Senaste aktivitet

• Comeback reagerade på uncletom inlägg i tråden: Biltemas olja? med Gilla Gilla.
    Jag har Biltemas delsyntet 15W-40 olja mina hojar, lutar åt denna delsyntet för framtida regelbundenhet. Jag gillar lukterna på...
  • gundj
    gundj svarade på tråd: Biltemas olja?.
    Om du förbränner så mycket olja så du känner lukten så har du ett annat problem än valet av olja.
  • Tebax
    Tebax reagerade på Björn F inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    Tjatigt? Fem mil och 2-3 minus, inga andra hojar ute. 🙂 Torrr asfalt i hela stan och närförorter. Kul! Lite busigare tempo, mera...
  • doolar
    doolar reagerade på Niklasinorr inlägg i tråden: Smc Knix 2026 med Gilla Gilla.
    Det är faktiskt en del av sporten. På en tävling får du en timme på dig att kolla på banskissen och memorera den, du får också gå banan...
  • TMax500
    TMax500 reagerade på L. Mäkinen inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Jag brukar inte sätta dekaler på mina fordon, men ibland får man göra ett undantag.
  • totoro
    totoro reagerade på L. Mäkinen inlägg i tråden: Dagens bild med Haha Haha.
    Jag brukar inte sätta dekaler på mina fordon, men ibland får man göra ett undantag.
  • steffe
    steffe reagerade på Randonörd inlägg i tråden: Smc Knix 2026 med Gilla Gilla.
    Stockholm kommer ha ett antal onsdagskvällar på Arlanda (ATT 1) samt några helgdagar 😎👍
  • steffe
    steffe reagerade på L. Mäkinen inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
  • SwePace
    SwePace reagerade på Niklasinorr inlägg i tråden: Smc Knix 2026 med Gilla Gilla.
    Han som skulle hålla i det höll inte i det men ryktesvis är det något på gång igen :) Ryktesvis ska det även byggas en wheeliemaskin i...
  • steffe
    steffe reagerade på Niklasinorr inlägg i tråden: Keep it on the road! med Gilla Gilla.
    Okej, jag ber om ursäkt för en lång historebeskrivning här :) Jo jag är ju en dinosaurie i dessa sammanhang och jag var med i första...
  • Comeback reagerade på GuW inlägg i tråden: Sverige idag.. med Arg Arg.
    Det är ju det dom försöker att fixa nu, inte genom att sänka påslagen, utan genom att höja kostnaden för elen...
  • roffe_s
    roffe_s reagerade på pimpelgas inlägg i tråden: Silly Season 2025 med Wow Wow.
    Ja, isf riskerar nya motogp hojarna att bli långsammare än wsbk. 😁 Hur löser Dorna/Liberty det? Sämre däck till wsbk?
  • roffe_s
    roffe_s svarade på tråd: Silly Season 2025.
    Äh, tror Du inte de löser det med att helt enkelt legalisera ställbara munstycken? 😂 Men hörni - vad säger vi om Toprak? Och Millers...
  • Comeback svarade på tråd: Sverige idag...
    Och jag är nyfiken på hur det ser ut för andra vanliga elkonsumenter? Är det samma fördelning mellan Elhandel och Elnät ? Är ca 50 % av...
  • Ulvhamne
    Ulvhamne reagerade på SwePace inlägg i tråden: Vad fick dig att le idag? med Gilla Gilla.
    Elva träningspass slutförda sedan 5/1. Min nya arbetsplats är välsignad med ett gym. Man hinner både äta och träna på en lunchtimme...
Back