Firestorm
    Mr_Firestorm svarade på tråd: Smc Knix 2026.
    Jag kan iaf rekommendera dig att prova Knix på Arlanda, det brukar vara skitkul. Vill du åka mer och kan ta dig ända till Uppsala så är...
  • uncletom
    uncletom reagerade på Ricken inlägg i tråden: Keep it on the road! med Gilla Gilla.
    Man vet inte vad man inte vet förrän man lärt sig det. Visste du att det finns elitidrottare som fortfarande har tränare som inte har...
  • Ricken
    Ricken svarade på tråd: Keep it on the road!.
    Man vet inte vad man inte vet förrän man lärt sig det. Visste du att det finns elitidrottare som fortfarande har tränare som inte har...
  • SJP
    SJP svarade på tråd: Hojresor 2026.
    Nja, nu blev det ju Vintersemester den här veckan, och även om jag har några dagar fria så vettetusan om det är så lockande i -12. :(...
  • JMKbiker
    JMKbiker reagerade på L. Mäkinen inlägg i tråden: Dagens bild med Haha Haha.
    Jag brukar inte sätta dekaler på mina fordon, men ibland får man göra ett undantag.
  • uncletom
    uncletom svarade på tråd: Dagens bild.
    Sommarkänslor; t-shirt, shorts och träskor. Grillkorv, glass och ljusa kvällar. Tyvärr går ölen bort då det inte går att köra hoj sen ...
    • IMG_6182.JPG
  • uncletom
    uncletom reagerade på L. Mäkinen inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Jag brukar inte sätta dekaler på mina fordon, men ibland får man göra ett undantag.
  • uncletom
    uncletom svarade på tråd: Keep it on the road!.
    För mig är det omvänt med; "Allt tänk man har i trafiken när man kör hoj har man i skallen även när man kör bil." *Allt tänk man har i...
  • uncletom
    uncletom reagerade på Tebax inlägg i tråden: Keep it on the road! med Gilla Gilla.
    Alltså, det där är dagens sanning! :tummenupp Allt tänk man har i trafiken när man kör hoj har man i skallen även när man kör bil...
  • lenlil reagerade på bosse-l inlägg i tråden: Idag är jag ledsen för att... med Hjärta Hjärta.
    Fick akut ta bort min jämthund igår, just nu känns det som att det är färdig jagat för min del. Förra jämthunden fick jag också ta bort...
  • Stackars sate. Jag lider med dig,ger full sympati och ber för in själ. 😉
  • Ölen är snart slut och jag har fått höja hängmattan för att inte bli blöt om rumpan pga tidvattnet. Dessutom vilodag från träning så...
Back